Kilometerstand
18.418 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
04/2021
Brandstof
Benzine
Vermogen
585 kW (795 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
- Garantie
- 6 maand
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 18.418 km
- Bouwjaar
- 04/2021
- Keuring
- Nieuw
- Vorige eigenaren
- 2
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 585 kW (795 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 6.496 cm³
- Versnellingen
- 7
- Cilinders
- 12
- Gewicht
- 1.765 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 6
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 373 g/km (comb.)
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Oorspronkelijke kleur
- Rosso F1 2007 (rood metallic)
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Gedeeltelijk leder
Beschrijving
Ferrari 812 GTS HELE Rosso F1 2007
Geen automerk met zo’n indrukwekkende (race)historie als Ferrari. Dat de unieke kleur met bijpassende benaming van deze bloedmooie 812 GTS rechtstreeks verwijst naar de meest recente Formule 1-rijderstitel van de Italiaanse renstal, maakt het verhaal even mooi als melancholiek. Echter, als er één auto is die de hoogtijdagen van de Scuderia kan representeren, dan is het de origineel Nederlands geleverde (!) 812 Gran Turismo Spider op uw scherm wel. De Rosso F1 2007 carrosserie heeft hij alvast mee. Maar ook de Matte Black Forged Racing Wheels, full-carbon uitrusting binnen + buiten, alsmede een indrukwekkende reeks technologische hoogstandjes maken onze Ferrari 812 GTS één van de meest begerenswaardige in zijn soort. Inbegrepen zijn onder andere een Carbon Driver Zone inclusief LED Shift Indicator, adaptieve koplampen + SBL, een Suspension Lifter, Passenger Display en achteruitrijcamera. Verder zijn de Carbon Racing Seats mét Racing Seat Lifter eigendom geweest van slechts één eigenaar. Zijn opvolger geniet van 12 maanden Prins Power garantie en een beul van een V12 met 800 pk en natuurlijke aanzuiging…
Exterieur
Dat de Ferrari 812 GTS in deze samenstelling in bloedvorm is, moge duidelijk zijn. Het schitterende Rosso F1 2007 lakwerk laat de strakke, gestroomde koets stralen zoals we nooit eerder hebben gezien. De aerodynamisch geavanceerde supercar oogt fel, flamboyant en tegelijkertijd super stijlvol. Hier staat duidelijk een winnaar. Een winnaar met sterke raceaspiraties, getuige de aanwezigheid van héél veel carbon. Onder andere de frontspoiler, front bumper, diffusor én side skirts zijn gemaakt van peperduur c.q. lichtgewicht koolstofvezel. Voorts staat de GTS in droomconfiguratie op prachtige Matte Black Forged Wheels met daarachter Giallo remklauwen die een versterkend effect hebben op het Ferrari-geel in de Scuderia Shields op de voorste schermen. Wat. Een. Beauty!
Interieur
Het kleurgebruik in de cockpit komt overeen met de buitenkant, maar verschilt qua verhoudingen: Nero heeft de overhand, en wordt toegepast in leder en vooral ook heel veel alcantara. De even stoere als smaakvolle finish treft u aan op de deurpanelen, Centre Console, middenarmsteun en de onderzijde van het dashboard. De Carbon Racing Seats hebben grotendeels een lederen afwerking. Af-fabriek zijn ze geleverd in de maat Large. Wie minder groot is kan een beroep doen op de Racing Seat Lifter. Dan de rest van de aankleding: het aandeel Ferrari-geel is veruit het kleinst met enkel een Giallo uitgevoerde rev-counter. Gelukkig voor de liefhebbers zijn er Rosso details in overvloed: gordels, stiksels en Cavallino’s in de hoofdsteunen symboliseren het heilige Ferrari vuur op de mooist mogelijke manier. Let ook op de lederen middenbanen op stoelen + dashboard, de accenten langs de tunnelconsole + het instrumentenpaneel, en de randen rondom de ventilatieroosters. Aan alles is gedacht! Dus ook aan een meesterlijke hoeveelheid carbon elementen: Driver Zone (stuurwiel, shift paddles, ring om rev-counter), air vents, Central Bridge + Upper Centre Console, alsmede de instaplijsten zijn carbon-made.
