Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
74.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
04/2004
Brandstof
Benzine
Vermogen
41 kW (56 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Tourer
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 74.000 km
- Bouwjaar
- 04/2004
- Laatste onderhoudsbeurt
- 01/2024
- Vorige eigenaren
- 1
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 41 kW (56 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 650 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 2
- Gewicht
- 236 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
21 l/100 km (comb.)
18 l/100 km (stadsverkeer)
22 l/100 km (buitenwegen)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Crash bars
- Cruise Control
- Elektrische starter
- Kuipwerk
- Topcase
- Verwarmde handvaten
- Windscherm
- Zetelverwarming
- Entertainment en Media
- Handsfree
- USB
- Veiligheid
- Startonderbreker
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
Beschrijving
Knappe Honda NT650V Deauville ideale toermotor uit 2004; zo'n 73.500 km aan plezierritjes gereden, is dus net ingereden; in uitzonderlijk nette staat, binnenslaper; velgen, uitlaat, dus bochten en demper, balhoofd, voorvork, radiateur, achterbrug zijn roestvrij en lijken in nieuwstaat. Altijd benzine 98/E5 getankt; staat op goede Bridgestone "sport touring"-banden met nieuwe achterband BT23 sinds november 2023 dwz minder dan 3.000 km geleden, terwijl die zo'n 20k meekunnen.
Tweede eigenaar, onderhoudshistorie bekend. Origineel Nederlands kenteken met snelheidsmeter in kilometers (ipv miles). Er wordt maandelijks nog mee gereden, alleen met mooi weer en alleen voor het plezier. Olie en filter eind januari 2024 ververst zodat je er weer 10- tot 12.000 km probleemloos mee kunt rijden volgens de garagist. Noem het een afleverbeurt. Zie nota's.
Opties:
☆ kofferset: 2 geïntegreerde zijkoffers en ruime Givi topkoffer (maxi, voor 2 helmen) met 2 eigen sleutels
☆ zadel: custom zadel van Topsellerie uit 2016/2017 t.w.v. €500; iets verhoogd (circa 3 cm), ideaal voor lange mensen maar kan eenvoudig weer aangepast worden
☆ Daytona handvatverwarming met 3 standen waarvan de hoogste stand echt goed heet wordt, ideaal in de winter
☆ extra hoog transparant windscherm van Puig, type 0414W van 55x38 cm, dwz 21 cm hoger dan standaard, zodat je echt goed uit de wind zit en 's zomers geen vliegen zit te eten
☆ kuipverbreders voor windgeleiding/windvangers voor de handen (handkappen) èn voor de voeten, zodat handen en voeten veel minder wind vangen en dus niet zo koud worden; ideaal voor woon-werk-verkeer
☆ spatbordverlenging voorzijde - voorkomt niet alleen steenslag op motorblok maar vooral lekke achterband, zo is mij verteld
☆ jiffy-verbreder oftewel extra brede "voet" op de zijstandaard om wegzakken te voorkomen in zachte bodem
☆ 12 volt aansluiting op dashboard voor accessoires
☆ mechanische cruise control/throttle lock om de handen vrij te hebben of even te kunnen ontspannen
☆ 2 sleutels met HSS/antidiefstal-transponder die op maar liefst 5 sloten passen: contactslot, tank, buddyzit, zijkoffers, rechter kuipbagagevakje. Linker kuipvakje heeft overigens ook een eigen slot gekregen met 2 sleutels
☆ nieuw beugelslot, op daarvoor bestemde opbergplek onder buddyzit, met 2 sleutels
☆ eventueel over te nemen: waterdichte telefoonhouder voor de winter en "open" houder voor de zomer, op verwisselbare sokkel, van Opti-Line, t.w.v €90 (3 delen);regenhoes ter bescherming van de lak;ook beschikbaar: motorgarage oftewel motorhok zoals te zien in de laatste foto.
