Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
56.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
08/1972
Brandstof
Benzine
Vermogen
147 kW (200 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Voertuigtype
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 56.000 km
- Bouwjaar
- 08/1972
Technische Gegevens
- Vermogen
- 147 kW (200 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 6
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Wit
- Kleur interieur
- Blauw
- Interieur
- Velours
Beschrijving
Mooie BMW e3 3.0SI
De auto is origineel in België geleverd en heeft een deel van zijn leven doorgebracht in Wallonië, hierna is de auto verhuisd naar Vlaanderen waar hij 20j stil gestaan heeft.
Ondertussen rijdt de auto weer rond in Nederland, de volgende delen zijn vervangen:
- Waterpomp
- Radiator
- Thermostaathuis
- Koppelingcilinder gever
- Hoofdremcilinder
- Koppeling
- Remslangen
De auto start rijdt en remt, de injectie is vervangen door dubbele carburateurs maar nagenoeg alle delen van de injectie zijn nog aanwezig (muv de injectoren). Verder is er nooit aan de bodem gelast van de auto en zijn hier ook geen rotte plekken! Ideale kandidaat voor een rolling restaurion of misschien zelfs volledige restauratie,
wel zijn er enkele interieurdelen incompleet. (hoofdsteunen, armsteum), en is de auto in het verleden eens overgespoten (niet geheel strak) & het schuifdak is afwezig, is nu tijdelijk afgedekt.
Kortom een eerlijke oldtimer van ruim 52 jaar oud waar nog wat werk aan zit, maar daar is de prijs ook naar. Een net gerestaureerd exemplaar levert tussen de 20.000 en 30.000€ op.
De auto is origineel in België geleverd en heeft een deel van zijn leven doorgebracht in Wallonië, hierna is de auto verhuisd naar Vlaanderen waar hij 20j stil gestaan heeft.
Ondertussen rijdt de auto weer rond in Nederland, de volgende delen zijn vervangen:
- Waterpomp
- Radiator
- Thermostaathuis
- Koppelingcilinder gever
- Hoofdremcilinder
- Koppeling
- Remslangen
De auto start rijdt en remt, de injectie is vervangen door dubbele carburateurs maar nagenoeg alle delen van de injectie zijn nog aanwezig (muv de injectoren). Verder is er nooit aan de bodem gelast van de auto en zijn hier ook geen rotte plekken! Ideale kandidaat voor een rolling restaurion of misschien zelfs volledige restauratie,
wel zijn er enkele interieurdelen incompleet. (hoofdsteunen, armsteum), en is de auto in het verleden eens overgespoten (niet geheel strak) & het schuifdak is afwezig, is nu tijdelijk afgedekt.
Kortom een eerlijke oldtimer van ruim 52 jaar oud waar nog wat werk aan zit, maar daar is de prijs ook naar. Een net gerestaureerd exemplaar levert tussen de 20.000 en 30.000€ op.
Leasing
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.
