Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
1.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
02/1990
Brandstof
Benzine
Vermogen
161 kW (219 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- 4x4
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 1.000 km
- Bouwjaar
- 02/1990
- Vorige eigenaren
- 3
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 161 kW (219 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.993 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 1.250 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
15,0 l/100 km (comb.)
Uitrusting
- Veiligheid
- Stuurbekrachtiging
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Wit
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Andere
Beschrijving
Cette Ford Sierra Cosworth GRA a été construite chez le spécialiste italien de la Cosworth, Oppliger Motorsport https://www.oppligermotorsport.com
Elle bénéficie d’un PTH International, et est prête à prendre le départ.
Elle est établie selon les spécifications 1990. Cette voiture a été récemment pilotée par son propriétaire, André Giusti et son fils.
Techniquement elle a beaucoup d’atouts:
-moteur fiable de 330 CV,
boîte 5 Oppliger, sur base MT 75Sport Box,rapports :
– 1 : 41/15
-2 : 41/26
-3 : 32/31
-4 : direct
-5 : 27/43
Couple conique 47/13 ( 3.6)
Autobloquant à disques
Des étriers AP Racing, barre anti roulis réglable via des couteaux, hauteur de caisse réglable, rotules Uniball, silent blocs excentriques pour le réglage des trains. Direction assistée
La gestion moteur est assurée par un boitier Weber/ Marelli IAW. L’injection est une Weber / Bosch EFI. Le turbo, un Garett TB03.
Voiture visible à Nice sur rendez-vous. Pas d'échange, pas de bitcoins, pas de montres de collection etc
Elle bénéficie d’un PTH International, et est prête à prendre le départ.
Elle est établie selon les spécifications 1990. Cette voiture a été récemment pilotée par son propriétaire, André Giusti et son fils.
Techniquement elle a beaucoup d’atouts:
-moteur fiable de 330 CV,
boîte 5 Oppliger, sur base MT 75Sport Box,rapports :
– 1 : 41/15
-2 : 41/26
-3 : 32/31
-4 : direct
-5 : 27/43
Couple conique 47/13 ( 3.6)
Autobloquant à disques
Des étriers AP Racing, barre anti roulis réglable via des couteaux, hauteur de caisse réglable, rotules Uniball, silent blocs excentriques pour le réglage des trains. Direction assistée
La gestion moteur est assurée par un boitier Weber/ Marelli IAW. L’injection est une Weber / Bosch EFI. Le turbo, un Garett TB03.
Voiture visible à Nice sur rendez-vous. Pas d'échange, pas de bitcoins, pas de montres de collection etc
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 190,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.380,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 17.822,40
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 5.000 km
- Leasing Factor
- 0,87
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 297,04
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1190
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0680
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Allane SE, Dr.-Carl-von-Linde-Straße 2, 82049 Pullach
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.