Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
169.000 km
Transmissie
Halfautomaat
Bouwjaar
05/2004
Brandstof
Benzine
Vermogen
184 kW (250 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Break
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 5
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 169.000 km
- Bouwjaar
- 05/2004
- Laatste onderhoudsbeurt
- 05/2025
- Vorige eigenaren
- 3
- Onderhoudhistoriek
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
- Laatste maal distributieriem vervangen
- 10/2023
Technische Gegevens
- Vermogen
- 184 kW (250 PK)
- Transmissie
- Halfautomaat
- Cilinderinhoud
- 2.492 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 6
- Gewicht
- 1.435 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 3
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 293 g/km (comb.)
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Grijs
- Soort lak
- Metallic
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Alfa Romeo 156 GTA Sportwagon met een heerlijke 3.2 V6 Busso motor.
Uitgerust met de Selespeed versnellingsbak. Op dit moment geen APK Foto's en meer informatie zullen volgen, voor nu is dit het verhaal van de auto.
Ik heb de auto gekocht van de 2e eigenaar in Duitsland, hij heeft de auto in 2021 gekocht en er mee gereden totdat hij in augustus 2024 problemen kreeg met de Selespeed versnellingbak. Ik heb de auto in februari 2025 gekocht. Om hem weer rijdend te krijgen is de Selespeed versnellingsbak gereviseerd, met een nieuwe Selespeed pomp, nieuwe accumulator, Selespeed olie is vervangen en het systeem ontlucht. Verder is het airbag systeem gecheckt en een aantal sensoren vervangen zodat deze weer goed werkt. Dit is uitgevoerd door Italiaanse auto specialist Autocentrum Valk Rijssen. Verder heb ik zelf in April dit jaar de Olie en filters ververst, de bougies vernieuwd, het koelsysteem volledig gespoeld en lekkende rubber buis vervangen en de injectoren gereinigd. De auto rijdt nu weer zoals hij moet. De vorige eigenaar heeft 2 nieuwe voorbanden er op gelegd vlak voordat de versnellingsbak de geest gaf.
Het interieur is in verrassend goede staat voor een auto van 21 jaar oud met bijna 170.000 op de teller.
Tot zo ver het goede nieuws, nu de dingen waar nog wat aan moet gebeuren. Afhankelijk van hoe de verkoop gaat ga ik hier misschien zelf nog in investeren.
De lak van de auto is op een aantal plekken erg lelijk doordat de vorige eigenaar het nodig vond om er stickers op te plakken en later er weer af te halen. Ik weet het, hoe kan je dat nou doen :(, afin Op dit moment werkt de Radio nog niet met het Bose systeem (dit Bose systeem staat bekend om dat het moeilijk aan te sluiten is en er moeten wat plugjes veranderd worden ga ik vanuit). De ruitenwisser achter is weggehaald door de vorige eigenaar omdat hij dat mooier vond, zelf vind ik dat niet storend, maar ik kan me voorstellen dat dit als storend wordt ervaren. Er zit een mooi gefabriceerde aftermarket uitlaat op, maar die is wat mij betreft te overdreven. Op dit moment werkt één achterruit alleen vida de bestuurders knoppen, niet via de knop op de achterdeur. Verder is de algehele technische staat zoals je kan verwachten voor een auto van 21 jaar oud, niet super.
Kort samengevat, een alfa 156 GTA met een super motor, die net een grote reparatie heeft gehad op het duurste/moeilijkste onderdeel van de auto. Die verder wat liefde nodig heeft om hem echt weer mooi te maken.
Voor vragen, neem gerust contact met mij op, het liefst via whatsapp of email.
Wessel Gerrits,
Wesselgerrits gmail.com
0629033133
Uitgerust met de Selespeed versnellingsbak. Op dit moment geen APK Foto's en meer informatie zullen volgen, voor nu is dit het verhaal van de auto.
Ik heb de auto gekocht van de 2e eigenaar in Duitsland, hij heeft de auto in 2021 gekocht en er mee gereden totdat hij in augustus 2024 problemen kreeg met de Selespeed versnellingbak. Ik heb de auto in februari 2025 gekocht. Om hem weer rijdend te krijgen is de Selespeed versnellingsbak gereviseerd, met een nieuwe Selespeed pomp, nieuwe accumulator, Selespeed olie is vervangen en het systeem ontlucht. Verder is het airbag systeem gecheckt en een aantal sensoren vervangen zodat deze weer goed werkt. Dit is uitgevoerd door Italiaanse auto specialist Autocentrum Valk Rijssen. Verder heb ik zelf in April dit jaar de Olie en filters ververst, de bougies vernieuwd, het koelsysteem volledig gespoeld en lekkende rubber buis vervangen en de injectoren gereinigd. De auto rijdt nu weer zoals hij moet. De vorige eigenaar heeft 2 nieuwe voorbanden er op gelegd vlak voordat de versnellingsbak de geest gaf.
Het interieur is in verrassend goede staat voor een auto van 21 jaar oud met bijna 170.000 op de teller.
Tot zo ver het goede nieuws, nu de dingen waar nog wat aan moet gebeuren. Afhankelijk van hoe de verkoop gaat ga ik hier misschien zelf nog in investeren.
De lak van de auto is op een aantal plekken erg lelijk doordat de vorige eigenaar het nodig vond om er stickers op te plakken en later er weer af te halen. Ik weet het, hoe kan je dat nou doen :(, afin Op dit moment werkt de Radio nog niet met het Bose systeem (dit Bose systeem staat bekend om dat het moeilijk aan te sluiten is en er moeten wat plugjes veranderd worden ga ik vanuit). De ruitenwisser achter is weggehaald door de vorige eigenaar omdat hij dat mooier vond, zelf vind ik dat niet storend, maar ik kan me voorstellen dat dit als storend wordt ervaren. Er zit een mooi gefabriceerde aftermarket uitlaat op, maar die is wat mij betreft te overdreven. Op dit moment werkt één achterruit alleen vida de bestuurders knoppen, niet via de knop op de achterdeur. Verder is de algehele technische staat zoals je kan verwachten voor een auto van 21 jaar oud, niet super.
Kort samengevat, een alfa 156 GTA met een super motor, die net een grote reparatie heeft gehad op het duurste/moeilijkste onderdeel van de auto. Die verder wat liefde nodig heeft om hem echt weer mooi te maken.
Voor vragen, neem gerust contact met mij op, het liefst via whatsapp of email.
Wessel Gerrits,
Wesselgerrits gmail.com
0629033133
Leasing
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.