Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
137.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
10/1976
Brandstof
Benzine
Vermogen
221 kW (300 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
- Landversie
- Duitsland
- Advertentienr.
- N154
- Garantie
- 6 maand
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 137.000 km
- Bouwjaar
- 10/1976
Technische Gegevens
- Vermogen
- 221 kW (300 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 3.000 cm³
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 6
Energieverbruik
- Brandstof
- Super Plus 98
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Lederen bekleding
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zilver
- Oorspronkelijke kleur
- Argent Réf 936
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Groen
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Porsche 911 Turbo 3.0 – Matching moteur, boite et couleur – Chassis numéro 96 sur 695 produits – Livrée neuve en Allemagne – Restauration en cours de réalisation.
Voiture complète, arrivée roulante à l’atelier en 2015 – Elle a été entièrement démontée pour la réhabilitation en conservant toutes les pièces d’origine qui peuvent être gardées.
La carrosserie a été décapée chimiquement, puis protégée par cataphorèse. La réparation de la carrosserie est terminée. Les travaux de peinture ont commencé.
Les essieux ont été démontés, sablés, chromatés, puis un revêtement époxy a été appliqué.
Porsche 911 Turbo 3.0 – Matching engine, gearbox and color – Chassis number 96 out of 695 produced – Delivered new in Germany – Restoration in progress.
Complete car, arrived running at the workshop in 2015 – It was completely dismantled for rehabilitation, retaining all the original parts that can be kept.
The body was chemically stripped, then protected by cataphoresis. The bodywork repair is complete. Restored interior The painting work has started.
The axles were disassembled, sandblasted, chromated, then an epoxy coating was applied.
Voiture complète, arrivée roulante à l’atelier en 2015 – Elle a été entièrement démontée pour la réhabilitation en conservant toutes les pièces d’origine qui peuvent être gardées.
La carrosserie a été décapée chimiquement, puis protégée par cataphorèse. La réparation de la carrosserie est terminée. Les travaux de peinture ont commencé.
Les essieux ont été démontés, sablés, chromatés, puis un revêtement époxy a été appliqué.
Porsche 911 Turbo 3.0 – Matching engine, gearbox and color – Chassis number 96 out of 695 produced – Delivered new in Germany – Restoration in progress.
Complete car, arrived running at the workshop in 2015 – It was completely dismantled for rehabilitation, retaining all the original parts that can be kept.
The body was chemically stripped, then protected by cataphoresis. The bodywork repair is complete. Restored interior The painting work has started.
The axles were disassembled, sandblasted, chromated, then an epoxy coating was applied.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Art Restoration
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.190,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 4.320,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,58
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 24 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 180,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0274
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0762
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage SEAT Bank/Leasing Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfArt Restoration
ContactpersoonChristophe STUCKI
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.