Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
10.000 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
08/1964
Brandstof
Benzine
Vermogen
265 kW (360 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 10.000 km
- Bouwjaar
- 08/1964
Technische Gegevens
- Vermogen
- 265 kW (360 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 6.970 cm³
- Versnellingen
- 3
- Cilinders
- 8
- Gewicht
- 1.930 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Lederen bekleding
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Wit
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Project for sale!!
5 jaar terug heb ik dit project gekocht, het was altijd al een wens om een Riviera van deze jaren (63,64 of 65) te bezitten/rijden. Maar door het ontbreken van tijd, meer interesse in het oudere American Iron (40s/50s) en nog wel het grootste struikelblok mijn lichaam. Ben sinds een aantal jaren behoorlijk aan het tobben met mijn spieren (bij sommige wel bekend en onderzoeken lopen nog) waardoor dit inmiddels een onmogelijk project is geworden voor mij.
Het gaat hier om een 1964 Buick Riviera met 7.0L 425 Nailhead (matching nrs) op Nederlands kenteken (AH-19-09) totaal geen rottigheid, vrij strak plaatwerk, blok is in 2011 gereviseerd en staat sinds 2012 stil, 4 maanden terug heeft het blok nog gelopenOrigineel Californië geleverd en AC (ontkoppeld maar pomp zit erbij)
Project is compleet op de binnenspiegel na.Originele wieldoppen ook voorhanden (niet op de foto), rechts zit de deurplaat er niet op maar wel bij.Vanaf de spruitstukken compleet RVS uitlaatsysteem met RVS dempers (in 2011 geïnstalleerd) elektronische ontsteking.
Afgelopen jaar complete remmerij vernieuwd, nieuwe wiellagers, hoofdremcilinder zit er ook nieuw bij maar nog niet geïnstalleerd, nieuwe rotor, nieuwe verdeler, nieuwe waterpomp, nieuwe waterslangen, nieuwe thermostaat nieuwe spanningsregelaar, nieuwe dynamo, nieuw contactslot, nieuwe deursloten, compleet nieuwe pakkingset voor de motor erbij, nieuwe brandstofpomp en zal vast nog wat vergeten zijn
Onderdelen goed verkrijgbaar door de populariteit van dit model in Amerika.
Goede basis om iets leuks te bouwen, model is bijvoorbeeld perfect voor een mild Kustom 🤘
Inruil/ruil geen interesse in, reserveren alleen bij aanbetaling. Heb geen haast met de verkoop, anderhalf jaar terug nog getaxeerd.
Zal binnenkort nog meer foto's maken van de losse onderdelen (liggen thuis en in de opslag) en van de binnenkant.
Bij interesse en/of bezichtiging stuur me een pbtje of tel: 06 37472520
Staat netjes binnen droog en is goed te bekijken onder het licht, Buick staat in Beek en Donk (in de buurt van Eindhoven).
Prijs €9500,-
Grtz Jack
5 jaar terug heb ik dit project gekocht, het was altijd al een wens om een Riviera van deze jaren (63,64 of 65) te bezitten/rijden. Maar door het ontbreken van tijd, meer interesse in het oudere American Iron (40s/50s) en nog wel het grootste struikelblok mijn lichaam. Ben sinds een aantal jaren behoorlijk aan het tobben met mijn spieren (bij sommige wel bekend en onderzoeken lopen nog) waardoor dit inmiddels een onmogelijk project is geworden voor mij.
Het gaat hier om een 1964 Buick Riviera met 7.0L 425 Nailhead (matching nrs) op Nederlands kenteken (AH-19-09) totaal geen rottigheid, vrij strak plaatwerk, blok is in 2011 gereviseerd en staat sinds 2012 stil, 4 maanden terug heeft het blok nog gelopenOrigineel Californië geleverd en AC (ontkoppeld maar pomp zit erbij)
Project is compleet op de binnenspiegel na.Originele wieldoppen ook voorhanden (niet op de foto), rechts zit de deurplaat er niet op maar wel bij.Vanaf de spruitstukken compleet RVS uitlaatsysteem met RVS dempers (in 2011 geïnstalleerd) elektronische ontsteking.
Afgelopen jaar complete remmerij vernieuwd, nieuwe wiellagers, hoofdremcilinder zit er ook nieuw bij maar nog niet geïnstalleerd, nieuwe rotor, nieuwe verdeler, nieuwe waterpomp, nieuwe waterslangen, nieuwe thermostaat nieuwe spanningsregelaar, nieuwe dynamo, nieuw contactslot, nieuwe deursloten, compleet nieuwe pakkingset voor de motor erbij, nieuwe brandstofpomp en zal vast nog wat vergeten zijn
Onderdelen goed verkrijgbaar door de populariteit van dit model in Amerika.
Goede basis om iets leuks te bouwen, model is bijvoorbeeld perfect voor een mild Kustom 🤘
Inruil/ruil geen interesse in, reserveren alleen bij aanbetaling. Heb geen haast met de verkoop, anderhalf jaar terug nog getaxeerd.
Zal binnenkort nog meer foto's maken van de losse onderdelen (liggen thuis en in de opslag) en van de binnenkant.
Bij interesse en/of bezichtiging stuur me een pbtje of tel: 06 37472520
Staat netjes binnen droog en is goed te bekijken onder het licht, Buick staat in Beek en Donk (in de buurt van Eindhoven).
Prijs €9500,-
Grtz Jack
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 71.928,96
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 1,18
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 1.498,52
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1899
- Verminderde km vergoeding
- € 0,1266
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.