Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
156.734 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
02/1980
Brandstof
Benzine
Vermogen
-
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Oldtimer
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- SB-BD-32
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 156.734 km
- Bouwjaar
- 02/1980
- Vorige eigenaren
- 4
Technische Gegevens
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 2.000 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 1.025 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Super 95
- CO2-emissie2
- 0 g/km (comb.)
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Blauw
- Oorspronkelijke kleur
- Blauw metallic
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Bruin
- Interieur
- Andere
Beschrijving
See for information in English down below
Triumph TR7 1980
- Rijk aan documentatie.
- Zeer goed rijdende conditie.
- Metallic blauw & beige bekleding.
- Koffer-rek & tonneau-cover.
De Triumph TR7, gelanceerd in 1974, was een compacte sportwagen die bekend stond om zijn opvallende wigvormige ontwerp, dat sterk afweek van zijn voorgangers. Het werd geproduceerd door British Leyland en was voorzien van een 2,0-liter viercilinder-motor die prima prestaties leverde. De productie eindigde in 1981, en de TR7 wordt herinnerd als een interessante maar controversiële toevoeging aan de Triumph-geschiedenis, met een korte levensduur en wisselende populariteit onder autoliefhebbers.
Deze origineel Amerikaans geleverde Triumph TR7 uit 1980 is de ideale tour-auto. Deze TR7 kwam per boot aan in Rotterdam en werd op 13 augustus 1997 voor het eerst op Nederlands kenteken geregistreerd. Onder de motorkap schuilt een 2.0 liter 4-cilinder die gekoppeld is aan een handgeschakelde 5-versnellingsbak.
Hij rijdt geweldig en schakelt moeiteloos, waardoor elke rit een waar genot is. De prachtige blauw metallic lak, gecombineerd met het stijlvolle bruine interieur wat er in 1996 nieuw is ingekomen. en de donkerblauwe soft-top, maakt deze auto tot een echte eye catcher.
Het beige tapijt en deurpanelen voegen een vleugje klasse toe. Het zwarte dashboard is voorzien van een reeks meters, waaronder temperatuur, tijd, toeren, benzine, volt en snelheid. Deze TR7 wordt geleverd met een tonneau-cover, een reservewiel in de kofferbak en een chroom koffer-rek achterop. De pop-up koplampen maken het plaatje compleet.
Deze auto is goed onderhouden en wordt geleverd met een compleet pakket aan documentatie, waaronder een tellerrapport, diverse keuringen, facturen van Triumph specialist Nico Baas en papieren van de import uit Amerika.
Dit is jouw kans om een stukje autogeschiedenis in handen te krijgen. Geniet binnenkort nog van onvergetelijke ritten in deze tijdloze klassieker!
Triumph TR7 1980
- Rich in documentation.
- Very good driving condition.
- Metallic blue & beige upholstery.
- Trunk rack & tonneau cover.
The Triumph TR7, launched in 1974, was a compact sports car known for its distinctive wedge-shaped design, which differed greatly from its predecessors. It was produced by British Leyland and featured a 2.0-litre four-cylinder engine that delivered fine performance. Production ended in 1981, and the TR7 is remembered as an interesting but controversial addition to Triumph history, with a short lifespan and varying popularity among car enthusiasts.
This original 1980 American-delivered Triumph TR7 is the ideal touring car. This TR7 arrived in Rotterdam by boat and was first registered on Dutch registration on 13 August 1997. Under the bonnet is a 2.0-litre 4-cylinder mated to a 5-speed manual transmission.
It drives great and shifts effortlessly, making every drive a real pleasure. The beautiful blue metallic paint, combined with the stylish brown interior which was newly put in in 1996. and the dark blue soft-top, makes this car a real eye-catcher.
The beige carpet and door panels add a touch of class. The black dashboard features an array of gauges, including temperature, time, revs, petrol, volts and speed. This TR7 comes with a tonneau cover, a spare wheel in the boot and a chrome trunk rack at the back. The pop-up headlights complete the picture.
This car has been well maintained and comes with a complete package of documentation, including a counter report, various inspections, invoices from Triumph specialist Nico Baas and papers from the import from America.
This is your chance to get your hands on a piece of automotive history. Enjoy unforgettable rides in this timeless classic soon!
