Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
66.104 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
05/2005
Brandstof
Benzine
Vermogen
296 kW (402 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 66.104 km
- Bouwjaar
- 05/2005
- Keuring
- 01/2025
- Vorige eigenaren
- 1
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 296 kW (402 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 4.244 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 8
- Gewicht
- 1.665 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Super 95
- Brandstofverbruik
18,6 l/100 km (comb.)
- CO2-emissie
- 435 g/km (comb.)
- Emissieklasse
- Euro 3
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Automatische klimaatregeling
- Elektrische ruiten
- Lederen bekleding
- Entertainment en Media
- CD
- Radio
- Veiligheid
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Startonderbreker
- Zij-airbags
- Extra
- Lichtmetalen velgen (19")
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Blauw
- Oorspronkelijke kleur
- Blu Mediterraneo (blauw metall
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Blauw
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Maserati GranSport Blu Mediterraneo
Laten we er niet omheen draaien: de Maserati GranSport in Blu Mediterraneo is de uitvoering waar een liefhebber over (dag)droomt. Misschien bent u er al jaren naar op zoek. Nu het moment daar is, smaakt de vondst extra zoet: dit exemplaar verkeert namelijk in topstaat! Daarbovenop is hij voorzien van alle begerenswaardige opties: two-tone leder, een Carbon Pack en Skyhook suspension! Hoe snel u ook van plan bent om naar Nunspeet komen, de terugweg zal altijd sneller gaan: de oorstrelende 4,2 liter V8 is in staat om de magische ‘3’ aan te tikken op topsnelheid… Gevolgd door 2 nullen uiteraard. Een dikke 10 verdient de soundtrack van onze 400 pk sterke bella. Over magie gesproken: wanneer komt u zelf een keer luisteren? Doe eens gek, knoop er meteen een proefrit aan vast!
Exterieur
De Maserati GranSport is gebaseerd op de 4200 (Coupé) en vroegere 3200 GT. Hoewel die laatste vanaf het begin naam en faam maakte vanwege zijn meesterlijke design, doet de GranSport hier nog een serieuze scherp styling bij bovenop. Op de één of andere manier weten die Italianen zichzelf altijd op dat vlak te overtreffen. Het geheime recept van deze smaakmaker bevat onder andere extra grote (19 inch) wielen, waarvan zelfs het Vredestein rubber eromheen door de designstudio van Giugiaro werd ontworpen. Diezelfde naam keert terug achter de portieren, zodat niemand hoeft te vergeten welke kunstenaar achter de meest gewilde Maserati Coupé klassieker (in wording) zit. Een subtiel aangepaste frontlip, kofferklepspoiler en forsere sideskirts dikken het GranSport verhaal extra dik aan. Ook het verchroomde ‘gaaswerk’ in de grille en tussen de dubbele sportuitlaat achter zorgt voor herkenning. Echter, met alleen de Blu Mediterraneo carrosserie was Maserati er naar onze mening al voldoende in geslaagd om van dit topmodel iets (extra) speciaals te maken…
Interieur
