Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
5.639 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
01/1987
Brandstof
Benzine
Vermogen
177 kW (241 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- SUV/4x4/Pick-up
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- 4x4
- Aantal stoelen
- 7
- Deuren
- 3
- Advertentienr.
- GX-038-R
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 5.639 km
- Bouwjaar
- 01/1987
- Keuring
- Nieuw
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 177 kW (241 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 3.948 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 8
- Gewicht
- 1.630 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Entertainment en Media
- Radio
- Veiligheid
- ABS
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Trekhaak
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Blauw
- Oorspronkelijke kleur
- California Azzurro Metallizzat
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
English/German below.
A Tophat speaks louder than words.
De Land Rover Defender. Een auto die synoniem stond voor snorkels, bull bars, lieren, loopgraven en de savanne in Afrika. Tegenwoordig heeft de gemiddelde Nederlandse Defender het wat makkelijker. De steilste helling is de brug van de Prinsengracht en offroad door het zandpaadje naar paardrijles is ook wel heel wat, Boudewijn! Maar ach, de Defender is en blijft, praktische overwegingen daargelaten, een icoon!
En nou kan je tegenwoordig aardig kruisjes zetten bij bijvoorbeeld Designo van de G, maar niets kan tippen aan de Top(hat). Stuk voor stuk zijn dit unieke auto’s en je hoeft niet bang te zijn dat je de buurman in dezelfde tegenkomt. Het zijn namelijk allemaal one offs.
Zo ook deze, maar dat had je waarschijnlijk al gezien. De vorige eigenaar heeft deze laten bouwen en heerlijk ontworpen. Bij de bouw van een Tophat komt werkelijk alles aan bod: elke bout, scharnier en rubber wordt vervangen door hoogwaardig materiaal. Het plaatwerk wordt gedemonteerd, geïnspecteerd en opnieuw gespoten in een kleur naar wens. De kleur naar wens? Dan kies je natuurlijk voor deze kleur! Ze heeft namelijk een kleur van Ferrari. California Azzurro Metallizzato. Het interieur is uiteraard ook flink onderhanden genomen, nieuwe stoelen met diamond stitching, dashboard van leer, alcantara zonnekleppen, we kunnen nog wel even doorgaan. De laadbak is omgetoverd tot Teak en dat is een perfecte combinatie met de kleur. Ook is die laadbak iets verhoogd. Waarom? Omdat er een uitschuifbare lade onder zit. Voor bijvoorbeeld een uuuhh.. Drankkabinet! Rijplezier met een druppel verfijning. Zien we je snel?
--
English.
A Tophat speaks louder than words.
The Land Rover Defender. A car that was synonymous with snorkels, bull bars, winches, trenches and the savannah in Africa. These days, the average Dutch Defender has it a bit easier. The steepest slope is the Prinsengracht bridge and off-roading through the sandy path to horse-riding lessons is also quite something, Baudouin! But oh well, the Defender is and remains, practical considerations aside, an icon!
And nowadays you can pretty much put crosses in the G's Designo, but nothing can match the Top(hat). Each of these are unique cars and you don't have to worry about running into your neighbour in the same one. After all, they are all one offs.
So is this one, but you probably saw that already. The previous owner had this one built and delightfully designed. Building a Tophat really involves everything: every bolt, hinge and rubber is replaced with high-quality material. The sheet metal is disassembled, inspected and repainted in a colour to your liking. The colour of your choice? Then choose this colour, of course! After all, she has a colour from Ferrari. California Azzurro Metallizzato. The interior, of course, has also been heavily reworked, new seats with diamond stitching, leather dashboard, alcantara sun visors, we could go on and on. The cargo box has been transformed into Teak, which is a perfect match with the colour. Also, that cargo box is slightly raised. Why? Because it has a pull-out drawer underneath. For a uuuhh, for example. Beverage cabinet! Driving fun with a drop of sophistication. Will we see you soon?
--
German.
Ein Tophat sagt mehr als Worte.
