Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
333.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
01/1984
Brandstof
LPG
Vermogen
81 kW (110 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Break
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 5
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 333.000 km
- Bouwjaar
- 01/1984
- Laatste onderhoudsbeurt
- 04/2025
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 81 kW (110 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 2.100 cm³
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- LPG
Uitrusting
- Entertainment en Media
- Digitale radio-ontvangst
- Radio
- Veiligheid
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Dagrijlichten
- Extra
- Bagageruimte-afscheiding
- Lichtmetalen velgen
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Blauw
- Kleur interieur
- Blauw
- Interieur
- Velours
Beschrijving
Deze auto is in 2010 vanuit Zweden naar Nederland gekomen en toen gerestaureerd.
Dus er zijn alweer wat plekjes die aandacht behoeven.
Ik heb er zelf het een en ander aan gedaan.
Bodemplaten vervangen, LPG in laten bouwen, etc.
Bodem is keihard. Onderkant en holle ruimtes behandeld met Lanoguard.
123-Ignition.
Elektrische koelventilator (kap en viscofan nog aanwezig evenals diverse kleine onderdelen).
Verstralers.
Trekhaak
Verder is er een map bij met alle onderhoudsfacturen vanaf 2010.
De auto is vorig jaar via de club getaxeerd op € 13.400,-
Ik vraag 9500,- omdat er nog wat klusjes halverwege zijn (o.a. centrale portiervergrendeling, radio).
Er ligt een B21 motor in. (2.3 op kenteken).
Loopt lekker.
Start altijd (gewoon op LPG).
Geen airco, geen stuurbekrachtiging.
Is mijn daily-driver.
Heerlijke toerauto. En supermakkelijk bij het klussen.Veel duimpjes en positieve reacties onderweg.
Dus er zijn alweer wat plekjes die aandacht behoeven.
Ik heb er zelf het een en ander aan gedaan.
Bodemplaten vervangen, LPG in laten bouwen, etc.
Bodem is keihard. Onderkant en holle ruimtes behandeld met Lanoguard.
123-Ignition.
Elektrische koelventilator (kap en viscofan nog aanwezig evenals diverse kleine onderdelen).
Verstralers.
Trekhaak
Verder is er een map bij met alle onderhoudsfacturen vanaf 2010.
De auto is vorig jaar via de club getaxeerd op € 13.400,-
Ik vraag 9500,- omdat er nog wat klusjes halverwege zijn (o.a. centrale portiervergrendeling, radio).
Er ligt een B21 motor in. (2.3 op kenteken).
Loopt lekker.
Start altijd (gewoon op LPG).
Geen airco, geen stuurbekrachtiging.
Is mijn daily-driver.
Heerlijke toerauto. En supermakkelijk bij het klussen.Veel duimpjes en positieve reacties onderweg.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 19.296,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,86
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 402,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.