Opties & extra’s
Met de Carbon Racing Seats en Racing Seat Lifter in de juiste positie voelt u zich ongetwijfeld comfortabel bij het laten branden van de LED-lampen in het carbon sportstuur. In het donker kan het gas erop blijven staan dankzij adaptieve koplampen met SBL-functie die onder alle omstandigheden voor een gefocuste lichtbundel zorgen. Ook zal de Passenger Display dan extra goed afleesbaar zijn. Het andere scherm geeft onder andere het zicht van de achteruitrijcamera weer. U kijkt liever vooruit? De Suspension Lifter maakt bij lagere snelheden de kans op contact tussen koolstofvezel en asfalt een stuk geringer.
Techniek & performance
Van lage snelheid wilt u echter niets weten zodra de 6,5 liter V12 HELE-motor voorin ontwaakt en de magische tune van 800 steigerende paarden uw gehoor bereikt. Accelereren van 0 naar 100 km/h is al na 3 seconden verleden tijd, en op uw verzoek raast de open versie van de 812 Superfast door zijn 7 automatische versnellingen tot de topsnelheid van 340 km/h digitaal in beeld komt. Overigens reikt de toerenteller tot het getal 10 (x 1.000) en start het rode gebied pas bij 9.000 tpm… Om het pure karakter van de atmosferische 12-cilinder nog even te benadrukken. Alle power verdwijnt richting de achteras. Immers, hoe dichterbij het gevoel van F1 2007, hoe beter…
Met vriendelijke groet,
team Prins.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2020 - sep. 2023
Technische informatie
Koppel: 718 Nm
Aandrijving
Tankinhoud: 92 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,0 s
Topsnelheid: 340 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 361 kg
GVW: 2.126 kg
Afmetingen (LxBxH): 469 x 197 x 129 cm
Wielbasis: 272 cm
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 321 - € 354 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 Maanden
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
Interieur
Veiligheid
Overige
Geen automerk met zo’n indrukwekkende (race)historie als Ferrari. Dat de unieke kleur met bijpassende benaming van deze bloedmooie 812 GTS rechtstreeks verwijst naar de meest recente Formule 1-rijderstitel van de Italiaanse renstal, maakt het verhaal even mooi als melancholiek. Echter, als er één auto is die de hoogtijdagen van de Scuderia kan representeren, dan is het de origineel Nederlands geleverde (!) 812 Gran Turismo Spider op uw scherm wel. De Rosso F1 2007 carrosserie heeft hij alvast mee. Maar ook de Matte Black Forged Racing Wheels, full-carbon uitrusting binnen + buiten, alsmede een indrukwekkende reeks technologische hoogstandjes maken onze Ferrari 812 GTS één van de meest begerenswaardige in zijn soort. Inbegrepen zijn onder andere een Carbon Driver Zone inclusief LED Shift Indicator, adaptieve koplampen + SBL, een Suspension Lifter, Passenger Display en achteruitrijcamera. Verder zijn de Carbon Racing Seats mét Racing Seat Lifter eigendom geweest van slechts één eigenaar. Zijn opvolger geniet van 12 maanden Prins Power garantie en een beul van een V12 met 800 pk en natuurlijke aanzuiging…
Exterieur
Dat de Ferrari 812 GTS in deze samenstelling in bloedvorm is, moge duidelijk zijn. Het schitterende Rosso F1 2007 lakwerk laat de strakke, gestroomde koets stralen zoals we nooit eerder hebben gezien. De aerodynamisch geavanceerde supercar oogt fel, flamboyant en tegelijkertijd super stijlvol. Hier staat duidelijk een winnaar. Een winnaar met sterke raceaspiraties, getuige de aanwezigheid van héél veel carbon. Onder andere de frontspoiler, front bumper, diffusor én side skirts zijn gemaakt van peperduur c.q. lichtgewicht koolstofvezel. Voorts staat de GTS in droomconfiguratie op prachtige Matte Black Forged Wheels met daarachter Giallo remklauwen die een versterkend effect hebben op het Ferrari-geel in de Scuderia Shields op de voorste schermen. Wat. Een. Beauty!
