Lancia
Vind het model dat bij je past.
Vind nu uw droomauto. Tussen de 2,4 miljoen auto's, op de grootste online automarkt, Europawijd.
Actueel aanbod voor Lancia
-
Lancia Ypsilon 1.2i 30 Th / Airco / Cruise / PDC / GARANTIE /
€ 8.490,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 45.000 km
- 01/2016
- 51 kW (69 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
-
120 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-6238 Luttre -
Lancia Delta 1.4 Turbojet Oro
€ 700,-- 157.000 km
- 06/2010
- 88 kW (120 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- Manueel
- Benzine
-
6,3 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
146 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Particulier, BE-1301 Bierges -
Lancia Beta 2.0
€ 6.500,-- 39.000 km
- 09/1978
- 100 kW (136 PK)
- Oldtimer
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Particulier, BE-4450 Juprelle -
Lancia Ypsilon 1.4i Limited Edition
€ 1.200,-- 192.718 km
- 03/2007
- 57 kW (77 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
-
5,5 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Particulier, BE-6180 Courcelles -
Lancia Delta Delta+2.0+Multijet+Argento
€ 1.500,-- 220.000 km
- 01/2009
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Diesel
-
5,3 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Particulier, BE-6040 Jumet -
Lancia Delta 1.6 Multijet AUTOMAT. PROBLEME MOTEUR 127000 KM
€ 1.500,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 127.000 km
- 04/2010
- 85 kW (116 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Diesel
-
4,6 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
120 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-1160 Auderghem - Ouderghem - Bruxelles - Brussel -
Lancia Delta 1.6 D MET 137DKM HANDELAARS & EXPORT
€ 2.999,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 137.000 km
- 03/2013
- 77 kW (105 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-1930 Zaventem -
Lancia Phedra Phedra 2.2 Multijet 16v DPF Automatic
€ 3.900,-- 165.000 km
- 12/2012
- 125 kW (170 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Automatisch
- Diesel
-
8,2 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
218 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Particulier, BE-2980 Zoersel -
Lancia Delta 1.6 Multijet Sport Full Options
€ 4.800,-- 156.000 km
- 07/2010
- 85 kW (116 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Diesel
-
4,8 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Particulier, BE-6240 Farciennes -
Lancia Voyager 2.8 CRD16v Gold
€ 6.500,-- 211.000 km
- 11/2012
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Diesel
-
7,9 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
207 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Particulier, BE-8810 Lichtervelde -
Lancia Beta Montecarlo S1
€ 17.500,-- 54.000 km
- 01/1977
- 88 kW (120 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- - (Transmissie)
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Particulier, BE-8670 Koksijde -
Lancia Delta 1.6 Diesel Euro 5 2009
€ 5.900,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 65.407 km
- 12/2009
- 85 kW (116 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-2100 Deurne -
Lancia Flavia 2.4 16V
€ 15.000,-- 14.500 km
- 03/2013
- 125 kW (170 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Automatisch
- Benzine
-
9,4 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Particulier, BE-2840 Rumst -
Lancia Delta 1.4 Turbojet Oro
€ 3.990,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 187.500 km
- 10/2008
- 88 kW (120 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Benzine
-
6,3 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
146 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-3582 Beringen -
Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir * 5 PORTES * AIRCO * EURO 5 *
€ 2.950,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 145.000 km
- 12/2011
- 62 kW (84 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
-
4,2 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Handelaar, BE-1082 Sint-Agatha-Berchem -
Lancia Flavia 2.4i .Essence + LPG
€ 7.500,-- 175.000 km
- 02/2014
- 125 kW (170 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Automatisch
- LPG
-
9,4 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
221 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Particulier, BE-1820 Steenokkerzeel -
Lancia Ypsilon 1.4i Essence //Benzine
€ 3.950,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 46.151 km
- 08/2007
- 57 kW (77 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Benzine
-
5,5 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
130 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-1651 Lot -
Lancia Beta
€ 3.300,-- 27.600 km
- 04/1976
- 88 kW (120 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Particulier, BE-2460 Tielen -
Lancia Delta 1.6i 16v * Jantes INTEGRALE* Marchand ou Export *
€ 990,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 162.355 km
- 01/1999
- 76 kW (103 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Benzine
-
8,4 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Handelaar, BE-1160 Auderghem - Bruxelles -
Lancia Phedra 2.2 Multijet 16v Platino 7pl. FAP
€ 1.950,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 249.997 km
- 06/2008
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- Manueel
- Diesel
-
7,2 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
191 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-1910 Kampenhout
Ingenieurskunst maakte van Lancia de op één na belangrijkste autofabrikant van Italië
Een uit aluminium gegoten motorblok, V6-motoren die tot de standaarduitrusting behoren, dat zijn bij de productie van autos technische features van de hogere klasse. De fabrikant brengt deze dan ook graag als de allermodernste hightech ontwikkelingen naar buiten. In 1954 bestond de V6-motor echter al in lichte bouwwijze in de Lancia Aurelia, die hiermee een wereldprimeur had. De vernieuwingen waren zo baanbrekend dat de in 1906 opgerichte Italiaanse fabrikant Lancia de op één na belangrijkste autofabrikant van Italië werd, voordat hij in 1969 door marktleider Fiat werd overgenomen.
