Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Volkswagen T5 TransporterPick-up (Doka) | CNG (bi-fuel) **uniek**
€ 12.950
Geen Informatie
Prijs onderhandelbaar
*Meer info en productfiche op axa.be. Comfort Auto is de autoverzekering van AXA Belgium
Kilometerstand
164.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
07/2013
Brandstof
Benzine
Vermogen
85 kW (116 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Bestelwagen
- Voertuigtype
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 6
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 164.000 km
- Bouwjaar
- 07/2013
- Keuring
- 01/2026
- Vorige eigenaren
- 1
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 85 kW (116 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.984 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 2.850 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 4
- Emissielabel
- 4 (Groen)
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
10,5 kg/100 km (comb.)
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Grijs
- Interieur
- Stof
Beschrijving
Wij zijn voor onze geliefde Transporter busop zoek naar een kenner-liefhebber die de uniciteit en veelzijdigheid van deze constructie op waarde weet te schatten.
Het betreft een voormalige bedrijfswagen die in 2013 af fabriek als chassis + opbouw (witte cabine) in NL aan een hoveniersbedrijf geleverd werd, vervolgens rood-metallic gespoten, voorzien van een Prins CNG-installatie en een hoveniersbak met kiepfunctie. Zij deden onderhoud aan hun eigen wagenpark.
Wij hebben de wagen van VW Dealer Pouw gekocht en in België ingevoerd. De hoveniersbak is vervangen door een VAG basis platform waarop handvervaardigde laadkleppen gemonteerd zijn. Vervolgens heeft homologatie plaatsgevonden en
is de wagen in maart 2021 op Belgisch kenteken gekomen.
Hoewel het een bedrijfswagen betreft is de uitruisting luxe te noemen. De motor loopt zowel op benzine [E95] als aardgas-CNG soepel en stil. Uitstoot (CO2) is extreem laag te noemen. Gecombineerde actie-radius bedraagt ruim 1.000km.
De wagen is geen trekpaard, maar heeft in ons gezin ruim 4 jaar gediend als "manusje-van-alles".
Verder hebben wij op maat een stalen frame laten maken, afgewerkt met platen/isolatie waarmee wij met een vast gemonteerde daktent op vakantie gaan. De hele constructie kan met 2 personen op/van een bok geschoven worden en vastgebout. Deze unit is evt. tegen meerprijs over te nemen. (zie foto's) Aanvullend, de auto wordt vrijwel dagelijks gebruikt en kent de gebruikelijke sporen. N.B. sinds de genoemde conversie in 2021 zijn er een aantal niet-essentiële electrische mankementen die met een vervangende Canbus module te verhelpen zouden moeten zijn. E.e.a. licht ik graag telefonisch of naast de wagen toe.
Tenslotte, de genoemde prijs is een indicatie en is bespeekbaar. Een kans op een volledig unieke Transporter als deze komt niet iedere dag voorbij..
Bel gerust of stuur een bericht.
Groetend,
Fabian & Fleur
Het betreft een voormalige bedrijfswagen die in 2013 af fabriek als chassis + opbouw (witte cabine) in NL aan een hoveniersbedrijf geleverd werd, vervolgens rood-metallic gespoten, voorzien van een Prins CNG-installatie en een hoveniersbak met kiepfunctie. Zij deden onderhoud aan hun eigen wagenpark.
Wij hebben de wagen van VW Dealer Pouw gekocht en in België ingevoerd. De hoveniersbak is vervangen door een VAG basis platform waarop handvervaardigde laadkleppen gemonteerd zijn. Vervolgens heeft homologatie plaatsgevonden en
is de wagen in maart 2021 op Belgisch kenteken gekomen.
Hoewel het een bedrijfswagen betreft is de uitruisting luxe te noemen. De motor loopt zowel op benzine [E95] als aardgas-CNG soepel en stil. Uitstoot (CO2) is extreem laag te noemen. Gecombineerde actie-radius bedraagt ruim 1.000km.
De wagen is geen trekpaard, maar heeft in ons gezin ruim 4 jaar gediend als "manusje-van-alles".
Verder hebben wij op maat een stalen frame laten maken, afgewerkt met platen/isolatie waarmee wij met een vast gemonteerde daktent op vakantie gaan. De hele constructie kan met 2 personen op/van een bok geschoven worden en vastgebout. Deze unit is evt. tegen meerprijs over te nemen. (zie foto's) Aanvullend, de auto wordt vrijwel dagelijks gebruikt en kent de gebruikelijke sporen. N.B. sinds de genoemde conversie in 2021 zijn er een aantal niet-essentiële electrische mankementen die met een vervangende Canbus module te verhelpen zouden moeten zijn. E.e.a. licht ik graag telefonisch of naast de wagen toe.
Tenslotte, de genoemde prijs is een indicatie en is bespeekbaar. Een kans op een volledig unieke Transporter als deze komt niet iedere dag voorbij..
Bel gerust of stuur een bericht.
Groetend,
Fabian & Fleur
Prijsevaluatie
Momenteel is er voor dit voertuig geen prijsevaluatie beschikbaar.
Leasing
Verzekering
Ontdek je prijs in 5 minuten
Bijstand 24/7
Weinig rijden, minder betalen
*Meer info en productfiche op axa.be. Comfort Auto is de Autoverzekering van AXA Belgium.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.
- Homepage
- Zoeken
- Volkswagen
- T5 Transporter
- Volkswagen T5 Transporter Pick-up (Doka) | CNG (bi-fuel) **uniek**

