Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
76.000 km
Transmissie
-
Bouwjaar
01/1982
Brandstof
Benzine
Vermogen
147 kW (200 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Andere
- Voertuigtype
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 76.000 km
- Bouwjaar
- 01/1982
Technische Gegevens
- Vermogen
- 147 kW (200 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Corvette Collector Edition 1982
1 of 6.759
EN: For English details, please send an e-mail
FR: Pour le détail en français, merci d’envoyer un mail
NL:
Dit zijn de laatste C3’s gemaakt in een speciale uitvoering met unieke motor, interieur en exterieur.
De kleur van de carrosserie en het interieur is uniek aan deze editie, samen met de one-off velgen die nergens meer te vinden zijn, de bronzen glazen t-top, opengaande achteruit en crossfire motor met een overdrive boîte.
Waar alle C3’s hoog in de toeren gaan op 120km/h, cruised deze aan 160km/h nauwelijks boven de 2.000 rmp en gaat hij vlot over de 200km/h met 2 vingers op het stuur na de intensieve aanpak op vlak van wegligging, vering enzovoort, net zoals de dag dat hij uit de fabriek rolde.
Ik heb deze wagen gekocht voor altijd bij te houden, met dat idee is er extensief gewerkt aan alle mechanische delen onder anderen. Heel veel werd preventief al vervangen, zo werd heel het vacuüm systeem waar de koplampen en dergelijke opwerken volledig vernieuwd, werden er nieuwe vering cilinders geplaatst, pakkingen vervangen, riemen vervangen, radiators volledig nieuw gezet, thermostaat vervangen, remmen volledig gereviseerd, … kortom alle onderdelen die ik kon vinden tot printplaten en alle lampjes waar je maar kan denken werden vervangen.
Het interieur werd ook volledig gestript en van 0 opnieuw opgebouwd met aandacht voor elektriciteitskabels enzovoort.
Het enige waar ik nog niet toe ben gekomen is de carrosserie op te frissen. Dit was het laatste op mijn lijstje. De wagen heeft geen deuken of dergelijke, de carrosserie is strak maar heeft wat polier liefde nodig.
Voor meer info kan U mij bereiken op 0470298616
1 of 6.759
EN: For English details, please send an e-mail
FR: Pour le détail en français, merci d’envoyer un mail
NL:
Dit zijn de laatste C3’s gemaakt in een speciale uitvoering met unieke motor, interieur en exterieur.
De kleur van de carrosserie en het interieur is uniek aan deze editie, samen met de one-off velgen die nergens meer te vinden zijn, de bronzen glazen t-top, opengaande achteruit en crossfire motor met een overdrive boîte.
Waar alle C3’s hoog in de toeren gaan op 120km/h, cruised deze aan 160km/h nauwelijks boven de 2.000 rmp en gaat hij vlot over de 200km/h met 2 vingers op het stuur na de intensieve aanpak op vlak van wegligging, vering enzovoort, net zoals de dag dat hij uit de fabriek rolde.
Ik heb deze wagen gekocht voor altijd bij te houden, met dat idee is er extensief gewerkt aan alle mechanische delen onder anderen. Heel veel werd preventief al vervangen, zo werd heel het vacuüm systeem waar de koplampen en dergelijke opwerken volledig vernieuwd, werden er nieuwe vering cilinders geplaatst, pakkingen vervangen, riemen vervangen, radiators volledig nieuw gezet, thermostaat vervangen, remmen volledig gereviseerd, … kortom alle onderdelen die ik kon vinden tot printplaten en alle lampjes waar je maar kan denken werden vervangen.
Het interieur werd ook volledig gestript en van 0 opnieuw opgebouwd met aandacht voor elektriciteitskabels enzovoort.
Het enige waar ik nog niet toe ben gekomen is de carrosserie op te frissen. Dit was het laatste op mijn lijstje. De wagen heeft geen deuken of dergelijke, de carrosserie is strak maar heeft wat polier liefde nodig.
Voor meer info kan U mij bereiken op 0470298616
Leasing
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.

