Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
149.200 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
02/1986
Brandstof
Benzine
Vermogen
95 kW (129 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 149.200 km
- Bouwjaar
- 02/1986
- Keuring
- 04/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 04/2024
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 95 kW (129 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.976 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 6
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Open dak
- Entertainment en Media
- Radio
- Veiligheid
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Lichtmetalen velgen (16")
- Spoiler
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Grijs
- Interieur
- Stof
Beschrijving
BMW E-28 (5-serie) 520i 6cylinder uit 1986 in het zeldzame “burgundrot”, met maar 149.200 km (Carpass gecertificeerd).
BLANCO (!) gekeurd op 12/04/2024 voor verkoop met roze formulier, onmiddellijk inschrijven en genieten!
Wegens verhuis naar een LEZ-zone doe ik met veel pijn in het hart mijn BMW E-28 520i weg. Het betreft een echter liefhebbersauto die ik enkel gebruikte voor classic-car rally’s en het occasionele zomers uitje. Steeds droog en warm gestald, komt enkel buiten bij mooi weer. Laatste jaar 1250 km mee gereden. Begin april nog binnen gedaan bij garage voor volledig nazicht.
De wagen verkeert voor zijn leeftijd in zeer goede staat, zowel exterieur als interieur (zie foto’s). Zo zie je ze nog maar zelden. Klassieke BMW uit de goede “sharknose” tijd, die de komende jaren alleen maar waardevoller zal worden.
Enkele jaren geleden gekocht met het idee dat ik de droomauto uit mijn jeugdjaren voor de rest van mijn leven zou koesteren. Alleen gooit een recente verhuis naar een woning binnen de Antwerpse LEZ-zone roet in het eten, zeker nu de uitzonderingsmaatregel voor oldtimers afgeschaft werd. Staat momenteel droog gestald buiten de LEZ, maar het heeft weinig zin als ik de auto niet bij me heb in de garage. Dus ben ik op zoek naar een liefhebber die hem van me wil overnemen, en er dus evenzeer goed zorg wil voor dragen! Auto mag weg, maar moet dus niet weg. Opkopers en koopjesjagers moeten geen moeite doen.
Gelet op de leeftijd heeft de auto uiteraard ook enkele verbeterpuntjes: batterij cluster SI-board (zeer gekend probleempje, check de E-28 fora), revisie kachelmotor..
Vraagprijs:
Op set 16inch originele HARTGE-velgen zoals op de meeste foto’s te zien: € 9950
Inclusief de 16 inch gepolijste 2-delige BBS RM0008 velgen zoals te zien op de laatste foto’s: € 11500
Contacteer me met uw echte naam en telefoonnummer, en ik neem contact met u op. Dan nemen we de tijd voor een uitgebreide bezichtiging en proefrit. Graag enkel serieuze kandidaten die deze klassieker naar waarde kunnen beoordelen, en betalen! 😉
BLANCO (!) gekeurd op 12/04/2024 voor verkoop met roze formulier, onmiddellijk inschrijven en genieten!
Wegens verhuis naar een LEZ-zone doe ik met veel pijn in het hart mijn BMW E-28 520i weg. Het betreft een echter liefhebbersauto die ik enkel gebruikte voor classic-car rally’s en het occasionele zomers uitje. Steeds droog en warm gestald, komt enkel buiten bij mooi weer. Laatste jaar 1250 km mee gereden. Begin april nog binnen gedaan bij garage voor volledig nazicht.
De wagen verkeert voor zijn leeftijd in zeer goede staat, zowel exterieur als interieur (zie foto’s). Zo zie je ze nog maar zelden. Klassieke BMW uit de goede “sharknose” tijd, die de komende jaren alleen maar waardevoller zal worden.
Enkele jaren geleden gekocht met het idee dat ik de droomauto uit mijn jeugdjaren voor de rest van mijn leven zou koesteren. Alleen gooit een recente verhuis naar een woning binnen de Antwerpse LEZ-zone roet in het eten, zeker nu de uitzonderingsmaatregel voor oldtimers afgeschaft werd. Staat momenteel droog gestald buiten de LEZ, maar het heeft weinig zin als ik de auto niet bij me heb in de garage. Dus ben ik op zoek naar een liefhebber die hem van me wil overnemen, en er dus evenzeer goed zorg wil voor dragen! Auto mag weg, maar moet dus niet weg. Opkopers en koopjesjagers moeten geen moeite doen.
Gelet op de leeftijd heeft de auto uiteraard ook enkele verbeterpuntjes: batterij cluster SI-board (zeer gekend probleempje, check de E-28 fora), revisie kachelmotor..
Vraagprijs:
Op set 16inch originele HARTGE-velgen zoals op de meeste foto’s te zien: € 9950
Inclusief de 16 inch gepolijste 2-delige BBS RM0008 velgen zoals te zien op de laatste foto’s: € 11500
Contacteer me met uw echte naam en telefoonnummer, en ik neem contact met u op. Dan nemen we de tijd voor een uitgebreide bezichtiging en proefrit. Graag enkel serieuze kandidaten die deze klassieker naar waarde kunnen beoordelen, en betalen! 😉
Prijsevaluatie
Prijsevaluaties van auto 's van voor 1995 worden niet getoond, omdat de waarde van te veel verschillende factoren afhangt.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 2.000,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 2.000,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 24 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 357,-
Aanvullende informatie
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage VW Bank
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.