Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
170.069 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
01/1988
Brandstof
Benzine
Vermogen
184 kW (250 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 170.069 km
- Bouwjaar
- 01/1988
- Vorige eigenaren
- 2
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 184 kW (250 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 2.500 cm³
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Bruin
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Andere
Beschrijving
De Turbo S uit 1988 is één van de 1635 gemaakte exemplaren tov 25.000 gewone Turbo. Het is een verzamelobject waarvan de waarde enkel nog zal stijgen
Specifieke eigenschappen
- Motor: Turbo S kreeg motorcode M44/52 met 250 pk en 350 Nm, dankzij een grotere KKK K26-8 turbo.
- Transmissie: Turbo S heeft de sterkere AOR-transaxle met oliekoeler en standaard sperdifferentieel (40%).
- Remmen: Voorremmen van de 928 S4 (grotere Brembo’s) bij Turbo S.
- Onderstel: M030-pakket met Koni-verstelbare dempers, dikkere stabilisatorstangen en verstevigingen.
- Wielen: 16" ‘Club Sport’ velgen (7J/9J) standaard.
- Uiterlijk/interieur: vaak geleverd in Silver Rose (LM3Z) met bordeaux/Studio-ruitjes stof.
De wagen heeft 15 jaar stilgestaan in een droge afgesloten ruimte. Er is quasi geen roest en de onderkant is in heel degelijke staat. Momenteel wordt de startmotor gereviseerd. De bougies en distributieriem en eventueel de brandstof pomp worden nog vervangen.
De motor draait rond, zonder probleem.
Voor echte Porsche liefhebbers die op zoek gaan een betaalbaar verzamelobject dat mits wat kosten tot een topexemplaar kan opgewardeerd worden.
Specifieke eigenschappen
- Motor: Turbo S kreeg motorcode M44/52 met 250 pk en 350 Nm, dankzij een grotere KKK K26-8 turbo.
- Transmissie: Turbo S heeft de sterkere AOR-transaxle met oliekoeler en standaard sperdifferentieel (40%).
- Remmen: Voorremmen van de 928 S4 (grotere Brembo’s) bij Turbo S.
- Onderstel: M030-pakket met Koni-verstelbare dempers, dikkere stabilisatorstangen en verstevigingen.
- Wielen: 16" ‘Club Sport’ velgen (7J/9J) standaard.
- Uiterlijk/interieur: vaak geleverd in Silver Rose (LM3Z) met bordeaux/Studio-ruitjes stof.
De wagen heeft 15 jaar stilgestaan in een droge afgesloten ruimte. Er is quasi geen roest en de onderkant is in heel degelijke staat. Momenteel wordt de startmotor gereviseerd. De bougies en distributieriem en eventueel de brandstof pomp worden nog vervangen.
De motor draait rond, zonder probleem.
Voor echte Porsche liefhebbers die op zoek gaan een betaalbaar verzamelobject dat mits wat kosten tot een topexemplaar kan opgewardeerd worden.
Prijsevaluatie
Prijsevaluaties van auto 's van voor 1995 worden niet getoond, omdat de waarde van te veel verschillende factoren afhangt.
Leasing
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.

