Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
197.240 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
05/1994
Brandstof
Benzine
Vermogen
110 kW (150 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 197.240 km
- Bouwjaar
- 05/1994
- Keuring
- 06/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 06/2024
- Vorige eigenaren
- 2
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 110 kW (150 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.985 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 1.285 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ruiten
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Entertainment en Media
- CD
- Radio
- Veiligheid
- ABS
- Airbag bestuurder
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Lichtmetalen velgen (15")
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Blauw
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Grijs
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Te koop een schitterende Saab 900 Classic Cabrio in de kleur Le Mans Blue. De Saab is geheel roestvrij en in uitstekende staat.
Historie
De Saab 900 Classic werd gebouwd tot 1993, behalve de cabrio. Die kwam nog tot en met halverwege 1994 nieuw uit de fabriek rollen. Dit is zo'n exemplaar van mei 1994. Het is een origineel Nederlands exemplaar, geleverd door door de Snelheid aan de KLM. In 2000 in privé overgenomen door de berijder. In 2005 overgenomen door een inwoner van Hazerswoude. Vanaf 2000 is de Saab in onderhoud geweest bij Fase Exclusief, Saabspecialist te Alpen ad Rijn, later gevestigd in Woerden. De Saab heeft in het verleden diverse Dinitrol behandelingen gehad. De cabrioletkap is in 2021 vervangen en is de auto in de juiste Saab kleur, Le mans Blue overgespoten. Tevens werd een nieuwe voor en achterruit geplaatst. Ik heb deze 900 in juni 2022 bij Fase aangeschaft. Tijdens mijn bezit is het onderhoud uitgevoerd door Haaima te Barneveld. Aldaar is, behalve het normale onderhoud en apk's, de airco hersteld, nieuwe accu geplaatst, fusee kogels en vsnaren vervangen en het complete hydraulisch systeem van de koppeling inclusief druklager en hoofd- en hulpkoppelingscilinder. Bij de auto is een onderhoudsverslag aanwezig in de vorm van een ordner met alle relevante nota's.
Uitvoering en staat
Ik heb deze Saab in juni 2022 gekocht. Dit is mijn eerste cabrio geweest en na drie jaar concludeer ik dat ik eigenlijk niet zo'n cabrio-rijder ben. Ik heb er in die drie jaar nog geen 5000 kilometer meegereden en dat is eigenlijk veel te weinig voor dit prachtige exemplaar. Daarom mag deze naar een nieuwe eigenaar.
Historie
De Saab 900 Classic werd gebouwd tot 1993, behalve de cabrio. Die kwam nog tot en met halverwege 1994 nieuw uit de fabriek rollen. Dit is zo'n exemplaar van mei 1994. Het is een origineel Nederlands exemplaar, geleverd door door de Snelheid aan de KLM. In 2000 in privé overgenomen door de berijder. In 2005 overgenomen door een inwoner van Hazerswoude. Vanaf 2000 is de Saab in onderhoud geweest bij Fase Exclusief, Saabspecialist te Alpen ad Rijn, later gevestigd in Woerden. De Saab heeft in het verleden diverse Dinitrol behandelingen gehad. De cabrioletkap is in 2021 vervangen en is de auto in de juiste Saab kleur, Le mans Blue overgespoten. Tevens werd een nieuwe voor en achterruit geplaatst. Ik heb deze 900 in juni 2022 bij Fase aangeschaft. Tijdens mijn bezit is het onderhoud uitgevoerd door Haaima te Barneveld. Aldaar is, behalve het normale onderhoud en apk's, de airco hersteld, nieuwe accu geplaatst, fusee kogels en vsnaren vervangen en het complete hydraulisch systeem van de koppeling inclusief druklager en hoofd- en hulpkoppelingscilinder. Bij de auto is een onderhoudsverslag aanwezig in de vorm van een ordner met alle relevante nota's.
Uitvoering en staat
- Saab 900 S Aero Cabrio classic in Le Mans Blue met de Aero trim. Het is de LPT motor, maar wel voorzien van de Saab intercooler, waardoor iets meer pk's en koppel dan standaard 141 pk.
- NAP rapport aanwezig, huidige km-stand is 197.440 km
- Origineel Buffalo lederen interieur wat nog prachtige staat is.
- Originele Saab meterset
- 15"lichtmetaal two-tone uitgevoerd met goede banden
- Wortelnoten dashboard set inclusief dashboardkastje. Dashboard is geheel scheurvrij
- Elektrische ramen en carbriokap
- Cruise control
- Centrale vergrendeling met afstandbediening
- Pioneer Radio/CD + Sony versterker in de kofferbak.
- Elektrische antenne
- Alarm Klasse 3 SCM
- Complete tonneau cover set
- Windscherm
- 2 complete sleutelsets inclusief 2 afstandsbedieningen
Ik heb deze Saab in juni 2022 gekocht. Dit is mijn eerste cabrio geweest en na drie jaar concludeer ik dat ik eigenlijk niet zo'n cabrio-rijder ben. Ik heb er in die drie jaar nog geen 5000 kilometer meegereden en dat is eigenlijk veel te weinig voor dit prachtige exemplaar. Daarom mag deze naar een nieuwe eigenaar.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 40.080,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 1,42
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 835,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0027
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0009
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Porsche Financial Services GmbH, Porschestraße 1, 74304 Bietigheim-Bissingen
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.