Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Porsche 930Turbo 3.3 / Grand Prix White / Heated Seats / Pano
€ 159.9005
Geen Informatie
Kilometerstand
121.630 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
08/1987
Brandstof
Benzine
Vermogen
221 kW (300 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Voertuigtype
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
- Landversie
- Japan
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 121.630 km
- Bouwjaar
- 08/1987
- Onderhoudhistoriek
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 221 kW (300 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 3.299 cm³
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 6
- Gewicht
- 1.290 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Super Plus E10 98
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Wit
- Oorspronkelijke kleur
- Grand Prix White
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
The 930 Turbo defines the concept of a supercar from the eighties. The air-cooled 3.3 litre flat six delivers 300 hp and is known for its explosive power delivery. In 1987 this engine was still paired with the notorious four speed gearbox with its long ratios. Driving is physical work as power steering and ABS are completely absent. The wide hips and the flat 'tea tray' rear spoiler were necessary to house the engineering and keep the car on the road. The interior is no-nonsense with clear dials and upright seats.
Nice detail: although the naturally aspirated Carrera received the G50 5-speed in 1987, the Turbo stuck with the 4-speed because this was the only transmission that could reliably handle the brutal torque.
Performance:
0-100 km/h in 5,4s
Top Speed: 260 km/h
-
De 930 Turbo definieert het begrip supercar uit de jaren tachtig. De luchtgekoelde 3,3 liter zescilinder levert 300 pk en staat bekend om zijn explosieve krachtopbouw. In 1987 was deze motor nog gekoppeld aan de beruchte vierversnellingsbak met zijn lange verzetten. Rijden is fysiek werken want stuurbekrachtiging en ABS ontbreken volledig. De brede heupen en de vlakke 'tea tray' achterspoiler waren noodzakelijk om de techniek te huisvesten en de auto op de weg te houden. Het interieur is no-nonsense met duidelijke klokken en rechtopstaande stoelen.
Leuk detail: hoewel de atmosferische Carrera in 1987 al de G50 5-bak kreeg, hield de Turbo vast aan de 4-bak omdat dit de enige transmissie was die het brute koppel betrouwbaar kon verwerken.
Performance:
0-100 km/h in 5,4s
Top Speed: 260 km/h
-
La 930 Turbo définit la notion de supercar des années quatre-vingt. Le six cylindres à plat refroidi par air de 3,3 litres développe 300 ch et est réputé pour sa montée en puissance explosive. En 1987 ce moteur était encore couplé à la célèbre boîte à quatre vitesses aux rapports longs. La conduite est un travail physique car la direction assistée et l'ABS sont totalement absents. Les hanches larges et l'aileron arrière plat étaient nécessaires pour loger la technique et maintenir la voiture sur la route. L'intérieur est sans fioritures avec des compteurs clairs et des sièges droits.
Détail intéressant : bien que la Carrera atmosphérique ait reçu la boîte 5 vitesses G50 dès 1987, la Turbo a conservé la boîte 4 rapports car c'était la seule transmission capable d'encaisser le couple brutal avec fiabilité.
Performance:
0-100 km/h in 5,4s
Top Speed: 260 km/h
-
08/1987
121.630 KM
-
HISTORY:
Japanese Vehicle
COC, Registration Documents, Service Book & Manuals Included
Certificate anti-theft
Valuation Report
-
P5 Grand Prix White Exterior
Black Leather Interior
018 Sports steering wheel with elevated hub 30 mm
139 Seat heating system, left seat
197 Stronger battery
220 Locking differential 40 %
340 Seat heating system, right seat
528 Door mirror for passenger's side - convex - electrically heatable and adjustable
567 Windscreen tinted, upper part darker coloured
605 Headlight range control
650 Electrical sliding roof
975 Luggage compartment lining with velour carpet
TV01 Anti Theft System
For more pictures and information, please visit our website www.bavariamotors.be
Nous parlons Français
We speak English
Wir sprechen Deutsch
Follow us on Facebook & Instagram
www.facebook.com/bavaria.motors
Disclaimer: specifications and options list may be subject to errors or obmissions and/or this car may be sold.
Nice detail: although the naturally aspirated Carrera received the G50 5-speed in 1987, the Turbo stuck with the 4-speed because this was the only transmission that could reliably handle the brutal torque.
Performance:
0-100 km/h in 5,4s
Top Speed: 260 km/h
-
De 930 Turbo definieert het begrip supercar uit de jaren tachtig. De luchtgekoelde 3,3 liter zescilinder levert 300 pk en staat bekend om zijn explosieve krachtopbouw. In 1987 was deze motor nog gekoppeld aan de beruchte vierversnellingsbak met zijn lange verzetten. Rijden is fysiek werken want stuurbekrachtiging en ABS ontbreken volledig. De brede heupen en de vlakke 'tea tray' achterspoiler waren noodzakelijk om de techniek te huisvesten en de auto op de weg te houden. Het interieur is no-nonsense met duidelijke klokken en rechtopstaande stoelen.
Leuk detail: hoewel de atmosferische Carrera in 1987 al de G50 5-bak kreeg, hield de Turbo vast aan de 4-bak omdat dit de enige transmissie was die het brute koppel betrouwbaar kon verwerken.
Performance:
0-100 km/h in 5,4s
Top Speed: 260 km/h
-
La 930 Turbo définit la notion de supercar des années quatre-vingt. Le six cylindres à plat refroidi par air de 3,3 litres développe 300 ch et est réputé pour sa montée en puissance explosive. En 1987 ce moteur était encore couplé à la célèbre boîte à quatre vitesses aux rapports longs. La conduite est un travail physique car la direction assistée et l'ABS sont totalement absents. Les hanches larges et l'aileron arrière plat étaient nécessaires pour loger la technique et maintenir la voiture sur la route. L'intérieur est sans fioritures avec des compteurs clairs et des sièges droits.
Détail intéressant : bien que la Carrera atmosphérique ait reçu la boîte 5 vitesses G50 dès 1987, la Turbo a conservé la boîte 4 rapports car c'était la seule transmission capable d'encaisser le couple brutal avec fiabilité.
Performance:
0-100 km/h in 5,4s
Top Speed: 260 km/h
-
08/1987
121.630 KM
-
HISTORY:
Japanese Vehicle
COC, Registration Documents, Service Book & Manuals Included
Certificate anti-theft
Valuation Report
-
P5 Grand Prix White Exterior
Black Leather Interior
018 Sports steering wheel with elevated hub 30 mm
139 Seat heating system, left seat
197 Stronger battery
220 Locking differential 40 %
340 Seat heating system, right seat
528 Door mirror for passenger's side - convex - electrically heatable and adjustable
567 Windscreen tinted, upper part darker coloured
605 Headlight range control
650 Electrical sliding roof
975 Luggage compartment lining with velour carpet
TV01 Anti Theft System
For more pictures and information, please visit our website www.bavariamotors.be
Nous parlons Français
We speak English
Wir sprechen Deutsch
Follow us on Facebook & Instagram
www.facebook.com/bavaria.motors
Disclaimer: specifications and options list may be subject to errors or obmissions and/or this car may be sold.
Prijsevaluatie
Prijsevaluaties van auto 's van voor 1995 worden niet getoond, omdat de waarde van te veel verschillende factoren afhangt.
Leasing
- BTW verrekenbaar
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.

