Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
82.826 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
04/1986
Brandstof
Benzine
Vermogen
35 kW (48 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Stadswagen
- Voertuigtype
- Tweedehands
- Aandrijving
- 4x4
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 3
- Advertentienr.
- GTX-13-D
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 82.826 km
- Bouwjaar
- 04/1986
- Keuring
- 02/2027
Technische Gegevens
- Vermogen
- 35 kW (48 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 965 cm³
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 756 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Oorspronkelijke kleur
- Czarny
- Kleur interieur
- Grijs
- Interieur
- Stof
Beschrijving
Fiat Panda 4x4 | Steyr-Puch | 1986 | Nette staat
Hahaha, ja het klopt, met een Panda lach je iedereen uit. Want waar de meeste mensen een simpel koekblikje zien rijden, weet de kenner wel beter. De eerste generatie Fiat Panda is namelijk een heel slim ontworpen autootje die - in het geval van deze zeldzame 4x4 uitvoering - ook nog eens zeer capabel is off-road.
De bijna uitgestorven Panda
De Panda was bereikbaar voor iedereen en werd in Europa razend populair. Na 4 jaar waren er al een miljoen stuks van verkocht.
Waar er een stuk minder van zijn verkocht en een versie die bijna uitgestorven lijkt te zijn is de Panda 4x4. Een Panda op hoge poten met een volwaardig vierwielaandrijvingsysteem van Steyr-Puch, de 4x4 specialisten uit Oostenrijk. Deze versie kreeg een grotere motor van maar liefst 965 cc met 47 pk en een complete aandrijflijn waarbij de 4x4 handmatig in te schakelen was. Hiermee was de Panda meer een soort berggeit geworden die overal kon komen.
Deze specifieke Panda 4x4 bestaat uit de combinatie van twee Panda’s. De basis is een Duitse Panda uit 1986 die de vorige eigenaar maar liefst 35 jaar in bezit heeft gehad. Een harde en nette basis om de techniek van een donor 4x4 (uit 1985) op over te zetten. Het hele proces hiervan kan je zien op het YouTube kanaal van Mastermilo in een van zijn vele ‘werkplaatsvlogs’.
De Panda verkeert in een nette staat en voor wie eentje in top staat wil hoeft alleen een paar kleine puntjes op de i te zetten. Van onderen is de auto vrij van roest en technisch werkt alles naar behoren.
Voor wie weet hoe goed een Panda 4x4 kan zijn is dit een echte cult mobiel. Niet omdat het lekker rijdt of omdat het ontwerp nou zo mooi is, maar omdat het zo’n slim ontworpen auto is die vandaag de dag niet meer gemaakt kan worden.
*Zie ook onze eigen website voor nog meer informatie en foto's van deze stoere Panda.*
Geïnteresseerd?
Neem vooral contact met ons op voor meer informatie en vraag naar Coen of Paul.
E-mail: sales@casperscollectie.nl
Tel: 0503080000
Graag tot ziens bij Caspers!
De Caspers Collectie
Burg. J.G. Legroweg 108
9761TD Eelde
050 308 0000
info@garagecaspers.nl
www.caspe.rs
Hahaha, ja het klopt, met een Panda lach je iedereen uit. Want waar de meeste mensen een simpel koekblikje zien rijden, weet de kenner wel beter. De eerste generatie Fiat Panda is namelijk een heel slim ontworpen autootje die - in het geval van deze zeldzame 4x4 uitvoering - ook nog eens zeer capabel is off-road.
De bijna uitgestorven Panda
De Panda was bereikbaar voor iedereen en werd in Europa razend populair. Na 4 jaar waren er al een miljoen stuks van verkocht.
Waar er een stuk minder van zijn verkocht en een versie die bijna uitgestorven lijkt te zijn is de Panda 4x4. Een Panda op hoge poten met een volwaardig vierwielaandrijvingsysteem van Steyr-Puch, de 4x4 specialisten uit Oostenrijk. Deze versie kreeg een grotere motor van maar liefst 965 cc met 47 pk en een complete aandrijflijn waarbij de 4x4 handmatig in te schakelen was. Hiermee was de Panda meer een soort berggeit geworden die overal kon komen.
Deze specifieke Panda 4x4 bestaat uit de combinatie van twee Panda’s. De basis is een Duitse Panda uit 1986 die de vorige eigenaar maar liefst 35 jaar in bezit heeft gehad. Een harde en nette basis om de techniek van een donor 4x4 (uit 1985) op over te zetten. Het hele proces hiervan kan je zien op het YouTube kanaal van Mastermilo in een van zijn vele ‘werkplaatsvlogs’.
De Panda verkeert in een nette staat en voor wie eentje in top staat wil hoeft alleen een paar kleine puntjes op de i te zetten. Van onderen is de auto vrij van roest en technisch werkt alles naar behoren.
Voor wie weet hoe goed een Panda 4x4 kan zijn is dit een echte cult mobiel. Niet omdat het lekker rijdt of omdat het ontwerp nou zo mooi is, maar omdat het zo’n slim ontworpen auto is die vandaag de dag niet meer gemaakt kan worden.
*Zie ook onze eigen website voor nog meer informatie en foto's van deze stoere Panda.*
Geïnteresseerd?
Neem vooral contact met ons op voor meer informatie en vraag naar Coen of Paul.
E-mail: sales@casperscollectie.nl
Tel: 0503080000
Graag tot ziens bij Caspers!
De Caspers Collectie
Burg. J.G. Legroweg 108
9761TD Eelde
050 308 0000
info@garagecaspers.nl
www.caspe.rs
Leasing
Verkoper
AutobedrijfDe Caspers Collectie B.V.
ContactpersoonAfdeling Verkoop
- BTW verrekenbaar
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.

