Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
19.600 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
10/2011
Brandstof
Benzine
Vermogen
70 kW (95 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Super Moto
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 19.600 km
- Bouwjaar
- 10/2011
- Laatste onderhoudsbeurt
- 04/2025
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 70 kW (95 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.078 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 2
- Gewicht
- 179 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
6,1 l/100 km (comb.)
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Op 24/07/25 een professionele poetsbeurt en keramische coating gekregen.
Unieke Hypermotard uit 2011.
Lucht gekoelde, 95pk, 1078cc L-Twin met desmodromische kleppen. Dit is uniek in Ducati’s waar normaal de kleppen met een veer dicht worden gedrukt heeft een Desmo blok 2 nokken die de klep opent en de ander de klep sluit. Hierdoor kan je geen zwevende kleppen krijgen.
Dit heeft natuurlijk ook zijn onderhoud nodig en die kan best prijzig zijn.
Deze motor mag ook naar A2 gezet worden.
Heeft in Duitsland op A2 gestaan en daar heb ik nog het officiële bevestigings papier uit Duitsland van. Die kan bij de RDW worden laten zien en dan keuren zij die om. Ookal zit er geen begrenzer op de gaskabel.
Die zou er volgens de dealer nog op zitten, maar ik heb al over de 200km/u aan getikt.
Carbon voor en achter kappen
Originele spiegels
Open clutch cover voor het zicht, beter koeling en natuurlijk het ultieme geluid van een droge koppeling.
(Originele cover krijgt u erbij.)
Desmo kleppen zijn netjes afgesteld bij de 15.000km en de distributie ketting is vervangen
Unieke Hypermotard uit 2011.
Lucht gekoelde, 95pk, 1078cc L-Twin met desmodromische kleppen. Dit is uniek in Ducati’s waar normaal de kleppen met een veer dicht worden gedrukt heeft een Desmo blok 2 nokken die de klep opent en de ander de klep sluit. Hierdoor kan je geen zwevende kleppen krijgen.
Dit heeft natuurlijk ook zijn onderhoud nodig en die kan best prijzig zijn.
Deze motor mag ook naar A2 gezet worden.
Heeft in Duitsland op A2 gestaan en daar heb ik nog het officiële bevestigings papier uit Duitsland van. Die kan bij de RDW worden laten zien en dan keuren zij die om. Ookal zit er geen begrenzer op de gaskabel.
Die zou er volgens de dealer nog op zitten, maar ik heb al over de 200km/u aan getikt.
Carbon voor en achter kappen
Originele spiegels
Open clutch cover voor het zicht, beter koeling en natuurlijk het ultieme geluid van een droge koppeling.
(Originele cover krijgt u erbij.)
Desmo kleppen zijn netjes afgesteld bij de 15.000km en de distributie ketting is vervangen
Leasing
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.