Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
72.606 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
03/1997
Brandstof
Benzine
Vermogen
325 kW (442 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- 37-JT-PJ
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 72.606 km
- Bouwjaar
- 03/1997
- Vorige eigenaren
- 12
Technische Gegevens
- Vermogen
- 325 kW (442 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 5.474 cm³
- Cilinders
- 12
- Gewicht
- 1.900 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Super 95
- CO2-emissie2
- 0 g/km (comb.)
- Emissieklasse
- Euro 2
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zilver
- Oorspronkelijke kleur
- Zilver metallic
- Soort lak
- Metallic
Beschrijving
DB-riem vervangen bij 72.213km!
De naam 456 is afgeleid van het feit dat elke cilinder 456 kubieke centimeter verplaatst. Dit was de laatste Ferrari die deze naamgeving gebruikte tot de 488 GTB. Ondanks zijn uitzonderlijke prestaties heeft de 456 een relatief onbelaste motor, die zich heeft bewezen als een zeer betrouwbare eenheid. Het heeft een vermogen van 442 pk (325 kW, 436 pk), met 4 kleppen per cilinder en Bosch Motronic M2.7 motormanagement. Ferrari beweert dat het de auto van 1.690 kg (3.726 lb) naar een topsnelheid van 309 km/u (192 mph) zou kunnen duwen, waarmee het 's werelds op één na snelste productie-auto met vier zitplaatsen is. Acceleratie van 0-97 km/u (60 mph) duurt 4,8 seconden, met een tijd van 13,3 seconden op een kwartmijl. Ten tijde van zijn ontwikkeling was het de krachtigste straatauto in reguliere productie die ooit door Ferrari is ontwikkeld. In 1996 werd het motormanagementsysteem gewijzigd in Motronic M5.2-management en kreeg de motor het vernieuwde systeem de F116C-code.
Pietro Camardella ontwierp de originele 456 Grand Tourer bij Pininfarina. De eerste heeft een handgeschakelde zesversnellingsbak en de laatste heeft een viertrapsautomaat die is ontwikkeld in samenwerking met FF Developments, in Livonia, MI (die later werd gekocht door Ricardo Engineering in het VK).
De automatische transmissie die in de 456 werd gebruikt, was de tweede en laatste conventionele hydraulische automatische transmissie met koppelomvormer die door Ferrari wordt aangeboden. (De transmissie vond zijn laatste gebruik in de 400/412-serie.) De 5,5 L (5.473,91 cc)
Tot op heden is dit de laatste Ferrari die nog over wegklappende koplampen beschikte.
Onderhoudshistorie is aanwezig en de Distributie is recent vervangen.
Bedrijfsinformatie
Inruilen doen we graag en op afspraak zijn wij geopend tot 22.00uur.
Wij vinden het prettig als u belt.
U bent van harte welkom bij ons aan de molenweg 4
0512-361251 info@garageploegh.nl
06-43530009 Whatsapp
U kunt gebruik maken van onze optiepakketten.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
U kunt gebruik maken van onze optiepakketten. LIEVER NIET MAILEN MAAR BELLEN! GARAGE PLOEGH 0512 - 36 12 51
Meer informatie
Modelreeks: nov 1993 - dec 1997
Laadvermogen: 430 kg
GVW: 2.330 kg
Wielbasis: 260 cm
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 300 km/u
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
De naam 456 is afgeleid van het feit dat elke cilinder 456 kubieke centimeter verplaatst. Dit was de laatste Ferrari die deze naamgeving gebruikte tot de 488 GTB. Ondanks zijn uitzonderlijke prestaties heeft de 456 een relatief onbelaste motor, die zich heeft bewezen als een zeer betrouwbare eenheid. Het heeft een vermogen van 442 pk (325 kW, 436 pk), met 4 kleppen per cilinder en Bosch Motronic M2.7 motormanagement. Ferrari beweert dat het de auto van 1.690 kg (3.726 lb) naar een topsnelheid van 309 km/u (192 mph) zou kunnen duwen, waarmee het 's werelds op één na snelste productie-auto met vier zitplaatsen is. Acceleratie van 0-97 km/u (60 mph) duurt 4,8 seconden, met een tijd van 13,3 seconden op een kwartmijl. Ten tijde van zijn ontwikkeling was het de krachtigste straatauto in reguliere productie die ooit door Ferrari is ontwikkeld. In 1996 werd het motormanagementsysteem gewijzigd in Motronic M5.2-management en kreeg de motor het vernieuwde systeem de F116C-code.
Pietro Camardella ontwierp de originele 456 Grand Tourer bij Pininfarina. De eerste heeft een handgeschakelde zesversnellingsbak en de laatste heeft een viertrapsautomaat die is ontwikkeld in samenwerking met FF Developments, in Livonia, MI (die later werd gekocht door Ricardo Engineering in het VK).
De automatische transmissie die in de 456 werd gebruikt, was de tweede en laatste conventionele hydraulische automatische transmissie met koppelomvormer die door Ferrari wordt aangeboden. (De transmissie vond zijn laatste gebruik in de 400/412-serie.) De 5,5 L (5.473,91 cc)
Tot op heden is dit de laatste Ferrari die nog over wegklappende koplampen beschikte.
Onderhoudshistorie is aanwezig en de Distributie is recent vervangen.
Bedrijfsinformatie
Inruilen doen we graag en op afspraak zijn wij geopend tot 22.00uur.
Wij vinden het prettig als u belt.
U bent van harte welkom bij ons aan de molenweg 4
0512-361251 info@garageploegh.nl
06-43530009 Whatsapp
U kunt gebruik maken van onze optiepakketten.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
U kunt gebruik maken van onze optiepakketten. LIEVER NIET MAILEN MAAR BELLEN! GARAGE PLOEGH 0512 - 36 12 51
Meer informatie
Modelreeks: nov 1993 - dec 1997
Laadvermogen: 430 kg
GVW: 2.330 kg
Wielbasis: 260 cm
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 300 km/u
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Garage Ploegh
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 11.952,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 5.000 km
- Leasing Factor
- 0,61
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 249,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0299
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0199
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfGarage Ploegh
ContactpersoonA. Ploegh
- BTW verrekenbaar
- Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.