Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
99.614 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
11/1994
Brandstof
Benzine
Vermogen
387 kW (526 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- SUV/4x4/Pick-up
- Voertuigtype
- Tweedehands
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 5
- Advertentienr.
- H-279-GK
- Garantie
- Ja
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 99.614 km
- Bouwjaar
- 11/1994
- Keuring
- 02/2027
- Vorige eigenaren
- 3
Technische Gegevens
- Vermogen
- 387 kW (526 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 6.200 cm³
- Cilinders
- 8
- Gewicht
- 2.096 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 1
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Groen
- Oorspronkelijke kleur
- Black Emirald (donker groen)
- Kleur interieur
- Rood
- Interieur
- Stof
Beschrijving
Alle SUV's beloven vrijheid. Slechts een paar hebben er ook echt voor gevochten.
- Range Rover
De Range Rover Classic. Een echte SUV. Een SUV voordat ze moddervrij werden en eerder bij schoolmoeders op het hockeyveld dan op de hei te vinden waren. Land Rover had natuurlijk een grote voorsprong qua techniek, die zich al lang had bewezen en getest in de series 1, 2 en de Defender. De vorige modellen waren natuurlijk geweldig als veehouder, boswachter of eh... paddenstoelenfotograaf, maar hadden niets met comfort te maken. Op een gemiddelde klinkerweg voelde het alsof je in een huifkar zat, op weg naar de communie.
Dit kan tegenwoordig ook anders. Er was ook een categorie landheer, die naar de winkels wilde met een grote V8, bekleed met leer en een vleugje walnotenhout, maar dan via het bospad. Dit opende zo'n niche dat Land Rover met de Range Rover op de proppen kwam. Dezelfde principes, maar met een aardappel in de einddemper en veel meer comfort.
En zo, zo is de Range Rover Classic ontstaan. Na lang dienst te hebben gedaan als ‘standaard Range’, is die van ons bij de Bergman-kliniek geweest. Het hele chassis, de motor en de carrosserie zijn verbouwd, gemoderniseerd en gerestaureerd. De bescheiden 3.9 Rover V8 is ingeruild voor een 6.2 LS3 V8, gekoppeld aan een 6 traps automaat. Haar onderstel is verzorgd door Koni, waarbij je adaptieve luchtvering hebt (parkeer, sport, normaal of offroad). Ook het interieur is volledig gemoderniseerd, zonder dat dit heel erg in het oog springt. Zo heeft ze apple carplay, een soundsystem waar B&O verlegen van wordt en voor het inparkeren zelfs een achterruitrij camera. Gespoten in de Bentley kleur black emirald (diep donkergroen), vanbinnen precies een goede kleur rood. Niet té, maar wel ondeugend.
Eindresultaat? Deze rijdt ook gewoon comfortabel met 140 over de A1 en pest iedere lease auto bij het invoegen. Heerlijk! Ben je op zoek naar iets wat de buurman zeker niet heeft en waarbij je menig zult verbazen? Dan ziet deze wolf in aristocratische schaapskleren je snel!
- Range Rover
De Range Rover Classic. Een echte SUV. Een SUV voordat ze moddervrij werden en eerder bij schoolmoeders op het hockeyveld dan op de hei te vinden waren. Land Rover had natuurlijk een grote voorsprong qua techniek, die zich al lang had bewezen en getest in de series 1, 2 en de Defender. De vorige modellen waren natuurlijk geweldig als veehouder, boswachter of eh... paddenstoelenfotograaf, maar hadden niets met comfort te maken. Op een gemiddelde klinkerweg voelde het alsof je in een huifkar zat, op weg naar de communie.
Dit kan tegenwoordig ook anders. Er was ook een categorie landheer, die naar de winkels wilde met een grote V8, bekleed met leer en een vleugje walnotenhout, maar dan via het bospad. Dit opende zo'n niche dat Land Rover met de Range Rover op de proppen kwam. Dezelfde principes, maar met een aardappel in de einddemper en veel meer comfort.
En zo, zo is de Range Rover Classic ontstaan. Na lang dienst te hebben gedaan als ‘standaard Range’, is die van ons bij de Bergman-kliniek geweest. Het hele chassis, de motor en de carrosserie zijn verbouwd, gemoderniseerd en gerestaureerd. De bescheiden 3.9 Rover V8 is ingeruild voor een 6.2 LS3 V8, gekoppeld aan een 6 traps automaat. Haar onderstel is verzorgd door Koni, waarbij je adaptieve luchtvering hebt (parkeer, sport, normaal of offroad). Ook het interieur is volledig gemoderniseerd, zonder dat dit heel erg in het oog springt. Zo heeft ze apple carplay, een soundsystem waar B&O verlegen van wordt en voor het inparkeren zelfs een achterruitrij camera. Gespoten in de Bentley kleur black emirald (diep donkergroen), vanbinnen precies een goede kleur rood. Niet té, maar wel ondeugend.
Eindresultaat? Deze rijdt ook gewoon comfortabel met 140 over de A1 en pest iedere lease auto bij het invoegen. Heerlijk! Ben je op zoek naar iets wat de buurman zeker niet heeft en waarbij je menig zult verbazen? Dan ziet deze wolf in aristocratische schaapskleren je snel!
Leasing
Verkoper
AutobedrijfDTM Collectibles
Verkoper op AutoScout24 sinds 2022ContactpersoonDieter Tielman
- BTW verrekenbaar
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.
Aanbod
- Homepage
- Zoeken
- Land Rover
- Range Rover
- Land Rover Range Rover Classic LS3 Restomod

