Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
153.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
01/1989
Brandstof
Benzine
Vermogen
50 kW (68 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 153.000 km
- Bouwjaar
- 01/1989
- Keuring
- 03/2027
- Laatste onderhoudsbeurt
- 03/2025
- Vorige eigenaren
- 2
- Onderhoudhistoriek
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 50 kW (68 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.397 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 945 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 1
- Emissielabel
- 1 (Geen emissieklasse sticker)
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
7,0 l/100 km (comb.)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Getinte ramen
- Lendensteun
- Entertainment en Media
- Radio
- Extra
- Noodwiel
- Reservewiel
- Stalen velgen
- Trekhaak
- Zomerbanden
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Beige
- Interieur
- Stof
Beschrijving
Volvo 340 1.4 DL 1989 5 versnellingen handbak
Laatste onderhoud door de Volvo garage uitgevoerd; veerpoten vervangen, grote beurt en APK 2 jaar: tot 06-03-2027
Getint glas met zonneband
Luxe bekleding, zonder beschadigingen.
Radio
5 versnellingen
Banden zijn z.g.a.n.
Originele Volvo velgen
Originele Volvo wieldoppen
Onderhoudsboekjes
Origineel Nederlands kenteken (ONK) en is ook in Nederland gebouwd.
Zo meeneemprijs €2450.
Indien u de onderdelen en volle tank wilt, €2750;
Afgetankt met E98
Extra set Borbet Type C 14" met winterbanden.
Geen schuifdak dat niet functioneerd of waarvan de onderdelen niet meer verkrijgbaar zijn, daarentegen kunnen alle ramen moeiteloos open, rechtsvoor kun je makkelijk bij, linksachter kun je makkelijk bij, dan waait het zooo lekker langs je koppie en is het net of je 'n open dakkie hebt, maar dan zonder de zorgen dat het ooit stuk gaat.
De sedan is een zeldzame verschijning, de meeste zijn met de Variomatic geleverd of zijn in Hatchback vorm.
Sedan is sportiever in gebruik, want kas is steviger en heeft een handbak, zoals die ook in de grotere Volvo's is geleverd, een echte 5-bak. Superdeluxe voor 1989 natuurlijk!
Het rijdt ook lekker, beter dan ik had verwacht en eigenlijk wil toegeven, ik, als die-hard ambassadeur van het variomatisch rijden. ;)
Mooie auto met hier en daar een plekje/deukje, maar ze is dan ook al 36 jaar oud, verwacht dan ook geen nieuwe.
Schakelen vergt wat gewenning als je een variomatic gewend bent, maar als je het eenmaal weet... No problem.
Dit komt ook doordat ik er te weinig mee rijdt, om er dus serieus van te kunnen genieten, is dat ook gelijk de reden van verkoop.
Ik rijdt er te weinig in.
APK is recentelijk vernieuwd, geen problemen dus.
Chroom in mooie staat, A-stijl lijst is een stukje vanaf, en bumpers zijn niet vaal grijs verkleurd, mooi strak nog, altijd binnen gestaan. Wordt momenteel mee gereden, nu dus vaak buiten, kilometerstand kan klimmen.
Zal nu zo rond 153dkm gereden hebben.
Wekelijks wordt er 30 kilometer mee gereden. Ondanks dat start ze wel altijd gelijk na langere stilstand, beetje inrijden en gaan met die banaan, dan gaat ze lekker.
Hoewel ze mooi in de straat staat, grappig ook naast haar identieke tweelingzus (300-series sedan in kleur 221), wringt daar gelijk de schoen; ik heb al een auto voor dagelijks gebruik. Daarnaast heb ik 4 rijdende hobby auto's en nog 3 project auto's, dat is me teveel.
Ze hoeft niet weg, maar helemaal normaal is dit ook niet, haha.
En ik kan haar niet de aandacht gunnen die ze verdient. Ze gaat dan anders helaas de schuur in en komt er pas over 3 jaar weer uit, als ik weer tijd heb.
Kortom, kom een keertje kijken naar deze leuke auto, het wordt al een cult auto, jonge mensen vragen er regelmatig naar, ze kennen ze niet eens van vroeger, maar vinden het gewoon een mooie verschijning en een keer wat anders "met achterwielaandrijving". ;)
Misschien leuk om er een B23F in te bouwen.
NL-kenteken met nieuwe APK, overschrijving voor export kan bij RDW erkend station tussen maandag tot vrijdag van 9.00 uur tot 16.30 uur.
Nette auto, die vraagt om een gelijkwaardige eigenaar en bestuurder, die haar wel de aandacht kan gunnen die ze zo verdient.
Geen garantie, Privé verkoop.
Standplaats omgeving Oldenzaal (NL) - Nordhorn (DE).
