Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
148.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
07/1999
Brandstof
Benzine
Vermogen
162 kW (220 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 148.000 km
- Bouwjaar
- 07/1999
- Keuring
- 02/2026
Technische Gegevens
- Vermogen
- 162 kW (220 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.840 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 1.000 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Groen
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Stof
Beschrijving
MX-5 Miata NB1 1.8 met turbo kit te koop. Gekocht als Duitse import met 129dkm op de teller, dak vervangen en sinds 2019 opgebouwd als MX-5 Turbo met een geschat vermogen van 220 pk. De auto rijdt goed, schakelt goed en is een plezier om in te rijden. Hij gaat weg omdat ons gezin uitbreidt en ik geen tijd meer heb om er plezier mee te hebben. Dorpels zijn al eens gelast. Recent weer door de APK waarbij de wiellagers voor vervangen zijn. De auto wordt mechanisch goed verzorgd, waarbij ik minder aandacht heb besteedt aan het uiterlijk.
Belangrijkste upgrades:
TD04-13T turbo (Subaru, max 250 whp)
Deatschwerks 450 CC injectoren
ME-221 standalone ECU
High flow kat met 3 inch uitlaat
OEM 15 inch velgen
Federal RS Pro 195/50/15 semislicks
V-Maxx schroefset
Brandstofpomp Deatschwerks DW200
Gevlochten remleidingen
Competition stage 3 koppeling
Distributie en klepseals vervangen in 2021
Aandachtspunten:
Lichte schade aan voorbumper, achterbumper en achterklep (zie foto's)
Spiegels en kofferrek niet als nieuw
Overgespoten Mazda velgen zijn niet netjes meer
Elektrisch raam bijrijder doet het niet
Water temperatuur meter doet het niet
Simpele autoradio met frontje dat los zit
Verwacht een auto van 25 jaar oud, die zonder problemen door de APK komt en waarmee je harder over een rontonde rijdt dan een Tesla model 3 en ook bij het stoplicht goed weg kan komen. In de regen kun je powersliden door de bochten en bij 200 wapperen je haren gevaarlijk in de wind!
Met een beetje liefde kan de auto nog jaren mee, maar wees wel bereidt om zelf aan de slag te gaan. De community voor deze auto's is zo groot dat ik altijd alle ondersteuning en onderdelen met een muisklik kon vinden.
Belangrijkste upgrades:
TD04-13T turbo (Subaru, max 250 whp)
Deatschwerks 450 CC injectoren
ME-221 standalone ECU
High flow kat met 3 inch uitlaat
OEM 15 inch velgen
Federal RS Pro 195/50/15 semislicks
V-Maxx schroefset
Brandstofpomp Deatschwerks DW200
Gevlochten remleidingen
Competition stage 3 koppeling
Distributie en klepseals vervangen in 2021
Aandachtspunten:
Lichte schade aan voorbumper, achterbumper en achterklep (zie foto's)
Spiegels en kofferrek niet als nieuw
Overgespoten Mazda velgen zijn niet netjes meer
Elektrisch raam bijrijder doet het niet
Water temperatuur meter doet het niet
Simpele autoradio met frontje dat los zit
Verwacht een auto van 25 jaar oud, die zonder problemen door de APK komt en waarmee je harder over een rontonde rijdt dan een Tesla model 3 en ook bij het stoplicht goed weg kan komen. In de regen kun je powersliden door de bochten en bij 200 wapperen je haren gevaarlijk in de wind!
Met een beetje liefde kan de auto nog jaren mee, maar wees wel bereidt om zelf aan de slag te gaan. De community voor deze auto's is zo groot dat ik altijd alle ondersteuning en onderdelen met een muisklik kon vinden.
Leasing
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.