Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
49.030 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
09/1969
Brandstof
Benzine
Vermogen
13 kW (18 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Achter
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- klassieker
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 49.030 km
- Bouwjaar
- 09/1969
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen
- 13 kW (18 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 594 cm³
- Cilinders
- 2
- Gewicht
- 514 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Super 95
- CO2-emissie
- 0 g/km (comb.)
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Geel
- Oorspronkelijke kleur
- Geel
Beschrijving
Fiat 500 Lusso - 1969
De ''bambino'' auto in onze klassieke collectie is ongetwijfeld deze Fiat 500 L. De L staat voor Lusso en is de luxe versie van de 500 F. In 1957 werd de 500 geïntroduceerd onder de naam Cinquencento Nuova. Het is de tijd van de wederopbouw na Tweede Wereldoorlog en er was behoefte aan een kleine auto met lage onderhoudskosten.
Vanaf 1957 tot 1977 werd de Fiat 500 in diverse varianten geproduceerd onder de naam 500 N,D,F,L en R. In totaal rolden er 3.702.078 exemplaren van de band.
De Fiat 500 N en D modellen hadden de zgn. suïcide doors (naar achter scharnierende deuren) maar dit werd veranderd in 1965 bij de introductie van het F- model. De scharnieren werden in de A stijl geplaatst. Voor deze aanpassing werden de A en B stijlen breder gemaakt en de dorpels smaller. Het motorvermogen (499 cc) werd aangepakt en werd de magische grens van 100 kilometer topsnelheid bereikt.
Ook het interieur werd aangepast. De ronde klok werd vervangen door een breed model, het instrumentarium was beter afleesbaar met grote cijfers en een brandstofmeter. Het dashboard werd zwart gecoat met zwarte kunststof en er werd een nieuw tweespaaks stuurwiel gemonteerd. De schakelaars werden vervangen evenals de knoppen en waarschuwingslampjes. In 1972 werd het R- model de opvolger van de Lusso en werd de productie uiteindelijk gestopt in 1977.
Pas in 2007 werd, ter gelegenheid van het 50 jarig bestaan van de Fiat 500, de nieuwe Fiat 500 geïntroduceerd. Een bevestiging dat het ontwerp van Dante Giacosa goed is en met wat aanpassingen weer klaar is voor de toekomst.
Ons aanbod:
Fiat 500 Lusso uit 1969, uitgevoerd in de prachtige kleur Giallo Positano (okergeel) met Nero zwart interieur ( stoelen, dashboard, stuur) en een zwart schuifdak. De auto werd in 1994 geïmporteerd uit Italië door de vader van de huidige eigenaar. Is dus bijna 30 jaar in bezit van de familie. De auto is gerestaureerd en volledig origineel, Motor is gereviseerd en loodvrij. De originele wisselbak (versnellingen) zit er onder en daardoor moet je wel dubbel “clutchen”. De auto is roestvrij en behandeld met ML zowel binnen als buiten en heeft altijd binnen gestaan in een verwarmde ruimte. Kortom dit “rugzakje” is altijd gekoesterd door de familie en is op zoek naar een nieuwe eigenaar met veel TLC!
Bedrijfsinformatie
Voorkom teleurstelling bel altijd vooraf of de betreffende auto nog beschikbaar is. Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Baan Automotive Hengelo niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Meer informatie
Modelreeks: jul 1973 - dec 1975
Emissieklasse: Euro 0
Motorrijtuigenbelasting: geen
Kenteken: DL-12-34
De ''bambino'' auto in onze klassieke collectie is ongetwijfeld deze Fiat 500 L. De L staat voor Lusso en is de luxe versie van de 500 F. In 1957 werd de 500 geïntroduceerd onder de naam Cinquencento Nuova. Het is de tijd van de wederopbouw na Tweede Wereldoorlog en er was behoefte aan een kleine auto met lage onderhoudskosten.
Vanaf 1957 tot 1977 werd de Fiat 500 in diverse varianten geproduceerd onder de naam 500 N,D,F,L en R. In totaal rolden er 3.702.078 exemplaren van de band.
De Fiat 500 N en D modellen hadden de zgn. suïcide doors (naar achter scharnierende deuren) maar dit werd veranderd in 1965 bij de introductie van het F- model. De scharnieren werden in de A stijl geplaatst. Voor deze aanpassing werden de A en B stijlen breder gemaakt en de dorpels smaller. Het motorvermogen (499 cc) werd aangepakt en werd de magische grens van 100 kilometer topsnelheid bereikt.
Ook het interieur werd aangepast. De ronde klok werd vervangen door een breed model, het instrumentarium was beter afleesbaar met grote cijfers en een brandstofmeter. Het dashboard werd zwart gecoat met zwarte kunststof en er werd een nieuw tweespaaks stuurwiel gemonteerd. De schakelaars werden vervangen evenals de knoppen en waarschuwingslampjes. In 1972 werd het R- model de opvolger van de Lusso en werd de productie uiteindelijk gestopt in 1977.
Pas in 2007 werd, ter gelegenheid van het 50 jarig bestaan van de Fiat 500, de nieuwe Fiat 500 geïntroduceerd. Een bevestiging dat het ontwerp van Dante Giacosa goed is en met wat aanpassingen weer klaar is voor de toekomst.
Ons aanbod:
Fiat 500 Lusso uit 1969, uitgevoerd in de prachtige kleur Giallo Positano (okergeel) met Nero zwart interieur ( stoelen, dashboard, stuur) en een zwart schuifdak. De auto werd in 1994 geïmporteerd uit Italië door de vader van de huidige eigenaar. Is dus bijna 30 jaar in bezit van de familie. De auto is gerestaureerd en volledig origineel, Motor is gereviseerd en loodvrij. De originele wisselbak (versnellingen) zit er onder en daardoor moet je wel dubbel “clutchen”. De auto is roestvrij en behandeld met ML zowel binnen als buiten en heeft altijd binnen gestaan in een verwarmde ruimte. Kortom dit “rugzakje” is altijd gekoesterd door de familie en is op zoek naar een nieuwe eigenaar met veel TLC!
Bedrijfsinformatie
Voorkom teleurstelling bel altijd vooraf of de betreffende auto nog beschikbaar is. Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Baan Automotive Hengelo niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Meer informatie
Modelreeks: jul 1973 - dec 1975
Emissieklasse: Euro 0
Motorrijtuigenbelasting: geen
Kenteken: DL-12-34
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Baan Automotive Hengelo
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 748,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
- Laatste termijn
- € 27.489,27
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfBaan Automotive Hengelo
Verkoper op AutoScout24 sinds 2024ContactpersoonEdwin Baan
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.