Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
104.711 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
06/1992
Brandstof
Benzine
Vermogen
316 kW (430 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Achter
- Deuren
- 2
- Landversie
- Italië
- Advertentienr.
- RZ-686-G
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 104.711 km
- Bouwjaar
- 06/1992
- Keuring
- Nieuw
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 316 kW (430 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 4.943 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 12
- Gewicht
- 1.550 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Super 95
- CO2-emissie
- 0 g/km (comb.)
- Energie-efficiëntieklasse
- G
- CO2-efficiëntie
De emissieklasse wordt gecalculeerd op basis van de CO₂ uitstoot in combinatie met het gewicht van de auto.
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Lederen bekleding
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Oorspronkelijke kleur
- Rosso Corsa
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Voor onze klant verkopen wij deze mooie en goed onderhouden 512TR.
De Testarossa is een tweedeurs coupé die in première ging op de Autosalon van Parijs in 1984. Alle versies van de Testarossa waren verkrijgbaar met een achteraan gemonteerde handgeschakelde vijfversnellingsbak. Het achterste middenmotorontwerp (motor tussen de assen maar achter de cabine) houdt het zwaartepunt in het midden van de auto, wat de stabiliteit verhoogt en het bochtenwerk van de auto verbetert, en resulteert zo in een staande gewichtsverdeling van 40% vooraan : 60% achter.
De originele Testarossa werd opnieuw ontworpen voor het modeljaar 1992 en werd geïntroduceerd als de 512 TR (TR betekent TestaRossa), op de Los Angeles Auto Show, in feite als een volledig nieuwe auto, en een verbeterde gewichtsverdeling van 41% voor, 59 % achter. Een andere nieuwe variant, de F512 M genaamd, werd geïntroduceerd op de Autoshow van Parijs in 1994. De auto liet de TR-initialen vallen en voegde de M toe, wat in het Italiaans stond voor modificata, of vertaald naar gemodificeerd, en was de definitieve versie van de Testarossa, die de verbetering van de gewichtsverdeling van zijn voorganger van 42% voor, 58% achter voortzette. De F512 M was het laatste voertuig van Ferrari met de platte 12-motor.
De Testarossa is een erkend cultureel icoon van de jaren tachtig en werd gepopulariseerd door media, waaronder de televisieserie Miami Vice uit 1984 (vanaf het seizoen 1986) en Sega's videogame Out Run uit 1986.
Neem voor meer informatie contact op met:
Rik Hettema r.hettema@munsterhuis.nl
Wouter struik w.struik@munsterhuis.nl
Of bel +31 (0) 742555370 of kom langs in Hengelo
Meer informatie
Wielbasis: 255 cm
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 314 km/u
Interieurkleur: Zwart
Energielabel: G
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
De Testarossa is een tweedeurs coupé die in première ging op de Autosalon van Parijs in 1984. Alle versies van de Testarossa waren verkrijgbaar met een achteraan gemonteerde handgeschakelde vijfversnellingsbak. Het achterste middenmotorontwerp (motor tussen de assen maar achter de cabine) houdt het zwaartepunt in het midden van de auto, wat de stabiliteit verhoogt en het bochtenwerk van de auto verbetert, en resulteert zo in een staande gewichtsverdeling van 40% vooraan : 60% achter.
De originele Testarossa werd opnieuw ontworpen voor het modeljaar 1992 en werd geïntroduceerd als de 512 TR (TR betekent TestaRossa), op de Los Angeles Auto Show, in feite als een volledig nieuwe auto, en een verbeterde gewichtsverdeling van 41% voor, 59 % achter. Een andere nieuwe variant, de F512 M genaamd, werd geïntroduceerd op de Autoshow van Parijs in 1994. De auto liet de TR-initialen vallen en voegde de M toe, wat in het Italiaans stond voor modificata, of vertaald naar gemodificeerd, en was de definitieve versie van de Testarossa, die de verbetering van de gewichtsverdeling van zijn voorganger van 42% voor, 58% achter voortzette. De F512 M was het laatste voertuig van Ferrari met de platte 12-motor.
De Testarossa is een erkend cultureel icoon van de jaren tachtig en werd gepopulariseerd door media, waaronder de televisieserie Miami Vice uit 1984 (vanaf het seizoen 1986) en Sega's videogame Out Run uit 1986.
Neem voor meer informatie contact op met:
Rik Hettema r.hettema@munsterhuis.nl
Wouter struik w.struik@munsterhuis.nl
Of bel +31 (0) 742555370 of kom langs in Hengelo
Meer informatie
Wielbasis: 255 cm
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 314 km/u
Interieurkleur: Zwart
Energielabel: G
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Frans Munsterhuis Sportcars
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 99.860,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 1,14
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 1.305,01
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1717
- Verminderde km vergoeding
- € 0,1145
- Laatste termijn
- € 56.105,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, D-80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfFrans Munsterhuis Sportcars
Verkoper op AutoScout24 sinds 2005ContactpersoonAfdeling Verkoop
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.