Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
75.900 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
04/1990
Brandstof
Benzine
Vermogen
165 kW (224 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 75.900 km
- Bouwjaar
- 04/1990
Technische Gegevens
- Vermogen
- 165 kW (224 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 4.995 cm³
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 8
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Blauw
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Wit
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Wie gaat de uitdaging aan ? Wie geeft deze zeldzaam te koop aangeboden Foxbody Gt de makeover die hij verdient ? Kan volledig naar eigen wens opgezet worden .
Dus bieden maar , laat U gaan .
Deze wagen is kompleet maar momenteel interieur en exterieur grotendeels gedemonteerd . Is een 5 liter V8 HO - 225pk , automaat , sperdifferentieel , elektrische ramen ( 4 ) en spiegels , elektrische kap ( werkend ) , cruise control , central lock , mistlampen , originele lichtmetalen GT velgen in goede staat , interval ruitenwissers , airco ( leeg ) , .... .
De opgegeven km-stand zijn miles .
Project is stilgevallen tijdens de restauratie en het oog is op iets anders gevallen . Vandaar mag deze weg naar de handige liefhebber. Kan een mooi vader / zoon of dochter project zijn .
Staat op zijn 4 wielen . Start , rijdt en remt .
Het meeste is er bij om er terug een schitterende oldtimer van te maken waar men zich in het huidige verkeer niet moet mee schamen .
Wat is reeds uitgevoerd :
Nieuwe benzinepomp en meter + vulbuis en nieuwe dichtingen + benzine filter . Benzinetank uitwendig opgekuist en behandeld.
Paar herstellingen aan het koetswerk .
2 Nieuwe relais voor het centraal slot .
Nieuwe hoofd rem cylinder + remtangen en remblokken vooraan .
Ophanging achteraan gereviseerd met 4 nieuwe schokdempers , nieuwe polyurethaan bussen in de ophangingsarmen en nieuwe schroefveren alsook kompleet nieuwe achterremmen en leidingen .
Nieuwe sensor voor de temperatuur meter , nieuwe delco kop en rotor .
...
Wat is er nog bij :
2 Nieuwe voorste spatborden .
Nieuw kofferdeksel ( oude is er nog bij als mal om de gaten over te zetten van het " bagagerek " en de spoiler met derde stoplicht .
Rest van de polyurethaan set om de ophanging van de vooras te reviseren .
Nieuwe montage kit voor de GT body kit .
Nieuwe dichtingset voor het inlaat gedeelte en nieuwe dichtingen voor de kleppen deksels .
Nog wat kleine prutsen .
Dus bieden aub , maar hou het netjes . Wie een beetje op de hoogte is van hedendaagse prijzen voor onderdelen en al wat nodig is om een oldtimer terug op punt te zetten weet wat ik bedoel .
Dus op onzin biedingen wordt niet gereageerd , hoogstens eens mee gelachen .
Eerste contact als reactie op deze advertentie aub .
Wie liever eerst ter plaatse komt kijken vooraleer een gemotiveerd bod uit te brengen is welkom na afspraak .
Dus bieden maar , laat U gaan .
Deze wagen is kompleet maar momenteel interieur en exterieur grotendeels gedemonteerd . Is een 5 liter V8 HO - 225pk , automaat , sperdifferentieel , elektrische ramen ( 4 ) en spiegels , elektrische kap ( werkend ) , cruise control , central lock , mistlampen , originele lichtmetalen GT velgen in goede staat , interval ruitenwissers , airco ( leeg ) , .... .
De opgegeven km-stand zijn miles .
Project is stilgevallen tijdens de restauratie en het oog is op iets anders gevallen . Vandaar mag deze weg naar de handige liefhebber. Kan een mooi vader / zoon of dochter project zijn .
Staat op zijn 4 wielen . Start , rijdt en remt .
Het meeste is er bij om er terug een schitterende oldtimer van te maken waar men zich in het huidige verkeer niet moet mee schamen .
Wat is reeds uitgevoerd :
Nieuwe benzinepomp en meter + vulbuis en nieuwe dichtingen + benzine filter . Benzinetank uitwendig opgekuist en behandeld.
Paar herstellingen aan het koetswerk .
2 Nieuwe relais voor het centraal slot .
Nieuwe hoofd rem cylinder + remtangen en remblokken vooraan .
Ophanging achteraan gereviseerd met 4 nieuwe schokdempers , nieuwe polyurethaan bussen in de ophangingsarmen en nieuwe schroefveren alsook kompleet nieuwe achterremmen en leidingen .
Nieuwe sensor voor de temperatuur meter , nieuwe delco kop en rotor .
...
Wat is er nog bij :
2 Nieuwe voorste spatborden .
Nieuw kofferdeksel ( oude is er nog bij als mal om de gaten over te zetten van het " bagagerek " en de spoiler met derde stoplicht .
Rest van de polyurethaan set om de ophanging van de vooras te reviseren .
Nieuwe montage kit voor de GT body kit .
Nieuwe dichtingset voor het inlaat gedeelte en nieuwe dichtingen voor de kleppen deksels .
Nog wat kleine prutsen .
Dus bieden aub , maar hou het netjes . Wie een beetje op de hoogte is van hedendaagse prijzen voor onderdelen en al wat nodig is om een oldtimer terug op punt te zetten weet wat ik bedoel .
Dus op onzin biedingen wordt niet gereageerd , hoogstens eens mee gelachen .
Eerste contact als reactie op deze advertentie aub .
Wie liever eerst ter plaatse komt kijken vooraleer een gemotiveerd bod uit te brengen is welkom na afspraak .
Prijsevaluatie
Prijsevaluaties van auto 's van voor 1995 worden niet getoond, omdat de waarde van te veel verschillende factoren afhangt.
Leasing
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.