Der Land Rover Defender. Ein Auto, das ein Synonym für Schnorchel, Frontschutzbügel, Seilwinden, Schützengräben und die Savanne in Afrika war. Heutzutage hat es der durchschnittliche niederländische Defender etwas leichter. Die steilste Steigung ist die Prinsengracht-Brücke, und eine Fahrt über den sandigen Weg zum Reitunterricht ist auch nicht schlecht, Baudouin! Aber was soll's, der Defender ist und bleibt, abgesehen von praktischen Erwägungen, eine Ikone!
Und im Designo des G kann man heutzutage so ziemlich alles ankreuzen, aber nichts kommt an den Top(hat) heran. Jedes dieser Autos ist einzigartig, und Sie müssen sich keine Sorgen machen, Ihrem Nachbarn mit demselben Auto zu begegnen. Schließlich sind sie alle Unikate.
Das gilt auch für dieses Auto, aber das haben Sie wahrscheinlich schon gesehen. Der Vorbesitzer hat ihn bauen lassen, und er ist wunderschön gestaltet. Beim Bau eines Tophats ist wirklich alles dabei: Jede Schraube, jedes Scharnier und jedes Gummi wird durch hochwertiges Material ersetzt. Das Blech wird demontiert, geprüft und in einer Farbe nach Ihrem Geschmack neu lackiert. Die Farbe Ihrer Wahl? Dann wählen Sie diese Farbe, natürlich! Immerhin hat sie eine Farbe von Ferrari. California Azzurro Metallizzato. Der Innenraum wurde natürlich auch stark überarbeitet, neue Sitze mit Rautensteppung, ledernes Armaturenbrett, Alcantara-Sonnenblenden, wir könnten weiter und weiter gehen. Die Ladefläche wurde in Teakholz umgewandelt, was perfekt zur Farbe passt. Außerdem ist die Ladefläche leicht erhöht. Und warum? Weil sie eine ausziehbare Schublade darunter hat. Für einen uuuhh, zum Beispiel. Getränkeschrank! Fahrspaß mit einem Hauch von Raffinesse. Sehen wir Sie bald wieder?
Meer informatie
Prestaties
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Laadvermogen: 770 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
Overig
A Tophat speaks louder than words.
De Land Rover Defender. Een auto die synoniem stond voor snorkels, bull bars, lieren, loopgraven en de savanne in Afrika. Tegenwoordig heeft de gemiddelde Nederlandse Defender het wat makkelijker. De steilste helling is de brug van de Prinsengracht en offroad door het zandpaadje naar paardrijles is ook wel heel wat, Boudewijn! Maar ach, de Defender is en blijft, praktische overwegingen daargelaten, een icoon!
En nou kan je tegenwoordig aardig kruisjes zetten bij bijvoorbeeld Designo van de G, maar niets kan tippen aan de Top(hat). Stuk voor stuk zijn dit unieke auto’s en je hoeft niet bang te zijn dat je de buurman in dezelfde tegenkomt. Het zijn namelijk allemaal one offs.
Zo ook deze, maar dat had je waarschijnlijk al gezien. De vorige eigenaar heeft deze laten bouwen en heerlijk ontworpen. Bij de bouw van een Tophat komt werkelijk alles aan bod: elke bout, scharnier en rubber wordt vervangen door hoogwaardig materiaal. Het plaatwerk wordt gedemonteerd, geïnspecteerd en opnieuw gespoten in een kleur naar wens. De kleur naar wens? Dan kies je natuurlijk voor deze kleur! Ze heeft namelijk een kleur van Ferrari. California Azzurro Metallizzato. Het interieur is uiteraard ook flink onderhanden genomen, nieuwe stoelen met diamond stitching, dashboard van leer, alcantara zonnekleppen, we kunnen nog wel even doorgaan. De laadbak is omgetoverd tot Teak en dat is een perfecte combinatie met de kleur. Ook is die laadbak iets verhoogd. Waarom? Omdat er een uitschuifbare lade onder zit. Voor bijvoorbeeld een uuuhh.. Drankkabinet! Rijplezier met een druppel verfijning. Zien we je snel?
