Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
73.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
09/2001
Brandstof
Benzine
Vermogen
180 kW (245 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Tweedehands
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 73.000 km
- Bouwjaar
- 09/2001
- Keuring
- 04/2025
Technische Gegevens
- Vermogen
- 180 kW (245 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.796 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 749 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
7,4 l/100 km (comb.)
9,7 l/100 km (stadsverkeer)
6,1 l/100 km (buitenwegen)
- CO2-emissie
- 177 g/km (comb.)
- Emissieklasse
- Euro 3
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Grijs
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Ongeveer 750 kilo en bijna 250pk, zonder enige bemoeienis van hulpmiddelen, een recept voor puur rijplezier!
De auto wordt helaas te weinig gebruikt, en ik zou graag zien dat deze naar een eigenaar gaat die hem geregeld even de benen kan laten strekken. Daar is hij namelijk voor gemaakt!
Het onderstel is in de winter van 2020 volledig vernieuwd. Hierbij zijn de draagarmen en fusees gepoedercoat, tevens zijn alle rubbers/kogels en wiellagers vervangen.
In de winter van 2021 is de originele motor vervangen door een Honda K20A, dit betreft de japanse motor met meer vermogen en een kortere versnellingsbak met LSD, hierbij is gebruik gemaakt van de Stark conversiekit. Deze motorsteunen en aandrijfassen zijn gebruikt. Het schakelmechanisme is in 2022 vervangen door een schakelmechanisme van HPE. Tevens is een aluminium upgrade radiateur geplaatst.
Technisch verkeerd de auto dus in goeie staat, het exterieur kan wel wat liefde gebruiken. De achterste clamshell heeft een reparatieplek die niet super is gespoten(geen ongeval, in de garage iets op gevallen), tevens is de rechter sill ook matig gespoten. Verder de te verwachten steenslagplekken en gebruikerssporen. Het interieur vertoont de gebruikelijke Elise gebruikerssporen, denk aan doorgesleten stoelen en krassen op de sills. Verder uiteraard de gebruikelijke piepjes en kraakjes vanuit het interieur en deuren zoals een echte Elise betaamt.
Zelf bouwen is gezien de conversiekosten, en kosten van standaard Elise's een stuk prijziger. Prijs is gebaseerd op het feit dat het exterieur en interieur nog wat investering behoeven om spik en span te krijgen. Een buitenkansje voor de juiste koper! Kilometerstand betreft de stand in mijlen!
Motorisch
- Stark Honda conversie
- Doctronic ECU
- JDM K20A motor
- RBC inlaatspruitstuk
- RPC Vliegwiel (3,9KG)
- JDM K20A versnellingsbak met LSD
- Afgesteld op Doctronic door Roltec (246pk/250nm)
- Aluminium radiateur
Onderstel
- Nitron Street schroefset
- Eliseshop draagarmlagers
- Eliseshop Fuseekogels rondom
- Team Dynamics pro race 1.2 (16/17”)
- Yokohama advan AD08RS rondom
Remmen
- Eliseparts 2-delige remschijven
- Pagid RS14 remblokken
- staalomvlochten remleidingen
De auto wordt helaas te weinig gebruikt, en ik zou graag zien dat deze naar een eigenaar gaat die hem geregeld even de benen kan laten strekken. Daar is hij namelijk voor gemaakt!
Het onderstel is in de winter van 2020 volledig vernieuwd. Hierbij zijn de draagarmen en fusees gepoedercoat, tevens zijn alle rubbers/kogels en wiellagers vervangen.
In de winter van 2021 is de originele motor vervangen door een Honda K20A, dit betreft de japanse motor met meer vermogen en een kortere versnellingsbak met LSD, hierbij is gebruik gemaakt van de Stark conversiekit. Deze motorsteunen en aandrijfassen zijn gebruikt. Het schakelmechanisme is in 2022 vervangen door een schakelmechanisme van HPE. Tevens is een aluminium upgrade radiateur geplaatst.
Technisch verkeerd de auto dus in goeie staat, het exterieur kan wel wat liefde gebruiken. De achterste clamshell heeft een reparatieplek die niet super is gespoten(geen ongeval, in de garage iets op gevallen), tevens is de rechter sill ook matig gespoten. Verder de te verwachten steenslagplekken en gebruikerssporen. Het interieur vertoont de gebruikelijke Elise gebruikerssporen, denk aan doorgesleten stoelen en krassen op de sills. Verder uiteraard de gebruikelijke piepjes en kraakjes vanuit het interieur en deuren zoals een echte Elise betaamt.
Zelf bouwen is gezien de conversiekosten, en kosten van standaard Elise's een stuk prijziger. Prijs is gebaseerd op het feit dat het exterieur en interieur nog wat investering behoeven om spik en span te krijgen. Een buitenkansje voor de juiste koper! Kilometerstand betreft de stand in mijlen!
Motorisch
- Stark Honda conversie
- Doctronic ECU
- JDM K20A motor
- RBC inlaatspruitstuk
- RPC Vliegwiel (3,9KG)
- JDM K20A versnellingsbak met LSD
- Afgesteld op Doctronic door Roltec (246pk/250nm)
- Aluminium radiateur
Onderstel
- Nitron Street schroefset
- Eliseshop draagarmlagers
- Eliseshop Fuseekogels rondom
- Team Dynamics pro race 1.2 (16/17”)
- Yokohama advan AD08RS rondom
Remmen
- Eliseparts 2-delige remschijven
- Pagid RS14 remblokken
- staalomvlochten remleidingen
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 723,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0762
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0345
- Laatste termijn
- € 0,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.