Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
213.644 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
02/1987
Brandstof
Benzine
Vermogen
118 kW (160 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 213.644 km
- Bouwjaar
- 02/1987
- Vorige eigenaren
- 4
Technische Gegevens
- Vermogen
- 118 kW (160 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.587 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 1.128 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 3
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Kleur interieur
- Grijs
- Interieur
- Stof
Beschrijving
Let op! Project auto met werk
Met heel veel pijn doe ik deze super mooie Toyota MR2 AW11 Haslbeck uit 1987 weg.
Dit is voor mij echt een droomauto en heb hem gekocht met het idee om hem volledig op te knappen. Helaas gaat hier voor mij te veel werk in zitten en heb ik niet de ruimte om hem weer helemaal netjes te maken.
Voordelen:
- 4AGE 20V “Blacktop” Japanse super motor. 110.000km gelopen
Loopt als een zonnetje, elke keer starten lopen
- Nieuwe verdeler kap en rotor (lastig vinden en importeren)
- Nieuwe benzinefilter
- Gereviseerde brandstof pomp
- Tank is er volledig onder vandaan gekomen en schoongemaakt (geen roest)
- Mooie custom uitlaat gemaakt voor de 20v op dit model
- Haslbeck wide bodykit (1 uit 20 gemaakt). Voorbumper geen onderdeel van de bodykit, voor de rest is de hele kit compleet
- Nieuwe accu
- Alle elektra werkend
- Elektrische ramen en vergrendeling
- Delen gelast
- Complete auto, alle kappen en beplating zit er netjes bij
Nadelen
- Laswerk, niet voldoende of genoeg gedaan, niet apk waardig dus moet opnieuw gedaan worden of netter gedaan worden
- Rubbers rondom vervangen en fuseekogels voorkant vervangen
- 2 Nieuwe motor steunen nodig
- Momenteel niet apk gekeurd (mag dus niet mee gereden worden)
Super leuk project voor iemand met meer ruimte en tijd. Ik heb er helaas niet meer de tijd en plek voor om er mee verder te gaan.
Mochten er vragen zijn stel ze vooral, kijken mag altijd, onzin biedingen wordt niet op gereageerd. Nog een MR2 AW11 met Haslbeck bodykit en zo’n nette 20 kleppen motor vind je niet
Met heel veel pijn doe ik deze super mooie Toyota MR2 AW11 Haslbeck uit 1987 weg.
Dit is voor mij echt een droomauto en heb hem gekocht met het idee om hem volledig op te knappen. Helaas gaat hier voor mij te veel werk in zitten en heb ik niet de ruimte om hem weer helemaal netjes te maken.
Voordelen:
- 4AGE 20V “Blacktop” Japanse super motor. 110.000km gelopen
Loopt als een zonnetje, elke keer starten lopen
- Nieuwe verdeler kap en rotor (lastig vinden en importeren)
- Nieuwe benzinefilter
- Gereviseerde brandstof pomp
- Tank is er volledig onder vandaan gekomen en schoongemaakt (geen roest)
- Mooie custom uitlaat gemaakt voor de 20v op dit model
- Haslbeck wide bodykit (1 uit 20 gemaakt). Voorbumper geen onderdeel van de bodykit, voor de rest is de hele kit compleet
- Nieuwe accu
- Alle elektra werkend
- Elektrische ramen en vergrendeling
- Delen gelast
- Complete auto, alle kappen en beplating zit er netjes bij
Nadelen
- Laswerk, niet voldoende of genoeg gedaan, niet apk waardig dus moet opnieuw gedaan worden of netter gedaan worden
- Rubbers rondom vervangen en fuseekogels voorkant vervangen
- 2 Nieuwe motor steunen nodig
- Momenteel niet apk gekeurd (mag dus niet mee gereden worden)
Super leuk project voor iemand met meer ruimte en tijd. Ik heb er helaas niet meer de tijd en plek voor om er mee verder te gaan.
Mochten er vragen zijn stel ze vooral, kijken mag altijd, onzin biedingen wordt niet op gereageerd. Nog een MR2 AW11 met Haslbeck bodykit en zo’n nette 20 kleppen motor vind je niet
Leasing
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.