Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
189.868 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
03/1994
Brandstof
Benzine
Vermogen
55 kW (75 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Naked Bike
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 189.868 km
- Bouwjaar
- 03/1994
- Laatste onderhoudsbeurt
- 04/2025
- Vorige eigenaren
- 3
Technische Gegevens
- Vermogen
- 55 kW (75 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 740 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 3
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Veiligheid
- LED verlichting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
Beschrijving
Hele fijne motor te koop waarbij al veel werk gedaan is. Hierdoor is het een mooie basis voor de hobbyist om verder aan te passen of gewoon verder te gaan rijden.
De motor is uit 1994 heb ik vorig jaar juni gekocht van de 2e eigenaar die hem sinds 1998 in zijn bezit had. Ik heb de hele motor uit elkaar gehad om alles schoon te kunnen maken ten te onderhouden, alleen het motorblok, versnellingsbak en cardan zijn in elkaar gebleven(wel los van elkaar geweest).
Een groot deel van de elektronica en verlichting is vervangen om de motor te moderniseren met LED verlichting en een modern instrumenten paneel/km-teller. Een Motogadget mo.unit blue stuurt nu alle elektronica aan en is in te stellen met een smartphone, ook werkt de smartphone nu als sleutel om de motor te kunnen starten.
Doe een realistisch bod, de motor hoeft niet weg en ik heb er zelf voor meer dan de vraagprijs aan kosten aan gemaakt(aankoop, slijtagedelen en nieuwe delen samen), naast een hoop uren.
[Elektronica en verlichting]
De motor is uit 1994 heb ik vorig jaar juni gekocht van de 2e eigenaar die hem sinds 1998 in zijn bezit had. Ik heb de hele motor uit elkaar gehad om alles schoon te kunnen maken ten te onderhouden, alleen het motorblok, versnellingsbak en cardan zijn in elkaar gebleven(wel los van elkaar geweest).
Een groot deel van de elektronica en verlichting is vervangen om de motor te moderniseren met LED verlichting en een modern instrumenten paneel/km-teller. Een Motogadget mo.unit blue stuurt nu alle elektronica aan en is in te stellen met een smartphone, ook werkt de smartphone nu als sleutel om de motor te kunnen starten.
Doe een realistisch bod, de motor hoeft niet weg en ik heb er zelf voor meer dan de vraagprijs aan kosten aan gemaakt(aankoop, slijtagedelen en nieuwe delen samen), naast een hoop uren.
[Elektronica en verlichting]
- Motogadget mo.unit blue onder de tank geïnstalleerd om alles aan te sturen
- KOSO DB-01RN instrumentenpaneel/teller
- Axel Joost Lunchbox remover - de laat de originele snelheidssensor, neutraal versnellingsindicator en dynamo goed werken zonder de originele teller. Helaas werkt de km teller alleen goed tot 50 km/u, daarna slecht of niet.
- LED koplamp 7 inch
- Knipperlichten LED in handvaten (merk: Motogadget) de verlichting zou beter tot zijn recht komen op een rechter stuur, nu gaat meer licht opzij dan vooruit
- LED knipperlichten achter
- Origineel achterlicht
- Originele knoppen op het stuur, bediening is iets afwijkend van origineel
- 40A Motogadget zekering geïnstalleerd
- Kleine 190.000 km gelopen.
- Loopt goed, 11.5-12 bar compressie op de cilinders
- Optisch in redelijk goede staat, bovenkant van het motorblok schoongemaakt(was een bende na 30 jaar…)
- Nieuwe 4-gaats injectoren
- Nieuwe gereviseerde water-/oliepomp geïnstalleerd omdat deze olie lekte, de nieuwe pomp lekt af en toe een druppel koelvloeistof(vaker voorkomend probleem).
- Nieuwe bougies en luchtfilter
- Nieuwe benzineslangen en vacuumslang
- Main seal op uitgaande as naar koppeling vervangen omdat deze lekte
- Olie is vervangen, nieuwe filter en olie afdichting aanwezig, deze kan ik vervangen voordat je de motor ophaalt of los meegeven.
- Is eruit geweest om de main seal te vervangen
- Teruggeplaatst met nieuwe bouten en splines gesmeerd
- Staat koppeling splines en koppeling dikte redelijk goed, maar wel slijtage zichtbaar
- Nieuwe olie in versnellingsbak
- Splines aan cardan kant in goede staat
- Kruiskoppeling cardan-as loopt in een richting iets stroever, niet te stroef. Er zit geen speling op de kruiskoppeling.
- Splines aan de versnellingsbak kant in goede staat, aan de achterwielkant redelijke slijtage, bij de laatste beurt 2500km terug is dit omschreven als 50% versleten
- Cardanklok van nieuwe olie voorzien, splines in dezelfde staat als de cardanas
- Frame origineel zonder aanpassingen
- Nieuwe balhoofdlagers
- Achterveer ~35k km geleden vervangen
- Voorpoten van nieuwe olie voorzien, ze zweten licht. Nieuwe seals aanwezig, niet geïnstalleerd
- Laag zadel vervangen door een normaal zadel, zadelslot ontbreekt(lage slot past niet op het normale zadel)
- Nieuwe Bridgestone BT46 banden voor&achter
- Remklauwen voor en achter gereviseerd
- Nieuwe remblokken voor en achter
- Nieuwe remzuiger(master cilinder) voorrem.
- Remschrijven zijn nog goed met voldoende dikte
- Nieuwe Hel remleiding aan de voorzijde, originele remslangen niet vervangen aan de achterkan
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.260,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 1.260,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 7.920,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 2,08
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 165,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0766
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0306
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Toyota Leasing GmbH, Toyota Allee 5, 50415 Köln
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.