☆ ik heb er al mijn liefde in gestopt qua poetsen, verbeteren en onderhouden, precies in de lijn van de eerste eigenaar; staat met volle tank onder een doek in zijn eigen motorschuur, van de grond af op houten bodem, hetgeen de motor netjes beschut tegen optrekkende kou
Algemeen:
☆ 'Lichte' zware motorfiets van 650 cc en 56 pk/41kW met 'slechts' 236 kilo, alleskunner, niet gemaakt voor louter snelheid maar voor de echte beleving van het motorrijden: heerlijk bochtenwerk. Gebaseerd op de NTV650, een naked bike; deze NT650V heeft meer kracht onderin dus rijdt soepeler door meer koppel (trekkracht)
☆ Dit allround tour-model is beroemd om zijn heerlijke rij-eigenschappen en bochtenwerk, die de grotere toermotoren meestal probleemloos achter zich laat bij kronkelende tussendoor-wegen, vanwege zijn wendbaarheid, zo is mij in geuren en kleuren verteld tijdens (plezier-)toerritten. Nadeel: hiermee motorrijden is verslavend leuk
☆ Kortom: onverslijtbare, trouwe, zuinige (1:21 is gemiddeld!), zeer wendbare, all-round en daardoor gewilde (en wellicht onderschatte) motorfiets; technisch bulletproof
☆ Bovendien cardanaandrijving ipv ketting voor onderhoudvrij rijden
☆ Kleur rood, kleurcode R-247M
☆ Geringe gebruikssporen, ziet er als nieuw uit, ondanks zijn leeftijd van bijna 20 lentes.
Onderhoud:
Najaarscheck (oktober 2023) bracht niets geks aan het licht, dat toont de degelijkheid; alleen de remolie en achterband waren aan vervanging toe, da's gebeurd in november bij Frank Lemstra te Wormerveer, waarbij gelijk handvatverwarming is aangebracht. 't Balhoofd is prima; elke Motoport-vestiging begint erover, zeker een firma die Balhoofd BV heet (!).
Tot slot. Ik heb er met heel veel plezier op gereden en alles verbeterd wat ik maar kon vinden. Rij inmiddels het meest op z'n grotere broer; twee motoren is echter wat veel voor mij. Staat keurig gepoetst klaar voor de volgende eigenaar. Bel of app gerust voor een afspraak op 06-30201260.Praten over de prijs kan naast de motor. Voor een dergelijke degelijke motor in deze staat is veel meer te vragen maar ik ben niet voor het uiterste gedaan.-
Zie ook mijn andere advertenties voor o.a. motorgarage of Werkplaats-handleiding; "Motorrad-Reparaturanleitung Band 5251".
Zoektermen Honda NTV650 NT-650-V NT 650 "NT 650V" Deauvil dofille dofil deuaville dofiel doviel "NT 650 V"
Tweede eigenaar, onderhoudshistorie bekend. Origineel Nederlands kenteken met snelheidsmeter in kilometers (ipv miles). Er wordt maandelijks nog mee gereden, alleen met mooi weer en alleen voor het plezier. Olie en filter eind januari 2024 ververst zodat je er weer 10- tot 12.000 km probleemloos mee kunt rijden volgens de garagist. Noem het een afleverbeurt. Zie nota's.
