Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
84.176 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
01/1970
Brandstof
Benzine
Vermogen
147 kW (200 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 4
- Advertentienr.
- 2611831
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 84.176 km
- Bouwjaar
- 01/1970
Technische Gegevens
- Vermogen
- 147 kW (200 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 3.900 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 8
- Gewicht
- 1.450 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Lederen bekleding
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Grijs
- Oorspronkelijke kleur
- Grijs
- Kleur interieur
- Rood
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
🇳🇱 Informatie in het Nederlands:
Rover P6 3500 | Gerestaureerd | Custom | 3.9 Ltr. V8 | 1970
Highlights:
Gerestaureerde Rover P6 3500 met NADA look
Wij bieden te koop aan deze mooie en zeer unieke Rover P6 3500 uit 1970. Deze Rover is gerestaureerd door een restauratiebedrijf en vervolgens door de eigenaar van het bedrijf als persoonlijke auto gebruikt. De Rover is volledig naar wens van de vorige eigenaar gemaakt. Naast het feit dat deze klassieker er prachtig uitziet, beschikt hij ook nog eens over indrukwekkende prestaties. Hij wordt aangedreven door een gereviseerde 3.9 liter V8 Rover motor met Edelbrock/Weber en een snelle nokkenas. De motor is gekoppeld aan een LT77 versnellingsbak met 5 versnellingen. De Rover is tevens uitgerust met diverse technische upgrades zoals op maat gemaakte elektrische stuurbekrachtiging, elektrische koeling, verbeterde ophanging met instelbare schokbrekers en een originele Abarth sportuitlaat.
Zoals u op de foto’s kunt zien is dit allesbehalve een standaard Rover P6 3500. Deze Rover is uitgevoerd in een prachtig grijs lakwerk en heeft de zogenaamde NADA look met luchtinlaten in de motorkap. De originele Rover SD1 lichtmetalen velgen passen helemaal bij het grijze lakwerk en geven de klassieker een sportieve look. Het rode lederen interieur verkeert in een nette, originele staat en maakt er samen met het grijze lakwerk een zeer smaakvolle verschijning van. Kortom, een unieke Rover P6 3500 in prachtige kleurstelling die helemaal klaar is voor zijn nieuwe eigenaar.
Bent u op zoek naar een Rover P6 3500 uit 1970? Laat dan uw gegevens achter via het contactformulier op deze pagina of bel direct met +31 416 751 393.
Kijk voor meer dan 80 foto’s, video en beschikbaarheid op onze website www.erclassics.nl
Altijd 400 oldtimers in onze showroom. Inkoop, inruil en bemiddeling mogelijk.
Levering in België met oldtimer inschrijving mogelijk. U betaalt geen import-taksen.
Kilometerstand is afgelezen van de teller. De exacte kilometerstand is bij oldtimers in het algemeen meestal niet te garanderen tenzij wij dat expliciet vermelden in de tekst.
Wij kunnen helpen met financiering. Vraag ons verkoopteam.
E&R Classics, Kleiweg 1, 5145 NA WAALWIJK
Telefoon: (31) (0) 416 751393. Graag telefonisch contact voor iedere bezichtiging van een auto.
WhatsApp: +31641269957.
Open maandag t/m zaterdag 09.00-17.00 uur. Iedere eerste zondag van de maand open van 12.00-16.00 uur.
Prijswijzigingen en fouten voorbehouden.
🇬🇧 Information in English:
Rover P6 3500 | Restored | Custom | 3.9 Ltr. V8 | 1970
Highlights:
- Restored by a specialist
- NADA Look (North American Dollar Area)
- Overhauled 3.9 liter V8 Rover engine with Edelbrock/Weber and a fast camshaft
- LT77 5-speed gearbox
- Various technical upgrades
Restored Rover P6 3500 with NADA look
We offer for sale this beautiful and very unique Rover P6 3500 from 1970. This Rover has been restored by a restoration company and then used as a personal car by the owner of the company. The Rover was made entirely according to the wishes of the previous owner. Besides the fact that this classic looks beautiful, it also has impressive performance. It is powered by a reconditioned 3.9 liter V8 Rover engine with Edelbrock/Weber and a fast camshaft. The engine is mated to an LT77 5-speed gearbox. The Rover is also equipped with various technical upgrades such as tailor-made electric power steering, electric cooling, improved suspension with adjustable shock absorbers and an original Abarth sports exhaust.
As you can see from the photos, this is anything but a standard Rover P6 3500. This Rover has a beautiful gray paint and has the so-called NADA look with air intakes in the hood. The original Rover SD1 alloy wheels match the gray paint and give the classic a sporty look. The red leather interior is in a neat, original condition and, together with the gray paint, makes it a very nice appearance. In short, a unique Rover P6 3500 in a beautiful colour scheme that is completely ready for its new owner.
Are you looking for a Rover P6 3500 from 1970? Please leave your details via the contact form on this page or call directly +31 416 751 393.
We can help with transport. Within Europe you do not need to pay any import duties. Trading in, buying and consignment possible.
In some countries we can help with financing. Ask our sales staff. Mileage is read from Tachometer. The exact mileage is on most classic cars in general not guaranteed unless we explicitly state this in the advert.
For more than 80 pictures, a small video and availability, look at our website www.erclassics.com
Always 400 classic cars in our showroom in the Netherlands!
ERclassics, Kleiweg 1, 5145 NA WAALWIJK
Telephone: + 31 416751393. Please contact us by telephone before every viewing of a car.
WhatsApp: +31641269957.
Showroom open Monday till Saturday 09.00-17.00hrs. Every first Sunday of the month open from 12.00-16.00hrs. All cars we advertise are in our showroom in the Netherlands.
No liability for price changes and errors.
