Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
61.500 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
12/1996
Brandstof
Benzine
Vermogen
140 kW (190 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 61.500 km
- Bouwjaar
- 12/1996
Technische Gegevens
- Vermogen
- 140 kW (190 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 3.948 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 8
- Gewicht
- 1.215 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Groen
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Beige
Beschrijving
De reïncarnatie van de MGB werd de MG RV8. Met een bodyshell van British Heritage lijkt de auto in grote lijnen op een klassieke MG B maar is een moderne en snelle versie daarvan.
Er werden nieuw gemodelleerde voor- en achterspatborden gemonteerd, een nieuwe body met prachtig gewelfde panelen en een motorkap met een fraaie bult erop. De voor- en achterbumper zijn eveneens opnieuw ontworpen en gemaakt van kunststof en speciaal gemaakte achterlichten en wielen. Het interieur wordt gekenmerkt door magnolia leder en wortelnotenhout.
De auto kreeg de 3,9 liter Range Rover EFi V8 motor met 190 PK en 320 Newtonmeter koppel en gaf de RV8 genoeg kracht om in zes sec. van 0 naar 100 te sprinten. Zeer belangrijke wijzigingen werden aangebracht aan de vering en remmen om de auto up-to-date te brengen. Een achteras met een sperdifferentieel, reactiearmen en een nieuw ontworpen voortrein met, evenals achter, telescopische schokbrekers.
Tussen 1994 en 1996 zijn in totaal 1983 exemplaren van de MG RV8 gebouwd. Alle MG RV8'en zijn rechts gestuurd. De meeste RV8’s werden verkocht in Japan, maar veel van de auto’s hebben later hun weg terug naar het Verenigd Koninkrijk en andere Europese landen gevonden. De chassisnummers beginnen bij 000251 tot en met 2233. Sommige MG RV8 zijn later omgebouwd naar links gestuurd. Een kostbare ombouw van ca. € 10.000,- maar maakt het rijden heel veel aangenamer.
De aangeboden MG is een keurig nette goed onderhouden MG RV8 en is zo’n naar links gestuurd omgebouwd exemplaar. Het is een auto om niet alleen naar te kijken maar ook een goede en fijn rijdende gebruiksauto en wordt zeer regelmatig gebruikt. Kap is in goede staat. Auto heeft APK en recent zijn katalysatoren vervangen. Auto is te koop omdat door knieproblemen in en uitstappen niet meer goed kan. Vraagprijs € 39.950,- of redelijk bod.
Er werden nieuw gemodelleerde voor- en achterspatborden gemonteerd, een nieuwe body met prachtig gewelfde panelen en een motorkap met een fraaie bult erop. De voor- en achterbumper zijn eveneens opnieuw ontworpen en gemaakt van kunststof en speciaal gemaakte achterlichten en wielen. Het interieur wordt gekenmerkt door magnolia leder en wortelnotenhout.
De auto kreeg de 3,9 liter Range Rover EFi V8 motor met 190 PK en 320 Newtonmeter koppel en gaf de RV8 genoeg kracht om in zes sec. van 0 naar 100 te sprinten. Zeer belangrijke wijzigingen werden aangebracht aan de vering en remmen om de auto up-to-date te brengen. Een achteras met een sperdifferentieel, reactiearmen en een nieuw ontworpen voortrein met, evenals achter, telescopische schokbrekers.
Tussen 1994 en 1996 zijn in totaal 1983 exemplaren van de MG RV8 gebouwd. Alle MG RV8'en zijn rechts gestuurd. De meeste RV8’s werden verkocht in Japan, maar veel van de auto’s hebben later hun weg terug naar het Verenigd Koninkrijk en andere Europese landen gevonden. De chassisnummers beginnen bij 000251 tot en met 2233. Sommige MG RV8 zijn later omgebouwd naar links gestuurd. Een kostbare ombouw van ca. € 10.000,- maar maakt het rijden heel veel aangenamer.
De aangeboden MG is een keurig nette goed onderhouden MG RV8 en is zo’n naar links gestuurd omgebouwd exemplaar. Het is een auto om niet alleen naar te kijken maar ook een goede en fijn rijdende gebruiksauto en wordt zeer regelmatig gebruikt. Kap is in goede staat. Auto heeft APK en recent zijn katalysatoren vervangen. Auto is te koop omdat door knieproblemen in en uitstappen niet meer goed kan. Vraagprijs € 39.950,- of redelijk bod.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 24 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 299,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
- Laatste termijn
- € 0,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Seat Bank Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.