Opties:
☆ kofferset: 2 geïntegreerde zijkoffers en ruime Givi topkoffer (maxi, voor 2 helmen) met 2 eigen sleutels
☆ zadel: custom zadel van Topsellerie uit 2016/2017 t.w.v. €500; iets verhoogd (circa 3 cm), ideaal voor lange mensen maar kan eenvoudig weer aangepast worden
☆ Daytona handvatverwarming met 3 standen waarvan de hoogste stand echt goed heet wordt, ideaal in de winter
☆ extra hoog transparant windscherm van Puig, type 0414W van 55x38 cm, dwz 21 cm hoger dan standaard, zodat je echt goed uit de wind zit en 's zomers geen vliegen zit te eten
☆ kuipverbreders voor windgeleiding/windvangers voor de handen (handkappen) èn voor de voeten, zodat handen en voeten veel minder wind vangen en dus niet zo koud worden; ideaal voor woon-werk-verkeer
☆ spatbordverlenging voorzijde - voorkomt niet alleen steenslag op motorblok maar vooral lekke achterband, zo is mij verteld
☆ jiffy-verbreder oftewel extra brede "voet" op de zijstandaard om wegzakken te voorkomen in zachte bodem
☆ 12 volt aansluiting op dashboard voor accessoires
☆ mechanische cruise control/throttle lock om de handen vrij te hebben of even te kunnen ontspannen
☆ 2 sleutels met HSS/antidiefstal-transponder die op maar liefst 5 sloten passen: contactslot, tank, buddyzit, zijkoffers, rechter kuipbagagevakje. Linker kuipvakje heeft overigens ook een eigen slot gekregen met 2 sleutels
☆ nieuw beugelslot, op daarvoor bestemde opbergplek onder buddyzit, met 2 sleutels
☆ eventueel over te nemen: waterdichte telefoonhouder voor de winter en "open" houder voor de zomer, op verwisselbare sokkel, van Opti-Line, t.w.v €90 (3 delen);regenhoes ter bescherming van de lak;ook beschikbaar: motorgarage oftewel motorhok zoals te zien in de laatste foto.
☆ ik heb er al mijn liefde in gestopt qua poetsen, verbeteren en onderhouden, precies in de lijn van de eerste eigenaar; staat met volle tank onder een doek in zijn eigen motorschuur, van de grond af op houten bodem, hetgeen de motor netjes beschut tegen optrekkende kou
Algemeen:
☆ 'Lichte' zware motorfiets van 650 cc en 56 pk/41kW met 'slechts' 236 kilo, alleskunner, niet gemaakt voor louter snelheid maar voor de echte beleving van het motorrijden: heerlijk bochtenwerk. Gebaseerd op de NTV650, een naked bike; deze NT650V heeft meer kracht onderin dus rijdt soepeler door meer koppel (trekkracht)
☆ Dit allround tour-model is beroemd om zijn heerlijke rij-eigenschappen en bochtenwerk, die de grotere toermotoren meestal probleemloos achter zich laat bij kronkelende tussendoor-wegen, vanwege zijn wendbaarheid, zo is mij in geuren en kleuren verteld tijdens (plezier-)toerritten. Nadeel: hiermee motorrijden is verslavend leuk
☆ Kortom: onverslijtbare, trouwe, zuinige (1:21 is gemiddeld!), zeer wendbare, all-round en daardoor gewilde (en wellicht onderschatte) motorfiets; technisch bulletproof
☆ Bovendien cardanaandrijving ipv ketting voor onderhoudvrij rijden
☆ Kleur rood, kleurcode R-247M
☆ Geringe gebruikssporen, ziet er als nieuw uit, ondanks zijn leeftijd van bijna 20 lentes.
Onderhoud:
Najaarscheck (oktober 2023) bracht niets geks aan het licht, dat toont de degelijkheid; alleen de remolie en achterband waren aan vervanging toe, da's gebeurd in november bij Frank Lemstra te Wormerveer, waarbij gelijk handvatverwarming is aangebracht. 't Balhoofd is prima; elke Motoport-vestiging begint erover, zeker een firma die Balhoofd BV heet (!).
Tot slot. Ik heb er met heel veel plezier op gereden en alles verbeterd wat ik maar kon vinden. Rij inmiddels het meest op z'n grotere broer; twee motoren is echter wat veel voor mij. Staat keurig gepoetst klaar voor de volgende eigenaar. Bel of app gerust voor een afspraak op 06-30201260.Praten over de prijs kan naast de motor. Voor een dergelijke degelijke motor in deze staat is veel meer te vragen maar ik ben niet voor het uiterste gedaan.-
Zie ook mijn andere advertenties voor o.a. motorgarage of Werkplaats-handleiding; "Motorrad-Reparaturanleitung Band 5251".
Zoektermen Honda NTV650 NT-650-V NT 650 "NT 650V" Deauvil dofille dofil deuaville dofiel doviel "NT 650 V"
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 58.265,96
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,79
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 461,-
Aanvullende informatie
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.