Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
43.433 km
Transmissie
-
Bouwjaar
01/1995
Brandstof
Benzine
Vermogen
35 kW (48 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Andere
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 43.433 km
- Bouwjaar
- 01/1995
Technische Gegevens
- Vermogen
- 35 kW (48 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Blauw
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Beste lezer,
Bij deze verkoop ik mijn suzuki gs500 challenge uit 1995. Dit beestje met ontzettend veel charme heeft mij de tijd die ik had met code 80 helpen overbruggen. Ondertussen is code 80 vervallen en heb ik wat zwaarders gekocht. Ik heb de motor vorig jaar gekocht zoals hij er nu staat, de vorige eigenaar heeft de zijkappen er af gehaald en gelaten. De kappen zijn aanwezig maar de bevestigingspunten zijn op meerdere plekken afgebroken. Ik vond het zo wel iets hebben dus ik heb ze er af gelaten. De uitlaat is ook niet origineel, deze is vervangen door een einddemper van laser. Geeft een leuk geluidje. De originele uitlaat is ook aanwezig.
Er zijn een paar aandachtspuntjes:
-de koppeling kan af en toe slippen, deze is aan vervanging toe. Voor de handige harry is dit zo gedaan, een setje is om en nabij de 100 euro.
-de remblokjes achter beginnen dun te worden. Het is wijs om deze ook te vervangen.
Wel zijn er na mijn aankoop nieuwe lagers in het stuur gekomen en de bandjes waren nieuw toen ik hem kocht, de lijntjes zaten er nog op.
Dus, met een beetje werk heb je een leuke motor die met het a2 rijbewijs kan worden gereden. Bieden mag! Maar houd het schappelijk.
Bij vragen, stuur gerust een bericht!
Bij deze verkoop ik mijn suzuki gs500 challenge uit 1995. Dit beestje met ontzettend veel charme heeft mij de tijd die ik had met code 80 helpen overbruggen. Ondertussen is code 80 vervallen en heb ik wat zwaarders gekocht. Ik heb de motor vorig jaar gekocht zoals hij er nu staat, de vorige eigenaar heeft de zijkappen er af gehaald en gelaten. De kappen zijn aanwezig maar de bevestigingspunten zijn op meerdere plekken afgebroken. Ik vond het zo wel iets hebben dus ik heb ze er af gelaten. De uitlaat is ook niet origineel, deze is vervangen door een einddemper van laser. Geeft een leuk geluidje. De originele uitlaat is ook aanwezig.
Er zijn een paar aandachtspuntjes:
-de koppeling kan af en toe slippen, deze is aan vervanging toe. Voor de handige harry is dit zo gedaan, een setje is om en nabij de 100 euro.
-de remblokjes achter beginnen dun te worden. Het is wijs om deze ook te vervangen.
Wel zijn er na mijn aankoop nieuwe lagers in het stuur gekomen en de bandjes waren nieuw toen ik hem kocht, de lijntjes zaten er nog op.
Dus, met een beetje werk heb je een leuke motor die met het a2 rijbewijs kan worden gereden. Bieden mag! Maar houd het schappelijk.
Bij vragen, stuur gerust een bericht!
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 9.000,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,43
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 24 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 375,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Leasing - Zweigniederlassung der Volkswagen Leasing GmbH - Gifhorner Straße 57 - 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.