Algemene gegevens
Tellerstand: 153.000 km
Carrosserievorm: Sedan (4-drs)
Aantal deuren: 4
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 1989
Nieuw: Nee
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Rood metallic
Interieurkleur: Beige
Bekleding: Stof
Technische gegevens
Motorinhoud: 1.397 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 51 kW (69 PK)
Wielbasis: 240 cm
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 472 kg
GVW: 1.455 kg
Max. trekgewicht: 1000 kg (ongeremd 472 kg)
Financiële gegevens
Motorrijtuigenbelasting: v.a. € 88 per kwartaal
BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting)
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 12.500
Laatste onderhoud door de Volvo garage uitgevoerd; veerpoten vervangen, grote beurt en APK 2 jaar: tot 06-03-2027
Getint glas met zonneband
Luxe bekleding, zonder beschadigingen.
Radio
5 versnellingen
Banden zijn z.g.a.n.
Originele Volvo velgen
Originele Volvo wieldoppen
Onderhoudsboekjes
Origineel Nederlands kenteken (ONK) en is ook in Nederland gebouwd.
Zo meeneemprijs €2450.
Indien u de onderdelen en volle tank wilt, €2750;
Afgetankt met E98
Extra set Borbet Type C 14" met winterbanden.
Geen schuifdak dat niet functioneerd of waarvan de onderdelen niet meer verkrijgbaar zijn, daarentegen kunnen alle ramen moeiteloos open, rechtsvoor kun je makkelijk bij, linksachter kun je makkelijk bij, dan waait het zooo lekker langs je koppie en is het net of je 'n open dakkie hebt, maar dan zonder de zorgen dat het ooit stuk gaat.
De sedan is een zeldzame verschijning, de meeste zijn met de Variomatic geleverd of zijn in Hatchback vorm.
Sedan is sportiever in gebruik, want kas is steviger en heeft een handbak, zoals die ook in de grotere Volvo's is geleverd, een echte 5-bak. Superdeluxe voor 1989 natuurlijk!
Het rijdt ook lekker, beter dan ik had verwacht en eigenlijk wil toegeven, ik, als die-hard ambassadeur van het variomatisch rijden. ;)
Mooie auto met hier en daar een plekje/deukje, maar ze is dan ook al 36 jaar oud, verwacht dan ook geen nieuwe.
Schakelen vergt wat gewenning als je een variomatic gewend bent, maar als je het eenmaal weet... No problem.
Dit komt ook doordat ik er te weinig mee rijdt, om er dus serieus van te kunnen genieten, is dat ook gelijk de reden van verkoop.
Ik rijdt er te weinig in.
APK is recentelijk vernieuwd, geen problemen dus.
Chroom in mooie staat, A-stijl lijst is een stukje vanaf, en bumpers zijn niet vaal grijs verkleurd, mooi strak nog, altijd binnen gestaan. Wordt momenteel mee gereden, nu dus vaak buiten, kilometerstand kan klimmen.
Zal nu zo rond 153dkm gereden hebben.
Wekelijks wordt er 30 kilometer mee gereden. Ondanks dat start ze wel altijd gelijk na langere stilstand, beetje inrijden en gaan met die banaan, dan gaat ze lekker.
Hoewel ze mooi in de straat staat, grappig ook naast haar identieke tweelingzus (300-series sedan in kleur 221), wringt daar gelijk de schoen; ik heb al een auto voor dagelijks gebruik. Daarnaast heb ik 4 rijdende hobby auto's en nog 3 project auto's, dat is me teveel.
Ze hoeft niet weg, maar helemaal normaal is dit ook niet, haha.
En ik kan haar niet de aandacht gunnen die ze verdient. Ze gaat dan anders helaas de schuur in en komt er pas over 3 jaar weer uit, als ik weer tijd heb.
Kortom, kom een keertje kijken naar deze leuke auto, het wordt al een cult auto, jonge mensen vragen er regelmatig naar, ze kennen ze niet eens van vroeger, maar vinden het gewoon een mooie verschijning en een keer wat anders "met achterwielaandrijving". ;)
Misschien leuk om er een B23F in te bouwen.
NL-kenteken met nieuwe APK, overschrijving voor export kan bij RDW erkend station tussen maandag tot vrijdag van 9.00 uur tot 16.30 uur.
Nette auto, die vraagt om een gelijkwaardige eigenaar en bestuurder, die haar wel de aandacht kan gunnen die ze zo verdient.
Geen garantie, Privé verkoop.
Standplaats omgeving Oldenzaal (NL) - Nordhorn (DE).
Algemene gegevens
Tellerstand: 153.000 km
Carrosserievorm: Sedan (4-drs)
Aantal deuren: 4
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 1989
Nieuw: Nee
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Rood metallic
Interieurkleur: Beige
Bekleding: Stof
Technische gegevens
Motorinhoud: 1.397 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 51 kW (69 PK)
Wielbasis: 240 cm
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 472 kg
GVW: 1.455 kg
Max. trekgewicht: 1000 kg (ongeremd 472 kg)
Financiële gegevens
Motorrijtuigenbelasting: v.a. € 88 per kwartaal
BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting)
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 12.500
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.090,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 199,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.289,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 10.872,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 5.000 km
- Leasing Factor
- 0,61
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 24 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 453,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Stellantis Bank SA Niederlassung Deutschland, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.