Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Ford MustangK-Code convertible
€ 68.000,-
Geen Informatie
Prijs onderhandelbaar
Let op, geld lenen kost ook geld.
Kilometerstand
90.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
04/1965
Brandstof
Benzine
Vermogen
199 kW (271 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 90.000 km
- Bouwjaar
- 04/1965
Technische Gegevens
- Vermogen
- 199 kW (271 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 4.700 cm³
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 8
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Entertainment en Media
- Radio
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Wit
- Kleur interieur
- Rood
- Interieur
- Andere
Beschrijving
Uiterst zeldzame 1965 Ford mustang K-Code (of HiPo) 1st generatie.
Deze mustang is een matching number high performance uitvoeringmet de 271 PK motor. Van alle mustangs die destijds gemaakt werden waren er minder dan 1% k-codes. De cabrio versie of convertible was daarbij nog zeldzamer dan de Coupé of fastback. Hoewel er nooit een echte verdeling gemaakt werd tussen fastbacks, coupé en convertible k-codes wordt aangenomen dat slechts een kleine 200 stuks convertible k-codes ooit geproduceerd werden.
Dit maakt deze auto dan ook één van de meest gegeerde mustangs.De motorblokken in deze auto’s zijn dezelfde als deze die gebruikt werden in de shelby’s van 65 en 66.
De auto verkeerd mechanisch en cosmetisch in perfecte staat en rijdt super.Zoals alle 65 K-codes heeft deze een manuele (top loader) vier versnellingsbak.
Motorblok is genummerd en klopt met chassis.
Elektrisch bediende soft-top, Rally-Pac en periodisch (vroege productie) correct Arvinode uitlaatsysteem die een heel mooie V8 sound heeft.
Een mustang voor de liefhebber en/ of verzamelaar.
Deze mustang is een matching number high performance uitvoeringmet de 271 PK motor. Van alle mustangs die destijds gemaakt werden waren er minder dan 1% k-codes. De cabrio versie of convertible was daarbij nog zeldzamer dan de Coupé of fastback. Hoewel er nooit een echte verdeling gemaakt werd tussen fastbacks, coupé en convertible k-codes wordt aangenomen dat slechts een kleine 200 stuks convertible k-codes ooit geproduceerd werden.
Dit maakt deze auto dan ook één van de meest gegeerde mustangs.De motorblokken in deze auto’s zijn dezelfde als deze die gebruikt werden in de shelby’s van 65 en 66.
De auto verkeerd mechanisch en cosmetisch in perfecte staat en rijdt super.Zoals alle 65 K-codes heeft deze een manuele (top loader) vier versnellingsbak.
Motorblok is genummerd en klopt met chassis.
Elektrisch bediende soft-top, Rally-Pac en periodisch (vroege productie) correct Arvinode uitlaatsysteem die een heel mooie V8 sound heeft.
Een mustang voor de liefhebber en/ of verzamelaar.
Prijsevaluatie
Prijsevaluaties van auto 's van voor 1995 worden niet getoond, omdat de waarde van te veel verschillende factoren afhangt.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 357,84
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
- Laatste termijn
- € 0,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage RCI Banque S.A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.