--
English.
A Tophat speaks louder than words.
The Land Rover Defender. A car that was synonymous with snorkels, bull bars, winches, trenches and the savannah in Africa. These days, the average Dutch Defender has it a bit easier. The steepest slope is the Prinsengracht bridge and off-roading through the sandy path to horse-riding lessons is also quite something, Baudouin! But oh well, the Defender is and remains, practical considerations aside, an icon!
And nowadays you can pretty much put crosses in the G's Designo, but nothing can match the Top(hat). Each of these are unique cars and you don't have to worry about running into your neighbour in the same one. After all, they are all one offs.
So is this one, but you probably saw that already. The previous owner had this one built and delightfully designed. Building a Tophat really involves everything: every bolt, hinge and rubber is replaced with high-quality material. The sheet metal is disassembled, inspected and repainted in a colour to your liking. The colour of your choice? Then choose this colour, of course! After all, she has a colour from Ferrari. California Azzurro Metallizzato. The interior, of course, has also been heavily reworked, new seats with diamond stitching, leather dashboard, alcantara sun visors, we could go on and on. The cargo box has been transformed into Teak, which is a perfect match with the colour. Also, that cargo box is slightly raised. Why? Because it has a pull-out drawer underneath. For a uuuhh, for example. Beverage cabinet! Driving fun with a drop of sophistication. Will we see you soon?
--
German.
Ein Tophat sagt mehr als Worte.
Der Land Rover Defender. Ein Auto, das ein Synonym für Schnorchel, Frontschutzbügel, Seilwinden, Schützengräben und die Savanne in Afrika war. Heutzutage hat es der durchschnittliche niederländische Defender etwas leichter. Die steilste Steigung ist die Prinsengracht-Brücke, und eine Fahrt über den sandigen Weg zum Reitunterricht ist auch nicht schlecht, Baudouin! Aber was soll's, der Defender ist und bleibt, abgesehen von praktischen Erwägungen, eine Ikone!
Und im Designo des G kann man heutzutage so ziemlich alles ankreuzen, aber nichts kommt an den Top(hat) heran. Jedes dieser Autos ist einzigartig, und Sie müssen sich keine Sorgen machen, Ihrem Nachbarn mit demselben Auto zu begegnen. Schließlich sind sie alle Unikate.
Das gilt auch für dieses Auto, aber das haben Sie wahrscheinlich schon gesehen. Der Vorbesitzer hat ihn bauen lassen, und er ist wunderschön gestaltet. Beim Bau eines Tophats ist wirklich alles dabei: Jede Schraube, jedes Scharnier und jedes Gummi wird durch hochwertiges Material ersetzt. Das Blech wird demontiert, geprüft und in einer Farbe nach Ihrem Geschmack neu lackiert. Die Farbe Ihrer Wahl? Dann wählen Sie diese Farbe, natürlich! Immerhin hat sie eine Farbe von Ferrari. California Azzurro Metallizzato. Der Innenraum wurde natürlich auch stark überarbeitet, neue Sitze mit Rautensteppung, ledernes Armaturenbrett, Alcantara-Sonnenblenden, wir könnten weiter und weiter gehen. Die Ladefläche wurde in Teakholz umgewandelt, was perfekt zur Farbe passt. Außerdem ist die Ladefläche leicht erhöht. Und warum? Weil sie eine ausziehbare Schublade darunter hat. Für einen uuuhh, zum Beispiel. Getränkeschrank! Fahrspaß mit einem Hauch von Raffinesse. Sehen wir Sie bald wieder?
Meer informatie
Prestaties
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Laadvermogen: 770 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
- Achterbank neerklapbaar
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Houten versnellingspook
- Radio-cassette
Overig
- 3 punts veiligheidsgordel
- Rolkooi
- Sportuitlaatsysteem
- USB aansluiting
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Cool Classic Club
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 24.357,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 5.000 km
- Leasing Factor
- 0,79
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 405,95
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfCool Classic Club
Verkoper op AutoScout24 sinds 2018ContactpersoonRobbert Buijs
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.