Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
177.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
07/2002
Brandstof
Benzine
Vermogen
120 kW (163 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Stadswagen
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 177.000 km
- Bouwjaar
- 07/2002
- Keuring
- 03/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 03/2025
Technische Gegevens
- Vermogen
- 120 kW (163 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.598 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 1.140 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zilver
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Onverprutste, betrouwbare en zeer goed rijdende Mini Cooper S uit de eerste, en leukste!, serie New Mini's. Naar verwachting zullen goede exemplaren uit deze serie op termijn in waarde gaan stijgen. Deze Mini is zeer goed onderhouden, laatste grote beurt + APK op 18 maart 2025.
De Cooper S R53 heeft nog de fijne en betrouwbare (en fraai klinkende) TRITEC-motor met compressor en intercooler. Plus de zalige hydraulische stuurbekrachtiging i.p.v. elektrische van het model erna. De ouderwetse rijbeleving is werkelijk top! Daar kan geen Tesla tegenop. Geen irritante piepjes, geen stuur dat een eigen leven leidt, je hebt gewoon alles zelf in de hand.
De staat van de auto is goed. Uiteraard geen nieuwstaat meer, maar wel erg netjes en nog goed voor heel wat kilometers. De werkplaatsrekeningen over de laatste jaren heb ik ter inzage.
Ik heb deze Mini 4 jaar lang als hobbyauto in bezit gehad. In verband met onze verhuizing heb ik binnenkort helaas geen plek meer voor de Cooper.
Verkoop alleen aan een serieuze liefhebber, niet aan de handel.
Meer info via de mail van Autoscout. Proefrit mogelijk.
De Cooper S R53 heeft nog de fijne en betrouwbare (en fraai klinkende) TRITEC-motor met compressor en intercooler. Plus de zalige hydraulische stuurbekrachtiging i.p.v. elektrische van het model erna. De ouderwetse rijbeleving is werkelijk top! Daar kan geen Tesla tegenop. Geen irritante piepjes, geen stuur dat een eigen leven leidt, je hebt gewoon alles zelf in de hand.
De staat van de auto is goed. Uiteraard geen nieuwstaat meer, maar wel erg netjes en nog goed voor heel wat kilometers. De werkplaatsrekeningen over de laatste jaren heb ik ter inzage.
Ik heb deze Mini 4 jaar lang als hobbyauto in bezit gehad. In verband met onze verhuizing heb ik binnenkort helaas geen plek meer voor de Cooper.
Verkoop alleen aan een serieuze liefhebber, niet aan de handel.
Meer info via de mail van Autoscout. Proefrit mogelijk.
Leasing
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.