Het sportieve imago van het merk Lancia
Twintig jaar lang bood Lancia met modellen als de Lancia Flaminia, Flavia en Fulvia en in de jaren 70 en 80 met de Lancia Gamma, Prisma en Thema een ruim productpalet aan van mooi gevormde, meestal krachtig gemotoriseerde voertuigen uit de middenklasse en hogere middenklasse zoals sedans, cabrios en coupés. Passend bij zijn sportieve imago kon Lancia bovendien grote successen vieren in de rally autosport en leverde met de raceversie van de Lancia Beta en Lancia Delta twee van de succesvolste rallymodellen aller tijden. Niet onder de indruk van de schitterende sportgeschiedenis koos Fiat er aan het einde van de jaren 80 voor om het merk Alfa Romeo, dat sinds kort deel uitmaakte van het bedrijf, de plek van Lancia in te laten nemen als aanbieder van sportieve autos binnen het concern.
Vernieuwing van het merk Lancia met hoge eisen aan design
Het merk met modellen die traditioneel naar een letter van het Griekse alfabet werden benoemd, werd vernieuwd. Comfort, geschiktheid voor gezinnen en een bovengemiddelde standaarduitrusting moesten in de jaren 90 kenmerken worden van de nieuwe Lancia autos. Terwijl de middenklasse autos uit de series Lancia Delta, Kappa, Dedra of diens opvolger Lancia Lybra dankzij kenmerken van een eersteklas uitrusting zoals leer/alcantara stoelen vooral gewaardeerd werden door klanten die van comfort houden, bewees uitgerekend de kleinste Lancia zich als één van de succesvolste en meest gewaardeerde modellen van de fabrikant. Dit lag voornamelijk aan zijn moedige design. De Lancia Ypsilon, die door de Italiaan Enrico Fumina werd ontworpen, voldeed op deze manier aan het vernieuwde imago van Lancia als fabrikant van autos die gericht zijn op design.
Lancia individualiseert zijn modellen
Aan het begin van de 21e eeuw begon Lancia een modeloffensief, deze was helemaal afgestemd op de grote traditie van het avant-gardistische Italiaanse autodesign. De schuin geplaatste koplampen, grote trapeziumvormige radiatorroosters en de hoog geplaatste smalle achterlichten moesten van Lancia autos een verschijning maken met een hoge herkenbaarheid. Het tweekleurige lakwerk van de Lancia Ypsilon of de minivan Lancia Musa, evenals geraffineerde designideeën zoals een met stof bekleed dashboard, werden het nieuwe handelsmerk van fabrikant Lancia. Individualisering van de massa-auto, zo luidde het basisprincipe van de nieuwe handelswijze. Zo konden Lancia klanten voortaan ook uit 100 verschillende kleuren een kleur naar wens uitkiezen voor het lakwerk van hun auto. Het moederbedrijf Fiat nam de ontwikkelde individualiseringsstrategie later met groot succes over voor zijn retromodel van de Fiat 500.
De modellen van Lancia bieden extravagantie van binnen en buiten
Een extravagant design met luxe inrichting stond ook bij de in 2002 geïntroduceerde Lancia Thesis uit de hogere middenklasse op de voorgrond. In Duitsland werkte de strategie waarbij autos als individualisten aangeboden werden niet, hier werden in het registratiejaar 2007 amper 100 kopers gevonden voor de Lancia Thesis. In het hoogste prijssegment kon Lancia zijn verkoopstrategie die door het compact model Ypsilon bekend geworden was met veel minder succes handhaven. Daarvoor in de plaats hoopten de Italianen op succes met hun opnieuw op de markt gebrachte Lancia Delta, die in 2008 voor het eerst was geïntroduceerd. Het compacte voertuig op basis van de Fiat Bravo werd in twee benzineversies en met drie voor de toekomst toegeruste dieselmotoren aangeboden, die reeds aan de Euro5-norm voldeden.