Terwijl het beeldschone exterieur sterke gelijkenissen vertoont met de helderblauwe wateren langs de mediterrane kustlijn, zou de stijl van het two-tone leder aan boord van de GranSport niet misstaan in het interieur van een chic modehuis aan de Côte d'Azur. De combinatie Blu Navy / Grigio Charo zorgt voor veel opwinding onder fijnproevers, en wordt doorgetrokken van sportstoelen tot en met portierbekleding én dashboard. De zonnekleppen en dakhemel zijn volledig Blu Navy, op de schitterende contraststiksels na. Het bicolor binnenste heeft echter nóg een verrassing in petto: een heuse Carbon Pack voorziet de Maserati cockpit van koolstofvezel delen op de dorpels (inclusief GranSport opschrift), het stuurwiel (mét zilveren 12 uur markering), rondom de bedieningscluster van de ventilatie + audio en in de vorm van sierlijsten in de portieren. Verder is de volledige midden-/tunnelconsole carbon-made. Kortom, dit stijlicoon is in bloedvorm. Ook performance wise…
Opties & extra’s
Het originele navigatiesysteem assisteert u om naar de gewenste bestemming te komen. Al lijkt die bestemming van secundair belang wanneer het Skyhook sportonderstel de verschillen met de ‘standaard’ Maserati Coupé op briljante wijze blootlegt. De GranSport ligt en stuurt zoals u van een next level supercar mag verwachten. Alleen gaat het in dit geval om een 2+2 GT… Parkeersensoren achter maken achterwaarts stationeren aantrekkelijker door waarschuwingssignalen te laten klinken. Wie zich graag focust op geluiden heeft aan onze drietand sowieso een hele goede. Wat zeggen we? De perfecte metgezel…
Techniek & performance
Het sportieve autohart maakt namelijk overuren bij het horen van het magische Maserati blok. De 4,2 liter 8-cilinder is zo atmosferisch als het maar kan, maar weet er tóch 400 paarden uit te persen. Dat is nu wat we bij Prins noemen: een win-winsituatie. Naast klinken, kan de GranSport ook versnellen als de beste: accelereren van 0 naar 100 km/h gaat binnen 4,9 seconden en de topsnelheid is precies voldoende hoog om tot de selecte club van 300 te behoren. De hardcore versie van de 4200 GT moest zich meten met de BMW M3, Porsche 911 GT3 en 360 Challenge Stradale van Ferrari. Qua emotie hoort de Maserati duidelijk tot de laatste categorie. Qua stijl is deze Prins bolide echter een klasse apart. Maar dat had u ondertussen natuurlijk allang gezien…
Met vriendelijke groet,
team Prins.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2004 - dec 2008
Technische informatie
Koppel: 452 Nm
Aandrijving
Tankinhoud: 88 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 290 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 395 kg
GVW: 2.060 kg
Afmetingen (LxBxH): 452 x 182 x 131 cm
Wielbasis: 266 cm
Interieur
Interieurkleur: Donker blauw
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Interieur
Veiligheid
Laten we er niet omheen draaien: de Maserati GranSport in Blu Mediterraneo is de uitvoering waar een liefhebber over (dag)droomt. Misschien bent u er al jaren naar op zoek. Nu het moment daar is, smaakt de vondst extra zoet: dit exemplaar verkeert namelijk in topstaat! Daarbovenop is hij voorzien van alle begerenswaardige opties: two-tone leder, een Carbon Pack en Skyhook suspension! Hoe snel u ook van plan bent om naar Nunspeet komen, de terugweg zal altijd sneller gaan: de oorstrelende 4,2 liter V8 is in staat om de magische ‘3’ aan te tikken op topsnelheid… Gevolgd door 2 nullen uiteraard. Een dikke 10 verdient de soundtrack van onze 400 pk sterke bella. Over magie gesproken: wanneer komt u zelf een keer luisteren? Doe eens gek, knoop er meteen een proefrit aan vast!
