Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
43.000 km
Transmissie
-
Bouwjaar
10/1999
Brandstof
Benzine
Vermogen
60 kW (82 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Andere
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 43.000 km
- Bouwjaar
- 10/1999
Technische Gegevens
- Vermogen
- 60 kW (82 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
Beschrijving
Yamaha XV1600 Wildstar Clubstyle
Bouwjaar: 1999
Km stand: 43.000
Waar zal ik beginnen...
Ik heb deze prachtige motor 3 jaar geleden gekocht van de eerste eigenaar. Een heer uit groningen die met pijn in zijn hart de motor weg moest doen omdat hij op zijn 87ste niet meer de kracht had om de motor te verplaatsen.
Hij was nog in volledig orginele staat en er was geen vlekje roest of lelijk krasje te bekennen. De meesten zouden het zonde vinden om de motor dan aan te passen maar ik wist zeker dat ik er iets nog mooiers van kon maken en dat is gelukt!
Beginnend bij het motorblok is hij gecoat in speciale hittebestendige zwarte verf op 80% van het oppervlakte. Het chroom dat onaangeraakt is gebleven is om de zwarte kleur te breken.
De lak: Professioneel gespoten in de kleur diamond black. Het mooiste diepste zwart met een prachtige glans. (Dat mag ook wel voor 100euro per liter verf).
De velgen, vorken en een aantal andere onderdelen zijn gloss black gepoedercoat voor houdbaarheid.
De spatborden zijn door profesionele metaalbewerkers gesneden naar een sportievere vorm en er is op de achterbrug een Baron verlagingsset gemonteerd om het spatbord mooi te laten aansluiten op het wiel. De meeste die simpelweg alleen de spatborden snijden krijgen een onnatuurlijk hoge uitstraling aan de achterkant.
Verder zit er er een dyna kwart windscherm op met daaronder mooie full led verlichting. Daaronder nog een extra led bar voor wanneer de motor langs onverlichte wegen moet.
Ook aan de achterkant led verlichting, knipperlichten en remlichten.
De peperdure Vance&Hines Longshots spreken voor zich (zeker wanneer de motor aan staat).
Comfort niet te vergeten heb ik speciaal van revzilla een ZR1 Predator zadel besteld uit Amerika.
Een echt T-bar stuur vinden voor de Wildstar is onmogelijk (geloof me ik heb het geprobeerd). Maar voor de echte clubstyle look kan er niks anders zo mooi staan. Dus ik heb deze ook speciaal laten maken.
Een kleine sharknose onderspoiler was de kers op de taart.
Nog genoeg details die het leukste te zien zijn tijdens een bezichtiging.
Natuurlijk is het onderhoud van de motor helemaal gedaan en niet op bezuinigd maar bij zo een motor spreekt dat voor zich. Vloeistoffen, filters, banden. Alles is gedaan.
Trefwoorden: Yahama , XV , XV1600 , 1600 , Wildstar , Roadstar , Dragstar , Harley , Dyna , Softail , Club Style , Bobber
Bouwjaar: 1999
Km stand: 43.000
Waar zal ik beginnen...
Ik heb deze prachtige motor 3 jaar geleden gekocht van de eerste eigenaar. Een heer uit groningen die met pijn in zijn hart de motor weg moest doen omdat hij op zijn 87ste niet meer de kracht had om de motor te verplaatsen.
Hij was nog in volledig orginele staat en er was geen vlekje roest of lelijk krasje te bekennen. De meesten zouden het zonde vinden om de motor dan aan te passen maar ik wist zeker dat ik er iets nog mooiers van kon maken en dat is gelukt!
Beginnend bij het motorblok is hij gecoat in speciale hittebestendige zwarte verf op 80% van het oppervlakte. Het chroom dat onaangeraakt is gebleven is om de zwarte kleur te breken.
De lak: Professioneel gespoten in de kleur diamond black. Het mooiste diepste zwart met een prachtige glans. (Dat mag ook wel voor 100euro per liter verf).
De velgen, vorken en een aantal andere onderdelen zijn gloss black gepoedercoat voor houdbaarheid.
De spatborden zijn door profesionele metaalbewerkers gesneden naar een sportievere vorm en er is op de achterbrug een Baron verlagingsset gemonteerd om het spatbord mooi te laten aansluiten op het wiel. De meeste die simpelweg alleen de spatborden snijden krijgen een onnatuurlijk hoge uitstraling aan de achterkant.
Verder zit er er een dyna kwart windscherm op met daaronder mooie full led verlichting. Daaronder nog een extra led bar voor wanneer de motor langs onverlichte wegen moet.
Ook aan de achterkant led verlichting, knipperlichten en remlichten.
De peperdure Vance&Hines Longshots spreken voor zich (zeker wanneer de motor aan staat).
Comfort niet te vergeten heb ik speciaal van revzilla een ZR1 Predator zadel besteld uit Amerika.
Een echt T-bar stuur vinden voor de Wildstar is onmogelijk (geloof me ik heb het geprobeerd). Maar voor de echte clubstyle look kan er niks anders zo mooi staan. Dus ik heb deze ook speciaal laten maken.
Een kleine sharknose onderspoiler was de kers op de taart.
Nog genoeg details die het leukste te zien zijn tijdens een bezichtiging.
Natuurlijk is het onderhoud van de motor helemaal gedaan en niet op bezuinigd maar bij zo een motor spreekt dat voor zich. Vloeistoffen, filters, banden. Alles is gedaan.
Trefwoorden: Yahama , XV , XV1600 , 1600 , Wildstar , Roadstar , Dragstar , Harley , Dyna , Softail , Club Style , Bobber
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 642,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
- Laatste termijn
- € 32.353,43
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.