Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Lancia FulviaCoupé Rallye 1.3 S ‘Leva Lunga’ Serie I
€ 19.500
Geen Informatie
Prijs onderhandelbaar
Kilometerstand
60.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
09/1970
Brandstof
Benzine
Vermogen
65 kW (88 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 60.000 km
- Bouwjaar
- 09/1970
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 65 kW (88 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.298 cm³
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Blauw
- Kleur interieur
- Beige
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
De Lancia Fulvia Coupé Rallye 1.3 S is een van de meest iconische Italiaanse auto's uit de jaren 70. Compact, elegant en sportief, nam hij deel aan talloze rally's en veroverde hij de harten van liefhebbers wereldwijd dankzij zijn precieze rijgedrag, levendige motor en verfijnde design.
De auto is uitgevoerd in een prachtig Lancia Blue exterieur met een Dattero (amberbruin) interieur, een elegant en sportief contrast dat zowel de visuele aantrekkingskracht als de historische waarde vergroot.
De wagen is in goede algemene staat, volledig origineel, mechanisch in orde, roestvrije carrosserie.Er werden recent een hele reeds werken aan de wagen uitgevoerd:- inlaat- en uitlaatkleppen
- distributieketting- drijfstanglagerset voor de krukas- bougies- nieuwe brandstofpomp- nieuwe waterpomp- nieuwe dynamoriemen- nieuwe luchtfilter
Dit is een geweldige verzamelauto.
Een opvallend kenmerk van deze versie van de Fulvia is het ontwerp van de versnellingspook, die langer was dan bij andere eigentijdse modellen. Dit type hendel was gebruikelijk in auto's uit die tijd en de lengte ervan zorgde voor een gemakkelijkere en meer directe bediening. De lange hendel droeg bij aan het gevoel van controle en verbondenheid tussen de bestuurder en de auto, wat de meer ‘analoge' rijfilosofie van die tijd weerspiegelde.
Achter het stuur straalt elk detail van de Fulvia passie en authenticiteit uit: de precieze besturing, de lage rijpositie en de directe gasrespons zorgen voor een meeslepende rijervaring, een gevoel dat in moderne auto's niet te evenaren valt.
En oh ja, toch nog deze kleinigheden:
- het klokje doet het niet, maar bij zo'n auto staat de tijd toch stil, niet?
- en ook de kilometerteller
Deze Lancia Fulvia kreeg wel de ASI Gold Plate (Targa Oro) wat de kwaliteit en de originaliteit van de auto bewijst.
De auto is uitgevoerd in een prachtig Lancia Blue exterieur met een Dattero (amberbruin) interieur, een elegant en sportief contrast dat zowel de visuele aantrekkingskracht als de historische waarde vergroot.
De wagen is in goede algemene staat, volledig origineel, mechanisch in orde, roestvrije carrosserie.Er werden recent een hele reeds werken aan de wagen uitgevoerd:- inlaat- en uitlaatkleppen
- distributieketting- drijfstanglagerset voor de krukas- bougies- nieuwe brandstofpomp- nieuwe waterpomp- nieuwe dynamoriemen- nieuwe luchtfilter
Dit is een geweldige verzamelauto.
Een opvallend kenmerk van deze versie van de Fulvia is het ontwerp van de versnellingspook, die langer was dan bij andere eigentijdse modellen. Dit type hendel was gebruikelijk in auto's uit die tijd en de lengte ervan zorgde voor een gemakkelijkere en meer directe bediening. De lange hendel droeg bij aan het gevoel van controle en verbondenheid tussen de bestuurder en de auto, wat de meer ‘analoge' rijfilosofie van die tijd weerspiegelde.
Achter het stuur straalt elk detail van de Fulvia passie en authenticiteit uit: de precieze besturing, de lage rijpositie en de directe gasrespons zorgen voor een meeslepende rijervaring, een gevoel dat in moderne auto's niet te evenaren valt.
En oh ja, toch nog deze kleinigheden:
- het klokje doet het niet, maar bij zo'n auto staat de tijd toch stil, niet?
- en ook de kilometerteller
Deze Lancia Fulvia kreeg wel de ASI Gold Plate (Targa Oro) wat de kwaliteit en de originaliteit van de auto bewijst.
Prijsevaluatie
Prijsevaluaties van auto 's van voor 1995 worden niet getoond, omdat de waarde van te veel verschillende factoren afhangt.
Leasing
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.