Interieur
Het kleurgebruik in de cockpit komt overeen met de buitenkant, maar verschilt qua verhoudingen: Nero heeft de overhand, en wordt toegepast in leder en vooral ook heel veel alcantara. De even stoere als smaakvolle finish treft u aan op de deurpanelen, Centre Console, middenarmsteun en de onderzijde van het dashboard. De Carbon Racing Seats hebben grotendeels een lederen afwerking. Af-fabriek zijn ze geleverd in de maat Large. Wie minder groot is kan een beroep doen op de Racing Seat Lifter. Dan de rest van de aankleding: het aandeel Ferrari-geel is veruit het kleinst met enkel een Giallo uitgevoerde rev-counter. Gelukkig voor de liefhebbers zijn er Rosso details in overvloed: gordels, stiksels en Cavallino’s in de hoofdsteunen symboliseren het heilige Ferrari vuur op de mooist mogelijke manier. Let ook op de lederen middenbanen op stoelen + dashboard, de accenten langs de tunnelconsole + het instrumentenpaneel, en de randen rondom de ventilatieroosters. Aan alles is gedacht! Dus ook aan een meesterlijke hoeveelheid carbon elementen: Driver Zone (stuurwiel, shift paddles, ring om rev-counter), air vents, Central Bridge + Upper Centre Console, alsmede de instaplijsten zijn carbon-made.
Opties & extra’s
Met de Carbon Racing Seats en Racing Seat Lifter in de juiste positie voelt u zich ongetwijfeld comfortabel bij het laten branden van de LED-lampen in het carbon sportstuur. In het donker kan het gas erop blijven staan dankzij adaptieve koplampen met SBL-functie die onder alle omstandigheden voor een gefocuste lichtbundel zorgen. Ook zal de Passenger Display dan extra goed afleesbaar zijn. Het andere scherm geeft onder andere het zicht van de achteruitrijcamera weer. U kijkt liever vooruit? De Suspension Lifter maakt bij lagere snelheden de kans op contact tussen koolstofvezel en asfalt een stuk geringer.
Techniek & performance
Van lage snelheid wilt u echter niets weten zodra de 6,5 liter V12 HELE-motor voorin ontwaakt en de magische tune van 800 steigerende paarden uw gehoor bereikt. Accelereren van 0 naar 100 km/h is al na 3 seconden verleden tijd, en op uw verzoek raast de open versie van de 812 Superfast door zijn 7 automatische versnellingen tot de topsnelheid van 340 km/h digitaal in beeld komt. Overigens reikt de toerenteller tot het getal 10 (x 1.000) en start het rode gebied pas bij 9.000 tpm… Om het pure karakter van de atmosferische 12-cilinder nog even te benadrukken. Alle power verdwijnt richting de achteras. Immers, hoe dichterbij het gevoel van F1 2007, hoe beter…
Met vriendelijke groet,
team Prins.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2020 - sep. 2023
Technische informatie
Koppel: 718 Nm
Aandrijving
Tankinhoud: 92 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,0 s
Topsnelheid: 340 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 361 kg
GVW: 2.126 kg
Afmetingen (LxBxH): 469 x 197 x 129 cm
Wielbasis: 272 cm
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 321 - € 354 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 Maanden
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
- Adaptieve koplampen
- Carbon diffuser
- Carbon exterieur
- Carbon frontspoiler
- Carbon sideskirts
- Carbon Spoiler
- Carbon underdoor cover
- Giallo remklauwen
- Scuderia emblemem
Interieur
- Voorstoelen verwarmd
- Carbon central bridge
- Carbon dashboard
- Carbon Driver Zone
- Carbon instaplijsten
- Carbon interieur-afwerking
- Carbon Racing Seats
- Carbon stuurwiel
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelb. passagiersstoel met geheugen
- Passenger display
- Racing Seat Lifter
- Rosso stiknaad
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Overige
- Suspension Lifter
Verkoper
Autobedrijf
Autobedrijf Wim Prins
Verkoper op AutoScout24 sinds 2002ContactpersoonAfdeling Verkoop
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.