Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
520 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
01/1934
Brandstof
Benzine
Vermogen
-
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Categorie
- Oldtimer
- Deuren
- 4
- Advertentienr.
- 0001282
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 520 km
- Bouwjaar
- 01/1934
Technische Gegevens
- Transmissie
- Manueel
Energieverbruik
- Brandstof
- Super 95
- CO2-emissie
- 0 g/km (comb.)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Lederen bekleding
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Oorspronkelijke kleur
- Donker zwart
- Kleur interieur
- Rood
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Majestueus, voornaam, stijlvol ... Er zijn nauwelijks woorden te vinden die de klasse en uitstraling van deze vooroorlogse Rolls-Royce Phantom II in één keer kunnen weergeven. Zodra deze Phantom II komt voorrijden, zijn alle ogen als vanzelf op deze auto gericht. De auto heeft een ‘presence’ die onevenaarbaar is.
In de vooroorlogse jaren werden de koetswerken van Rolls-Royce altijd van een carrosserie voorzien door koetsbouwers. Deze Phantom II is gebouwd door Hooper Coachbuilders Ltd., kortweg Hooper, die voor de eerste eigenaar, Lady Bicket, een Limousine koets heeft gebouwd. Lady Bicket bestelde haar Phantom II bij Jack Barclay Ltd. in London die destijds de grootste Rolls-Royce dealer van het Verenigd Koninkrijk, maar ook van de hele wereld, was. Soms wordt deze carrosserievorm ook aangeduid als ‘4d6l limousine’, wat staat voor 4-door, 6-light limousine en wat erop wijst dat het een vierdeurs koetswerk betreft met zes zijruiten (drie aan elke zijde). Een dergelijke koets heeft als kenmerk dat de achterbank boven de achteras is gebouwd. Daardoor ontstaat een enorm grote binnenruimte waar meestal opklapbare, tijdelijke stoelen zijn ingebouwd. De Phantom II Hooper Limousine bij Classic park is voorzien van een zwart lederen interieur voorin, en achterin, achter de separatiewand, van een rood stoffen interieur. Een dergelijk interieur ademt de klasse van de eerste eigenaresse uit. Tegen de separatiewand zijn twee provisionele stoelen weggeklapt die eenvoudig zijn uit te vouwen, waardoor de auto een ruime zevenpersoons limousine wordt.
De zwart met rode lakkleur verwijst naar het Engelse koningshuis dat een dergelijke kleurstelling destijds standaard liet aanbrengen. Achterop de auto is een grote bagagekoffer aangebracht waardoor de auto ook voor picknicktochten zeer geschikt is.
De 7668 cc zescilinder motor loopt zeer fraai en geeft veel koppel bij een laag toerental. De Phantom II kan daardoor prima meekomen in het hedendaagse verkeer. In de mee te leveren documentatie zitten enkele uitgebreide taxatierapporten en documenten die een groot deel van de eigenarenhistorie weergeven.
Meer informatie
Tellerstand: 323 mijlen
Interieurkleur: Rood
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
In de vooroorlogse jaren werden de koetswerken van Rolls-Royce altijd van een carrosserie voorzien door koetsbouwers. Deze Phantom II is gebouwd door Hooper Coachbuilders Ltd., kortweg Hooper, die voor de eerste eigenaar, Lady Bicket, een Limousine koets heeft gebouwd. Lady Bicket bestelde haar Phantom II bij Jack Barclay Ltd. in London die destijds de grootste Rolls-Royce dealer van het Verenigd Koninkrijk, maar ook van de hele wereld, was. Soms wordt deze carrosserievorm ook aangeduid als ‘4d6l limousine’, wat staat voor 4-door, 6-light limousine en wat erop wijst dat het een vierdeurs koetswerk betreft met zes zijruiten (drie aan elke zijde). Een dergelijke koets heeft als kenmerk dat de achterbank boven de achteras is gebouwd. Daardoor ontstaat een enorm grote binnenruimte waar meestal opklapbare, tijdelijke stoelen zijn ingebouwd. De Phantom II Hooper Limousine bij Classic park is voorzien van een zwart lederen interieur voorin, en achterin, achter de separatiewand, van een rood stoffen interieur. Een dergelijk interieur ademt de klasse van de eerste eigenaresse uit. Tegen de separatiewand zijn twee provisionele stoelen weggeklapt die eenvoudig zijn uit te vouwen, waardoor de auto een ruime zevenpersoons limousine wordt.
De zwart met rode lakkleur verwijst naar het Engelse koningshuis dat een dergelijke kleurstelling destijds standaard liet aanbrengen. Achterop de auto is een grote bagagekoffer aangebracht waardoor de auto ook voor picknicktochten zeer geschikt is.
De 7668 cc zescilinder motor loopt zeer fraai en geeft veel koppel bij een laag toerental. De Phantom II kan daardoor prima meekomen in het hedendaagse verkeer. In de mee te leveren documentatie zitten enkele uitgebreide taxatierapporten en documenten die een groot deel van de eigenarenhistorie weergeven.
Meer informatie
Tellerstand: 323 mijlen
Interieurkleur: Rood
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Classic Park
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 36.990,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 1,02
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 539,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0790
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0526
- Laatste termijn
- € 23.372,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, D-80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfClassic Park
Verkoper op AutoScout24 sinds 2013ContactpersoonR. van Dijke
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.