Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
10.000 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
04/1980
Brandstof
Benzine
Vermogen
121 kW (165 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 6
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 10.000 km
- Bouwjaar
- 04/1980
- Keuring
- 01/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 05/2023
Technische Gegevens
- Vermogen
- 121 kW (165 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 5.657 cm³
- Versnellingen
- 3
- Cilinders
- 8
- Gewicht
- 1.733 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Super Plus 98
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Kleur interieur
- Rood
- Interieur
- Stof
Beschrijving
Helaas moet ik keuzes maken en moet ik mijn trouwe slagschip helaas verkopen. Ik dacht altijd dat je nooit teveel hobby auto's kan hebben maar de spaarrekening denkt er anders over...
Heerlijk rijdende/cruisende Oldsmobile te koop. Ik heb hem nu zo'n twee jaar in bezit en er is aardig wat aan gedaan in die tijd. Van oorsprong is het in vanuit Antwerpen geleverde wagen die z'n eerste leven rondjes reed in Antwerpen en omgeving als taxi. Het interieur is daardoor altijd erg goed verzorgd. De vorige eigenaar heeft hem een jaar of drie/vier geleden geïmporteerd nadat deze een aantal jaren in een loods had gestaan. De oorspronkelijke beruchte 350 diesel motor is vervangen door een benzine 350 4bbl uit een '78 Blazer en de TH200 bak is vervangen voor de sterkere TH350. Hij komt goed genoeg vooruit dus. In de laatste twee jaar stond hij altijd binnen en werd er door mij alleen met mooi weer mee gereden.
Wat is er allemaal aan gedaan?
- nieuwe banden (+/- 500km mee gereden),
- nieuwe radiateur,
- alle slangen en alles wat niet tegen stilstand kan is vervangen met de motorswap drie jaar terug,
- nieuwe baby moon discs (originele wieldoppen krijg je er bij),
- interieur helemaal netjes gemaakt (voor zover dat nog nodig was),
- nieuwe filters en olie (vorig jaar),- open luchtfilter erop gezet (originele filterhuis krijg je er bij),
- nieuw hemeltje erin (mooi fout panter, originele stof in de juiste kleur krijg je er ook bij).
Nadelen:
- door die jaren in een loods is de lak niet mooi meer en zijn er hier en daar wel wat beschadigingen en roestrandjes te ontdekken (portieren). Maar de bodem en het chassis zijn nog in erg goeie staat. Ook onder het vinyl dak (zwak punt) zit geen rottigheid,
- de choke werkt maar moet even afgesteld worden,
- lekt zoals het een oud beestje betaamd wat olie. Af en toe paar druppeltjes, niks schrikbarends,
- de verwarming is afgekoppeld, deze werkt wel maar heeft een mini vacuüm lek. Ik werd gek van het zachte gesis en gebruik hem toch nooit als het koud is dus maar uitgeschakeld. Is zo weer terug te koppelen dus.
Kortom, een leuke cruiser met de mogelijkheid om hem nog wat netter te maken of gewoon zo rijden zoals ik altijd deed!
Heerlijk rijdende/cruisende Oldsmobile te koop. Ik heb hem nu zo'n twee jaar in bezit en er is aardig wat aan gedaan in die tijd. Van oorsprong is het in vanuit Antwerpen geleverde wagen die z'n eerste leven rondjes reed in Antwerpen en omgeving als taxi. Het interieur is daardoor altijd erg goed verzorgd. De vorige eigenaar heeft hem een jaar of drie/vier geleden geïmporteerd nadat deze een aantal jaren in een loods had gestaan. De oorspronkelijke beruchte 350 diesel motor is vervangen door een benzine 350 4bbl uit een '78 Blazer en de TH200 bak is vervangen voor de sterkere TH350. Hij komt goed genoeg vooruit dus. In de laatste twee jaar stond hij altijd binnen en werd er door mij alleen met mooi weer mee gereden.
Wat is er allemaal aan gedaan?
- nieuwe banden (+/- 500km mee gereden),
- nieuwe radiateur,
- alle slangen en alles wat niet tegen stilstand kan is vervangen met de motorswap drie jaar terug,
- nieuwe baby moon discs (originele wieldoppen krijg je er bij),
- interieur helemaal netjes gemaakt (voor zover dat nog nodig was),
- nieuwe filters en olie (vorig jaar),- open luchtfilter erop gezet (originele filterhuis krijg je er bij),
- nieuw hemeltje erin (mooi fout panter, originele stof in de juiste kleur krijg je er ook bij).
Nadelen:
- door die jaren in een loods is de lak niet mooi meer en zijn er hier en daar wel wat beschadigingen en roestrandjes te ontdekken (portieren). Maar de bodem en het chassis zijn nog in erg goeie staat. Ook onder het vinyl dak (zwak punt) zit geen rottigheid,
- de choke werkt maar moet even afgesteld worden,
- lekt zoals het een oud beestje betaamd wat olie. Af en toe paar druppeltjes, niks schrikbarends,
- de verwarming is afgekoppeld, deze werkt wel maar heeft een mini vacuüm lek. Ik werd gek van het zachte gesis en gebruik hem toch nooit als het koud is dus maar uitgeschakeld. Is zo weer terug te koppelen dus.
Kortom, een leuke cruiser met de mogelijkheid om hem nog wat netter te maken of gewoon zo rijden zoals ik altijd deed!
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 150,-
- detailpage.leasing.total
- € 150,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 22.320,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,64
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 465,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank/Leasing Zweigniederlassungen der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.