Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
120.000 km
Elektrisch bereik
300 km
Bouwjaar
06/1978
Brandstof
Elektrisch
Vermogen
180 kW (245 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- SUV/4x4/Pick-up
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 120.000 km
- Bouwjaar
- 06/1978
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 180 kW (245 PK)
- Transmissie
- Automatisch
Energieverbruik
- Andere brandstoftypes
- Stroom
- Elektrisch bereik
- 300 km
- Batterij-eigendom
- Inclusief
- Oplaadtijd van 10% tot 80%
- 15 min
- CO2-emissie
- 0 g/km (comb.)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Elektrische zetelverstelling
- Entertainment en Media
- Inductieladen voor smartphones
- USB
- Extra
- Aanraakscherm
- Bagageruimte-afscheiding
- Lichtmetalen velgen (15")
- Sportzetels
- Trekhaak
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Blauw
- Kleur interieur
- Blauw
- Interieur
- Stof
Beschrijving
100% elektrische Volkswagen t2 pick-up met Tesla Model 3 drivetrain en longrange-batterypack ! De Bus is afgelopen maand RDW gekeurd dus alles is straks kloppend op kenteken !
-245PK Tesla model 3 motor op de achterwielen !
-75 kWh accu pack met 11kwh 3 fase lader en DC-Supercharging ! ( dus binnen 15-20 minuten langs de snelweg bij fastned en de tesla supercharger laat je zo weer 80% bij )
-3000 Watt 220volt AC inboard inverter ( dus je kan je boormachines / laders / elektrische pomp etc net wat je nodig )
-Wegenbelasting vrij !!
-verzekering oldtimer tegen taxatie waarde dus ook zelf te bepalen
-Range van regio 300/350km+ ben nog aan het testen en ligt er heel erg aan of je netjes 100 rijdt of 140km/u cruised
-nieuwe matten custom made
-porsche 911 voorstoelen
-Ipad display
-Trekhaak
-nieuwe voorruit met rubbers en diverse onderdelen natuurlijk geupgrade en vernieuwd
-gewicht van 1600 Kg dus dik 200kg lichter dan een tesla Model 3 ;-) Het battery-pack ligt achterin de back waardoor de laadruimte onder nog helemaal leeg is. Achterin een alu-behuizing met latjes custom gemaakt zodat je de laadbak ook nog goed kan gebruiken.. Technisch is de bus in goede staat , de Rat-look is smaak verschillend , maar de bus is zeker hard en paar hele kleine plekjes met stukje roest. Mocht je willen kan de bus eventueel wel gespoten worden en kunnen er dingen als een dakrek enz gemaakt worden ! Alles is bijna mogelijk in overleg !
Kortom ben je opzoek naar echt iets speciaals wat super smooth rijdt ,echt super snel maar toch voor elk klein ritje kan pakken. Geen gezeur qua onderhoud voor een oude auto maar wel de looks en feel van een heerlijke oldskool vw bus !
Perfect voor een ondernemer of vw liefhebber ! prachtige werkbus voor dagelijks gebruik , en elke porsche die je tegenkomt trek je eruit !
Waarom zet ik hem te koop... Ik twijfel nog steeds of ik hem wel verkoop maar ik heb ook weer 5 nieuwe ideen voor andere ombouw projecten en wil ook even voelen of er interesse is voor dit soort voertuigen! Ik kan er ook nog een paar bouwen ? Dus ook even kijken of er animo is.
bij vragen bel of mail...
-245PK Tesla model 3 motor op de achterwielen !
-75 kWh accu pack met 11kwh 3 fase lader en DC-Supercharging ! ( dus binnen 15-20 minuten langs de snelweg bij fastned en de tesla supercharger laat je zo weer 80% bij )
-3000 Watt 220volt AC inboard inverter ( dus je kan je boormachines / laders / elektrische pomp etc net wat je nodig )
-Wegenbelasting vrij !!
-verzekering oldtimer tegen taxatie waarde dus ook zelf te bepalen
-Range van regio 300/350km+ ben nog aan het testen en ligt er heel erg aan of je netjes 100 rijdt of 140km/u cruised
-nieuwe matten custom made
-porsche 911 voorstoelen
-Ipad display
-Trekhaak
-nieuwe voorruit met rubbers en diverse onderdelen natuurlijk geupgrade en vernieuwd
-gewicht van 1600 Kg dus dik 200kg lichter dan een tesla Model 3 ;-) Het battery-pack ligt achterin de back waardoor de laadruimte onder nog helemaal leeg is. Achterin een alu-behuizing met latjes custom gemaakt zodat je de laadbak ook nog goed kan gebruiken.. Technisch is de bus in goede staat , de Rat-look is smaak verschillend , maar de bus is zeker hard en paar hele kleine plekjes met stukje roest. Mocht je willen kan de bus eventueel wel gespoten worden en kunnen er dingen als een dakrek enz gemaakt worden ! Alles is bijna mogelijk in overleg !
Kortom ben je opzoek naar echt iets speciaals wat super smooth rijdt ,echt super snel maar toch voor elk klein ritje kan pakken. Geen gezeur qua onderhoud voor een oude auto maar wel de looks en feel van een heerlijke oldskool vw bus !
Perfect voor een ondernemer of vw liefhebber ! prachtige werkbus voor dagelijks gebruik , en elke porsche die je tegenkomt trek je eruit !
Waarom zet ik hem te koop... Ik twijfel nog steeds of ik hem wel verkoop maar ik heb ook weer 5 nieuwe ideen voor andere ombouw projecten en wil ook even voelen of er interesse is voor dit soort voertuigen! Ik kan er ook nog een paar bouwen ? Dus ook even kijken of er animo is.
bij vragen bel of mail...
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 525,80
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
- Laatste termijn
- € 0,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.