Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
24.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
07/2010
Brandstof
Benzine
Vermogen
67 kW (91 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Naked Bike
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 24.000 km
- Bouwjaar
- 07/2010
- Laatste onderhoudsbeurt
- 10/2024
- Vorige eigenaren
- 3
Technische Gegevens
- Vermogen
- 67 kW (91 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.202 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 2
- Gewicht
- 250 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Crash bars
- Veiligheid
- Alarm
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
- Startonderbreker
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Stage 2 getunede Harley Davidson XR1200 van 2010 met 24dkm. Echt een monster!
Onderhoud is altijd bij Twin Service in Enschede gedaan, maar ik heb hier geen facturen van. Een kort belletje of langs gaan en zij zullen het beamen.
Opties:
- Uitlaat is origineel, maar kompleet open zonder katalysator met open einddempers (heerlijke diepe roffel en zwaar stampend geluid)
- Heavy breather van Free Spirits met K&N filter (aanzuig geluid is fenomenaal)
- 1” riser blocks van Free Spirits voor de achter schokbrekers
- 1” bar risers
- Breed tracker stuur
- Korte rem -en koppelingshevel
- Led verlichting rondom
- Crashbar (ook fijn voor de benen tijdens lange ritten)
- Dynojet Power Commander 5 en Fuelpak 3
- O2 sensor delete
Heb volgens de FP3 rond de 95pk en 110NM koppel. Is denk ik nog wel meer uit te halen op de bank. Toerenbegrenzer staat veilig op 6400 toeren. Zeker geen beginnersfiets. Op papier hebben ze 90pk, maar dat red geen één XR, staan allemaal veelte arm afgesteld. Naar Amerikaanse uitstoot eisen rond de 75/85pk.
Verder is hij origineel en schadevrij zo ver ik weet. Ik heb hem bij Moto Hengelo gekocht en weet dat die daarvoor dus altijd in onderhoud is geweest bij Twin Service in Enschede, omdat ik hier zelf ook naartoe ga. Daar konden ze mij vertellen dat die elk jaar onderhoud heeft gehad en een modificatie op de koppeling, want dat schijnt een probleem te zijn bij de XR1200. Bij deze motor geen last dus.
Vorig jaar nieuwe tapeinden bij de uitlaat flenzen, nieuwe uitlaatpakkingen, nieuwe koppakking voorste cilinder met alle toebehoren en een nieuwe aandrijfriem.
Dit jaar nieuwe motorolie, bakolie en 2 bougies voor het nieuwe seizoen. Alle slijtagedelen zijn verder nog goed en primaire ketting is gesteld. Motor is onlangs helemaal gestoomreinigd, gepolijst en in de wax gezet. Insecten en vuil hechten daardoor minder snel.
Vraagprijs is €8750. Voor heel veel minder gaat die absoluut niet weg! Inruil dikke Dyna bespreekbaar!
Onderstaande link is hoe ik hem kocht bij Moto Hengelo. Alle originele onderdelen zoals op het filmpje heb ik er nog bij.
https://youtu.be/17ldZwMyhG0
Onderhoud is altijd bij Twin Service in Enschede gedaan, maar ik heb hier geen facturen van. Een kort belletje of langs gaan en zij zullen het beamen.
Opties:
- Uitlaat is origineel, maar kompleet open zonder katalysator met open einddempers (heerlijke diepe roffel en zwaar stampend geluid)
- Heavy breather van Free Spirits met K&N filter (aanzuig geluid is fenomenaal)
- 1” riser blocks van Free Spirits voor de achter schokbrekers
- 1” bar risers
- Breed tracker stuur
- Korte rem -en koppelingshevel
- Led verlichting rondom
- Crashbar (ook fijn voor de benen tijdens lange ritten)
- Dynojet Power Commander 5 en Fuelpak 3
- O2 sensor delete
Heb volgens de FP3 rond de 95pk en 110NM koppel. Is denk ik nog wel meer uit te halen op de bank. Toerenbegrenzer staat veilig op 6400 toeren. Zeker geen beginnersfiets. Op papier hebben ze 90pk, maar dat red geen één XR, staan allemaal veelte arm afgesteld. Naar Amerikaanse uitstoot eisen rond de 75/85pk.
Verder is hij origineel en schadevrij zo ver ik weet. Ik heb hem bij Moto Hengelo gekocht en weet dat die daarvoor dus altijd in onderhoud is geweest bij Twin Service in Enschede, omdat ik hier zelf ook naartoe ga. Daar konden ze mij vertellen dat die elk jaar onderhoud heeft gehad en een modificatie op de koppeling, want dat schijnt een probleem te zijn bij de XR1200. Bij deze motor geen last dus.
Vorig jaar nieuwe tapeinden bij de uitlaat flenzen, nieuwe uitlaatpakkingen, nieuwe koppakking voorste cilinder met alle toebehoren en een nieuwe aandrijfriem.
Dit jaar nieuwe motorolie, bakolie en 2 bougies voor het nieuwe seizoen. Alle slijtagedelen zijn verder nog goed en primaire ketting is gesteld. Motor is onlangs helemaal gestoomreinigd, gepolijst en in de wax gezet. Insecten en vuil hechten daardoor minder snel.
Vraagprijs is €8750. Voor heel veel minder gaat die absoluut niet weg! Inruil dikke Dyna bespreekbaar!
Onderstaande link is hoe ik hem kocht bij Moto Hengelo. Alle originele onderdelen zoals op het filmpje heb ik er nog bij.
https://youtu.be/17ldZwMyhG0
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 24 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 619,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 24.506,16
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.