Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
156.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
10/2010
Brandstof
Benzine
Vermogen
84 kW (114 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Stadswagen
- Voertuigtype
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 156.000 km
- Bouwjaar
- 10/2010
- Vorige eigenaren
- 2
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 84 kW (114 PK)
- Transmissie
- Manueel
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Wit
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Grijs
- Interieur
- Stof
Beschrijving
🚗 Honda CR-Z 1.5 i-VTEC IMA | NIEUWE APK | NIEUWE REMBLOKKEN | NIEUWE accu
SHOWROOMSTAAT
Bent u op zoek naar een sportieve en zuinige coupé met een uniek design en betrouwbare techniek?Dan is deze Honda CR-Z 1.5 i-VTEC IMA GT precies wat u zoekt!De opvolger van de legendarische Honda CRX — én de eerste handgeschakelde hybride ter wereld.
Deze CR-Z verkeert in uitstekende technische én optische staat. Zowel van binnen als van buiten is de auto professioneel gepoetst (showroomconditie) en recent onderhoud gehad.
🧾 Recent onderhoud
✅ Nieuwe remblokken✅ Nieuwe motorolie + oliefilter✅ Nieuwe APK
---
⚙️ Technische gegevens
Bouwjaar: 2010
Motor: 1.5 i-VTEC Hybrid (benzine + elektromotor)
Vermogen: 114 pk (84 kW)
Transmissie: Handgeschakeld (6 versnellingen)
Aandrijving: Voorwiel
Topsnelheid: 200 km/u
Acceleratie 0–100 km/u: 9,9 seconden
Gemiddeld verbruik: 5,0 l/100 km (1 op 20)
CO₂-uitstoot: 117 g/km (Energielabel A)
Gewicht: 1.119 kg
Kleur: Melkwit (metallic)
Aantal deuren: 3
Aantal zitplaatsen: 4
---
💎 Uitvoering – GT
Interieur & comfort
Climate control (automatische airco)
Stoelverwarming vóór
Lederen multifunctioneel stuur
Armsteun vóór
Elektrische ramen
Boordcomputer
Bluetooth + MP3-radio
Cruise control
Exterieur
16” lichtmetalen velgen
Xenon koplampen met sproeiers
Elektrisch inklapbare & verwarmde buitenspiegels
Extra getint glas
Mistlampen vóór
Centrale vergrendeling met afstandsbediening
Veiligheid
6 airbags
ABS, EBD, Brake Assist
Hill hold-functie
Parkeersensoren achter
Regensensor
Startblokkering
---
💰 Financieel
Prijs: € 6000
Wegenbelasting: € 140 – € 154 per kwartaal
APK 1 jaar
SHOWROOMSTAAT
Bent u op zoek naar een sportieve en zuinige coupé met een uniek design en betrouwbare techniek?Dan is deze Honda CR-Z 1.5 i-VTEC IMA GT precies wat u zoekt!De opvolger van de legendarische Honda CRX — én de eerste handgeschakelde hybride ter wereld.
Deze CR-Z verkeert in uitstekende technische én optische staat. Zowel van binnen als van buiten is de auto professioneel gepoetst (showroomconditie) en recent onderhoud gehad.
🧾 Recent onderhoud
✅ Nieuwe remblokken✅ Nieuwe motorolie + oliefilter✅ Nieuwe APK
---
⚙️ Technische gegevens
Bouwjaar: 2010
Motor: 1.5 i-VTEC Hybrid (benzine + elektromotor)
Vermogen: 114 pk (84 kW)
Transmissie: Handgeschakeld (6 versnellingen)
Aandrijving: Voorwiel
Topsnelheid: 200 km/u
Acceleratie 0–100 km/u: 9,9 seconden
Gemiddeld verbruik: 5,0 l/100 km (1 op 20)
CO₂-uitstoot: 117 g/km (Energielabel A)
Gewicht: 1.119 kg
Kleur: Melkwit (metallic)
Aantal deuren: 3
Aantal zitplaatsen: 4
---
💎 Uitvoering – GT
Interieur & comfort
Climate control (automatische airco)
Stoelverwarming vóór
Lederen multifunctioneel stuur
Armsteun vóór
Elektrische ramen
Boordcomputer
Bluetooth + MP3-radio
Cruise control
Exterieur
16” lichtmetalen velgen
Xenon koplampen met sproeiers
Elektrisch inklapbare & verwarmde buitenspiegels
Extra getint glas
Mistlampen vóór
Centrale vergrendeling met afstandsbediening
Veiligheid
6 airbags
ABS, EBD, Brake Assist
Hill hold-functie
Parkeersensoren achter
Regensensor
Startblokkering
---
💰 Financieel
Prijs: € 6000
Wegenbelasting: € 140 – € 154 per kwartaal
APK 1 jaar
Leasing
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.