Rover P6 3500 | Gerestaureerd | Custom | 3.9 Ltr. V8 | 1970
Highlights:
- Door een specialist gerestaureerd
- NADA Look (North American Dollar Area)
- Gereviseerde 3.9 liter V8 Rover motor met Edelbrock/Weber en een snelle nokkenas
- LT77 versnellingsbak met 5 versnellingen
- Diverse technische upgrades
Gerestaureerde Rover P6 3500 met NADA look
Wij bieden te koop aan deze mooie en zeer unieke Rover P6 3500 uit 1970. Deze Rover is gerestaureerd door een restauratiebedrijf en vervolgens door de eigenaar van het bedrijf als persoonlijke auto gebruikt. De Rover is volledig naar wens van de vorige eigenaar gemaakt. Naast het feit dat deze klassieker er prachtig uitziet, beschikt hij ook nog eens over indrukwekkende prestaties. Hij wordt aangedreven door een gereviseerde 3.9 liter V8 Rover motor met Edelbrock/Weber en een snelle nokkenas. De motor is gekoppeld aan een LT77 versnellingsbak met 5 versnellingen. De Rover is tevens uitgerust met diverse technische upgrades zoals op maat gemaakte elektrische stuurbekrachtiging, elektrische koeling, verbeterde ophanging met instelbare schokbrekers en een originele Abarth sportuitlaat.
Zoals u op de foto’s kunt zien is dit allesbehalve een standaard Rover P6 3500. Deze Rover is uitgevoerd in een prachtig grijs lakwerk en heeft de zogenaamde NADA look met luchtinlaten in de motorkap. De originele Rover SD1 lichtmetalen velgen passen helemaal bij het grijze lakwerk en geven de klassieker een sportieve look. Het rode lederen interieur verkeert in een nette, originele staat en maakt er samen met het grijze lakwerk een zeer smaakvolle verschijning van. Kortom, een unieke Rover P6 3500 in prachtige kleurstelling die helemaal klaar is voor zijn nieuwe eigenaar.
Bent u op zoek naar een Rover P6 3500 uit 1970? Laat dan uw gegevens achter via het contactformulier op deze pagina of bel direct met +31 416 751 393.
Kijk voor meer dan 80 foto’s, video en beschikbaarheid op onze website www.erclassics.nl
Altijd 400 oldtimers in onze showroom. Inkoop, inruil en bemiddeling mogelijk.
Levering in België met oldtimer inschrijving mogelijk. U betaalt geen import-taksen.
Kilometerstand is afgelezen van de teller. De exacte kilometerstand is bij oldtimers in het algemeen meestal niet te garanderen tenzij wij dat expliciet vermelden in de tekst.
Wij kunnen helpen met financiering. Vraag ons verkoopteam.
E&R Classics, Kleiweg 1, 5145 NA WAALWIJK
Telefoon: (31) (0) 416 751393. Graag telefonisch contact voor iedere bezichtiging van een auto.
WhatsApp: +31641269957.
Open maandag t/m zaterdag 09.00-17.00 uur. Iedere eerste zondag van de maand open van 12.00-16.00 uur.
Prijswijzigingen en fouten voorbehouden.
🇬🇧 Information in English:
Rover P6 3500 | Restored | Custom | 3.9 Ltr. V8 | 1970
Highlights:
- Restored by a specialist
- NADA Look (North American Dollar Area)
- Overhauled 3.9 liter V8 Rover engine with Edelbrock/Weber and a fast camshaft
- LT77 5-speed gearbox
- Various technical upgrades
Restored Rover P6 3500 with NADA look
We offer for sale this beautiful and very unique Rover P6 3500 from 1970. This Rover has been restored by a restoration company and then used as a personal car by the owner of the company. The Rover was made entirely according to the wishes of the previous owner. Besides the fact that this classic looks beautiful, it also has impressive performance. It is powered by a reconditioned 3.9 liter V8 Rover engine with Edelbrock/Weber and a fast camshaft. The engine is mated to an LT77 5-speed gearbox. The Rover is also equipped with various technical upgrades such as tailor-made electric power steering, electric cooling, improved suspension with adjustable shock absorbers and an original Abarth sports exhaust.
As you can see from the photos, this is anything but a standard Rover P6 3500. This Rover has a beautiful gray paint and has the so-called NADA look with air intakes in the hood. The original Rover SD1 alloy wheels match the gray paint and give the classic a sporty look. The red leather interior is in a neat, original condition and, together with the gray paint, makes it a very nice appearance. In short, a unique Rover P6 3500 in a beautiful colour scheme that is completely ready for its new owner.
Are you looking for a Rover P6 3500 from 1970? Please leave your details via the contact form on this page or call directly +31 416 751 393.
We can help with transport. Within Europe you do not need to pay any import duties. Trading in, buying and consignment possible.
In some countries we can help with financing. Ask our sales staff. Mileage is read from Tachometer. The exact mileage is on most classic cars in general not guaranteed unless we explicitly state this in the advert.
For more than 80 pictures, a small video and availability, look at our website www.erclassics.com
Always 400 classic cars in our showroom in the Netherlands!
ERclassics, Kleiweg 1, 5145 NA WAALWIJK
Telephone: + 31 416751393. Please contact us by telephone before every viewing of a car.
WhatsApp: +31641269957.
Showroom open Monday till Saturday 09.00-17.00hrs. Every first Sunday of the month open from 12.00-16.00hrs. All cars we advertise are in our showroom in the Netherlands.
No liability for price changes and errors.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van E&R Classics
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 3.971,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 3.971,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 130,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
- Laatste termijn
- € 13.195,80
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfE&R Classics
Verkoper op AutoScout24 sinds 2011ContactpersoonE. Praag
- BTW verrekenbaar
- Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.