Meer informatie
Modelreeks: 1978 - 2024
Tellerstand: 97.390 mijlen
Interieur: Bruin, Skai
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Triumph TR7 1980
- Rijk aan documentatie.
- Zeer goed rijdende conditie.
- Metallic blauw & beige bekleding.
- Koffer-rek & tonneau-cover.
De Triumph TR7, gelanceerd in 1974, was een compacte sportwagen die bekend stond om zijn opvallende wigvormige ontwerp, dat sterk afweek van zijn voorgangers. Het werd geproduceerd door British Leyland en was voorzien van een 2,0-liter viercilinder-motor die prima prestaties leverde. De productie eindigde in 1981, en de TR7 wordt herinnerd als een interessante maar controversiële toevoeging aan de Triumph-geschiedenis, met een korte levensduur en wisselende populariteit onder autoliefhebbers.
Deze origineel Amerikaans geleverde Triumph TR7 uit 1980 is de ideale tour-auto. Deze TR7 kwam per boot aan in Rotterdam en werd op 13 augustus 1997 voor het eerst op Nederlands kenteken geregistreerd. Onder de motorkap schuilt een 2.0 liter 4-cilinder die gekoppeld is aan een handgeschakelde 5-versnellingsbak.
Hij rijdt geweldig en schakelt moeiteloos, waardoor elke rit een waar genot is. De prachtige blauw metallic lak, gecombineerd met het stijlvolle bruine interieur wat er in 1996 nieuw is ingekomen. en de donkerblauwe soft-top, maakt deze auto tot een echte eye catcher.
Het beige tapijt en deurpanelen voegen een vleugje klasse toe. Het zwarte dashboard is voorzien van een reeks meters, waaronder temperatuur, tijd, toeren, benzine, volt en snelheid. Deze TR7 wordt geleverd met een tonneau-cover, een reservewiel in de kofferbak en een chroom koffer-rek achterop. De pop-up koplampen maken het plaatje compleet.
Deze auto is goed onderhouden en wordt geleverd met een compleet pakket aan documentatie, waaronder een tellerrapport, diverse keuringen, facturen van Triumph specialist Nico Baas en papieren van de import uit Amerika.
Dit is jouw kans om een stukje autogeschiedenis in handen te krijgen. Geniet binnenkort nog van onvergetelijke ritten in deze tijdloze klassieker!
Triumph TR7 1980
- Rich in documentation.
- Very good driving condition.
- Metallic blue & beige upholstery.
- Trunk rack & tonneau cover.
The Triumph TR7, launched in 1974, was a compact sports car known for its distinctive wedge-shaped design, which differed greatly from its predecessors. It was produced by British Leyland and featured a 2.0-litre four-cylinder engine that delivered fine performance. Production ended in 1981, and the TR7 is remembered as an interesting but controversial addition to Triumph history, with a short lifespan and varying popularity among car enthusiasts.
This original 1980 American-delivered Triumph TR7 is the ideal touring car. This TR7 arrived in Rotterdam by boat and was first registered on Dutch registration on 13 August 1997. Under the bonnet is a 2.0-litre 4-cylinder mated to a 5-speed manual transmission.
It drives great and shifts effortlessly, making every drive a real pleasure. The beautiful blue metallic paint, combined with the stylish brown interior which was newly put in in 1996. and the dark blue soft-top, makes this car a real eye-catcher.
The beige carpet and door panels add a touch of class. The black dashboard features an array of gauges, including temperature, time, revs, petrol, volts and speed. This TR7 comes with a tonneau cover, a spare wheel in the boot and a chrome trunk rack at the back. The pop-up headlights complete the picture.
This car has been well maintained and comes with a complete package of documentation, including a counter report, various inspections, invoices from Triumph specialist Nico Baas and papers from the import from America.
This is your chance to get your hands on a piece of automotive history. Enjoy unforgettable rides in this timeless classic soon!
Meer informatie
Modelreeks: 1978 - 2024
Tellerstand: 97.390 mijlen
Interieur: Bruin, Skai
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Carrosso
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 17.677,44
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 5.000 km
- Leasing Factor
- 0,91
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 368,28
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1344
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0768
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Hyundai Capital Bank Europe GmbH, Friedrich-Ebert-Anlage 35-37, 60327 Frankfurt am Main
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfCarrosso
Verkoper op AutoScout24 sinds 2021ContactpersoonAfdeling Verkoop
- BTW verrekenbaar
- Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.