Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Renault MasterENERGY dCi 165 Start & Stop L3H2 dubbele cabine
€ 18.000
Geen Informatie
Let op, geld lenen kost ook geld.
Kilometerstand
188.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
11/2015
Brandstof
Diesel
Vermogen
120 kW (163 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Bestelwagen
- Categorie
- Tweedehands
- Aantal stoelen
- 7
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 188.000 km
- Bouwjaar
- 11/2015
- Vorige eigenaren
- 2
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 120 kW (163 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 2.299 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 2.185 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Diesel
- Brandstofverbruik
8,1 l/100 km (comb.)
- CO2-emissie
- 212 g/km (comb.)
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Soort lak
- Andere
- Kleur interieur
- Grijs
- Interieur
- Stof
Beschrijving
renault master 2.3DCI 165 energy 2015 7zitplaatsen, dubbele cabine L3H2
Werkbus / Crossbus
Ik heb de bus zo gemaakt dat al mijn werkgereedschap in de rekken past.
Maar ook dat je er heel makkelijk een bed kan inhangen en makkelijk op kan geraken vanop de achterbank of vanuit de bak.
Hier passen dan ook nog juist 2 crossmotos onder. (met klein wieltje vanvoor) Of fietsen,...
Er staat een nachtverwarming in van vevor. 5kw
de hele bak is geisoleerd met Armaflex 12mm
de armaflex is bekleed met zwarte stoffen doek
- luifel fiamma deep black F80S 370 x 250
- nachtverwarming vevor 12v 5kw
- geisoleerde en afgewerkte wanden en plafond
- led verlichting in de laadbak
- cruisecontrol (niet origineel)
- achteruitrijcamera in het 3de stoplicht (niet origineel)
- keyless deur losmaken
- achterste zijruiten geblindeerd
- metalen opstapje achteraan
- materiaalrek in de bak
- wegneembaar bed +-120 x 220
- gevulde materiaalkoffer HBM 7 lades
Laatste onderhoud geweest op
179722km 11/11/2024
Versnellingsbak gereviseerd op
160000 km 24/10/2023
Ook nieuwe koppelingset en vliegwiel
Eventueel ook zonder luifel en nachtverwarming te koop. Dan kan er wat van de prijs af. +- 1000€
Tarra 2350kg
MTM 3500kg
MTSM met oplooprem 2500kg
Nuttig laadvermogen 1075kg
#renault, master, dubbele cabine, L3H2
# crossbus, camper, werkbus, fietsbus, ..
Werkbus / Crossbus
Ik heb de bus zo gemaakt dat al mijn werkgereedschap in de rekken past.
Maar ook dat je er heel makkelijk een bed kan inhangen en makkelijk op kan geraken vanop de achterbank of vanuit de bak.
Hier passen dan ook nog juist 2 crossmotos onder. (met klein wieltje vanvoor) Of fietsen,...
Er staat een nachtverwarming in van vevor. 5kw
de hele bak is geisoleerd met Armaflex 12mm
de armaflex is bekleed met zwarte stoffen doek
- luifel fiamma deep black F80S 370 x 250
- nachtverwarming vevor 12v 5kw
- geisoleerde en afgewerkte wanden en plafond
- led verlichting in de laadbak
- cruisecontrol (niet origineel)
- achteruitrijcamera in het 3de stoplicht (niet origineel)
- keyless deur losmaken
- achterste zijruiten geblindeerd
- metalen opstapje achteraan
- materiaalrek in de bak
- wegneembaar bed +-120 x 220
- gevulde materiaalkoffer HBM 7 lades
Laatste onderhoud geweest op
179722km 11/11/2024
Versnellingsbak gereviseerd op
160000 km 24/10/2023
Ook nieuwe koppelingset en vliegwiel
Eventueel ook zonder luifel en nachtverwarming te koop. Dan kan er wat van de prijs af. +- 1000€
Tarra 2350kg
MTM 3500kg
MTSM met oplooprem 2500kg
Nuttig laadvermogen 1075kg
#renault, master, dubbele cabine, L3H2
# crossbus, camper, werkbus, fietsbus, ..
Prijsevaluatie
Geen prijsevaluatie beschikbaar: De prijs van dit voertuig wijkt sterk af van de prijzen van vergelijkbare voertuigen. Meer informatie vindt u mogelijk in de beschrijving of rechtstreeks bij de verkoper.
Leasing
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.