Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
166.500 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
01/2010
Brandstof
Benzine
Vermogen
404 kW (549 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- SUV/4x4/Pick-up
- Categorie
- Tweedehands
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 5
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 166.500 km
- Bouwjaar
- 01/2010
Technische Gegevens
- Vermogen
- 404 kW (549 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 4.806 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 8
- Gewicht
- 2.355 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
14,9 l/100 km (comb.)
- CO2-emissie
- 358 g/km (comb.)
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Ben je op zoek naar een zeldzame combinatie van brute prestaties, hoogstaand comfort en tijdloze klasse? Deze Porsche Cayenne Turbo S uit de 957-generatie biedt het allemaal.
Belangrijkste specificaties:
Motor: 4.8L V8 Bi-Turbo
Vermogen: 550 pk
Koppel: 750 Nm
Transmissie: 6-traps Tiptronic S automaat
Aandrijving: Vierwielaandrijving (AWD)
0-100 km/u: 4,8 seconden
Topsnelheid: 280 km/u
Kilometerstand: 166.500 km (loopt nog op)
Bouwjaar: Eind 2009 (eerste inschrijving 01/2010)
Uitrusting en opties:
• 21" Panamera Turbo II velgen
• Bose premium audiosysteem
• Volledig zwart lederen interieur met alcantara dakhemel
• Elektrisch verstelbare en verwarmde voorstoelen met geheugen
• Elektrische achterklep
• Elektrisch verstelbaar stuurwiel met geheugen
• Schuif-/kanteldak
• Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), ligt als een trein in de bochten.
• Luchtvering
• Parkeersensoren voor en achter
• Xenon koplampen
• Carbon interieur- en motorafwerking
• Elektrisch verstelbare en verwarmde spiegels
• Climate control, airco blaast nog ijskoud.
•'Afneembare trekhaak
• Uitlaatsysteem met:
- Fabspeed secondary cat delete.
- Custom RVS einddemper met 2 Simons dempers, prachtige sound! Voor de slechthorenden zitten er ook nog cutout kleppen tussen die je met een druk op de knop open kan zetten. Alle originele delen zijn ook nog aanwezig.
Lichte vracht, ook voor particulieren!
€0 BIV
€200 wegenbelasting (jaarlijks)
Uiteraard word de originele achterbank gewoon meegeleverd.
.
Bijzonderheden:
De Cayenne Turbo S van de 957-generatie staat bekend als één van de krachtigste SUV’s van zijn tijd. Dankzij het PDCC-systeem en luchtvering levert deze SUV niet alleen indrukwekkende prestaties in rechte lijn, maar ook een verrassend dynamisch rijgedrag in de bochten. De Turbo S was destijds met een slordige €160.000 het topmodel binnen de Cayenne-reeks en is vandaag de dag een geliefde keuze voor kenners en verzamelaars.
Belangrijkste specificaties:
Motor: 4.8L V8 Bi-Turbo
Vermogen: 550 pk
Koppel: 750 Nm
Transmissie: 6-traps Tiptronic S automaat
Aandrijving: Vierwielaandrijving (AWD)
0-100 km/u: 4,8 seconden
Topsnelheid: 280 km/u
Kilometerstand: 166.500 km (loopt nog op)
Bouwjaar: Eind 2009 (eerste inschrijving 01/2010)
Uitrusting en opties:
• 21" Panamera Turbo II velgen
• Bose premium audiosysteem
• Volledig zwart lederen interieur met alcantara dakhemel
• Elektrisch verstelbare en verwarmde voorstoelen met geheugen
• Elektrische achterklep
• Elektrisch verstelbaar stuurwiel met geheugen
• Schuif-/kanteldak
• Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), ligt als een trein in de bochten.
• Luchtvering
• Parkeersensoren voor en achter
• Xenon koplampen
• Carbon interieur- en motorafwerking
• Elektrisch verstelbare en verwarmde spiegels
• Climate control, airco blaast nog ijskoud.
•'Afneembare trekhaak
• Uitlaatsysteem met:
- Fabspeed secondary cat delete.
- Custom RVS einddemper met 2 Simons dempers, prachtige sound! Voor de slechthorenden zitten er ook nog cutout kleppen tussen die je met een druk op de knop open kan zetten. Alle originele delen zijn ook nog aanwezig.
Lichte vracht, ook voor particulieren!
€0 BIV
€200 wegenbelasting (jaarlijks)
Uiteraard word de originele achterbank gewoon meegeleverd.
.
Bijzonderheden:
De Cayenne Turbo S van de 957-generatie staat bekend als één van de krachtigste SUV’s van zijn tijd. Dankzij het PDCC-systeem en luchtvering levert deze SUV niet alleen indrukwekkende prestaties in rechte lijn, maar ook een verrassend dynamisch rijgedrag in de bochten. De Turbo S was destijds met een slordige €160.000 het topmodel binnen de Cayenne-reeks en is vandaag de dag een geliefde keuze voor kenners en verzamelaars.
Prijsevaluatie
Leasing
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.