Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
165.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
03/1994
Brandstof
Benzine
Vermogen
147 kW (200 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 165.000 km
- Bouwjaar
- 03/1994
- Laatste onderhoudsbeurt
- 06/2025
Technische Gegevens
- Vermogen
- 147 kW (200 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 2.000 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 1.160 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Soort lak
- Andere
- Kleur interieur
- Grijs
- Interieur
- Stof
Beschrijving
Via inruil heb ik deze EG sedan verkregen, ligt een K20 blok in, deze staat op papier dus raakt zo door de keuring in België!
Mijn bedoeling was altijd er een zomertje mee te rijden en hem dan verder te verkopen, en aangezien ik terug een andere BMW op het oog heb, mag hij vanaf de komende weken weg.
Heeft een hele waslijst aan mods, oa;
- BC coilovers in hardheid verstelbaar
- nieuwe Rota Grids met zgan Nankang semi slicks
- Skunk2 pro inlaat
- Hybridracing short shifter
- volledige 3 inch uitlaat met k-tuned einddemper
- Hardrace 3 punt veerpootbrug, Hasport motormounts, olietemp en oliedruk meters, enz...
Is pas (op een opmerking over het stuur na) blanco gekeurd, heeft ook pas groot onderhoud gehad, waarbij ik ook een nieuwe Skunk2 luchtfilter en nieuwe NGK bougies heb geplaatst.
Interieur komt uit een VTi, elektrisch dak, vensters en spiegels allemaal werkend.
Is van 1994 dus oldtimer, en de kas heeft 164.xxx km, die van de motor is onbekend en dit gaat wel wel nog licht oplopen.
Volgens de vorige eigenaar zou hij ooit bij Sneaky Tuning langsgeweest zijn, maar hier heb ik geen bewijs van.
Enige minpuntje is roest aan de wielranden.
Geïnteresseerden mogen mij contacteren voor meer info. Commentaar en testpiloten heb ik geen behoefte aan.
Prijs is licht bespreekbaar, maar verwacht geen mirakels.
Mijn bedoeling was altijd er een zomertje mee te rijden en hem dan verder te verkopen, en aangezien ik terug een andere BMW op het oog heb, mag hij vanaf de komende weken weg.
Heeft een hele waslijst aan mods, oa;
- BC coilovers in hardheid verstelbaar
- nieuwe Rota Grids met zgan Nankang semi slicks
- Skunk2 pro inlaat
- Hybridracing short shifter
- volledige 3 inch uitlaat met k-tuned einddemper
- Hardrace 3 punt veerpootbrug, Hasport motormounts, olietemp en oliedruk meters, enz...
Is pas (op een opmerking over het stuur na) blanco gekeurd, heeft ook pas groot onderhoud gehad, waarbij ik ook een nieuwe Skunk2 luchtfilter en nieuwe NGK bougies heb geplaatst.
Interieur komt uit een VTi, elektrisch dak, vensters en spiegels allemaal werkend.
Is van 1994 dus oldtimer, en de kas heeft 164.xxx km, die van de motor is onbekend en dit gaat wel wel nog licht oplopen.
Volgens de vorige eigenaar zou hij ooit bij Sneaky Tuning langsgeweest zijn, maar hier heb ik geen bewijs van.
Enige minpuntje is roest aan de wielranden.
Geïnteresseerden mogen mij contacteren voor meer info. Commentaar en testpiloten heb ik geen behoefte aan.
Prijs is licht bespreekbaar, maar verwacht geen mirakels.
Prijsevaluatie
Prijsevaluaties van auto 's van voor 1995 worden niet getoond, omdat de waarde van te veel verschillende factoren afhangt.
Leasing
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.