Exterieur
De Maserati GranSport is gebaseerd op de 4200 (Coupé) en vroegere 3200 GT. Hoewel die laatste vanaf het begin naam en faam maakte vanwege zijn meesterlijke design, doet de GranSport hier nog een serieuze scherp styling bij bovenop. Op de één of andere manier weten die Italianen zichzelf altijd op dat vlak te overtreffen. Het geheime recept van deze smaakmaker bevat onder andere extra grote (19 inch) wielen, waarvan zelfs het Vredestein rubber eromheen door de designstudio van Giugiaro werd ontworpen. Diezelfde naam keert terug achter de portieren, zodat niemand hoeft te vergeten welke kunstenaar achter de meest gewilde Maserati Coupé klassieker (in wording) zit. Een subtiel aangepaste frontlip, kofferklepspoiler en forsere sideskirts dikken het GranSport verhaal extra dik aan. Ook het verchroomde ‘gaaswerk’ in de grille en tussen de dubbele sportuitlaat achter zorgt voor herkenning. Echter, met alleen de Blu Mediterraneo carrosserie was Maserati er naar onze mening al voldoende in geslaagd om van dit topmodel iets (extra) speciaals te maken…
Interieur
Terwijl het beeldschone exterieur sterke gelijkenissen vertoont met de helderblauwe wateren langs de mediterrane kustlijn, zou de stijl van het two-tone leder aan boord van de GranSport niet misstaan in het interieur van een chic modehuis aan de Côte d'Azur. De combinatie Blu Navy / Grigio Charo zorgt voor veel opwinding onder fijnproevers, en wordt doorgetrokken van sportstoelen tot en met portierbekleding én dashboard. De zonnekleppen en dakhemel zijn volledig Blu Navy, op de schitterende contraststiksels na. Het bicolor binnenste heeft echter nóg een verrassing in petto: een heuse Carbon Pack voorziet de Maserati cockpit van koolstofvezel delen op de dorpels (inclusief GranSport opschrift), het stuurwiel (mét zilveren 12 uur markering), rondom de bedieningscluster van de ventilatie + audio en in de vorm van sierlijsten in de portieren. Verder is de volledige midden-/tunnelconsole carbon-made. Kortom, dit stijlicoon is in bloedvorm. Ook performance wise…
Opties & extra’s
Het originele navigatiesysteem assisteert u om naar de gewenste bestemming te komen. Al lijkt die bestemming van secundair belang wanneer het Skyhook sportonderstel de verschillen met de ‘standaard’ Maserati Coupé op briljante wijze blootlegt. De GranSport ligt en stuurt zoals u van een next level supercar mag verwachten. Alleen gaat het in dit geval om een 2+2 GT… Parkeersensoren achter maken achterwaarts stationeren aantrekkelijker door waarschuwingssignalen te laten klinken. Wie zich graag focust op geluiden heeft aan onze drietand sowieso een hele goede. Wat zeggen we? De perfecte metgezel…
Techniek & performance
Het sportieve autohart maakt namelijk overuren bij het horen van het magische Maserati blok. De 4,2 liter 8-cilinder is zo atmosferisch als het maar kan, maar weet er tóch 400 paarden uit te persen. Dat is nu wat we bij Prins noemen: een win-winsituatie. Naast klinken, kan de GranSport ook versnellen als de beste: accelereren van 0 naar 100 km/h gaat binnen 4,9 seconden en de topsnelheid is precies voldoende hoog om tot de selecte club van 300 te behoren. De hardcore versie van de 4200 GT moest zich meten met de BMW M3, Porsche 911 GT3 en 360 Challenge Stradale van Ferrari. Qua emotie hoort de Maserati duidelijk tot de laatste categorie. Qua stijl is deze Prins bolide echter een klasse apart. Maar dat had u ondertussen natuurlijk allang gezien…
Met vriendelijke groet,
team Prins.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2004 - dec 2008
Technische informatie
Koppel: 452 Nm
Aandrijving
Tankinhoud: 88 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 290 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 395 kg
GVW: 2.060 kg
Afmetingen (LxBxH): 452 x 182 x 131 cm
Wielbasis: 266 cm
Interieur
Interieurkleur: Donker blauw
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Interieur
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Autobedrijf Wim Prins
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.690,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 180,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.870,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 14.364,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,53
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 399,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1493
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0747
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage TOYOTA FINANCIAL SERVICES - Toyota Kreditbank GmbH / Toyota Leasing GmbH, Toyota Allee 5, 50858 Köln
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfAutobedrijf Wim Prins
Verkoper op AutoScout24 sinds 2002ContactpersoonAfdeling Verkoop
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.