Lancia
Vind het model dat bij je past.
Vind nu uw droomauto. Tussen de 2,4 miljoen auto's, op de grootste online automarkt, Europawijd.
Actueel aanbod voor Lancia
-
Lancia Fulvia
€ 13.500,-- 84.000 km
- 03/1974
- 1.300 kW (1.768 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- - (Transmissie)
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Particulier, BE-4683 Oupeye -
Lancia Kappa 2400 cv 5 cyl 175 ch
€ 4.000,-- 244.221 km
- 03/2000
- 129 kW (175 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- Manueel
- Benzine
-
7 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Particulier, BE-6141 FORCHIES-LA-MARCHE -
Lancia Fulvia
€ 17.000,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 5.500 km
- 01/1971
- 69 kW (94 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-3210 Lubbeek -
Lancia Thema 3.0 V6 MultiJet Platinum Line
€ 12.000,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 172.429 km
- 10/2013
- 176 kW (239 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Automatisch
- Diesel
-
7,1 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
185 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-3381 Glabbeek -
Lancia Voyager 2.8L DIESEL. AUTOMAAT. 7-PLATS. EURO-5. 6700 EURO
€ 6.700,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 258.000 km
- 03/2013
- 120 kW (163 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Diesel
-
7,9 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
207 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-1770 Liedekerke -
Lancia Beta lancia beta montecarlo
€ 18.000,-- 83.000 km
- 04/1980
- 1.800 kW (2.447 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- - (Transmissie)
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Particulier, BE-4683 Oupeye -
Lancia Voyager -S-2.8 aut. 7 zetels,Navi,Xenon,Leder,140 000km,Eu
€ 14.990,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 140.815 km
- 03/2015
- 130 kW (177 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-8434 Lombardsijde -
Lancia Delta INTEGRALE EVO 1 / ONE OF 200 WITH WATERBAG
€ 185.000,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 6.527 km
- 12/1991
- 151 kW (205 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-9200 Dendermonde -
Lancia Beta MONTECARLO
€ 23.900,-- 111.433 km
- 12/1980
- 88 kW (120 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Particulier, BE-4520 Wanze -
Lancia Beta MONTE CARLO 2000
€ 25.000,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 52.733 km
- 09/1981
- 88 kW (120 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-3381 Glabbeek -
Lancia Delta Evoluzione - Jollyclub Carlos Sainz Prototypo 1of1
€ 235.000,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 26.100 km
- 03/1992
- 154 kW (209 PK)
- Oldtimer
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
-
9 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
222 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-3600 Genk -
Lancia Delta HF integrale 16V
€ 36.999,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 101.599 km
- 05/1990
- 144 kW (196 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-7141 Carnieres -
Lancia Delta 1.8 DI TurboJet Platinum SporTronic
€ 6.250,-- 150.000 km
- 05/2012
- 147 kW (200 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Benzine
-
7,8 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Particulier, BE-1080 Bruxelles -
Lancia Fulvia 1.3 HF
€ 35.000,-- 57.000 km
- 10/1967
- 74 kW (101 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Particulier, BE-5590 CINEY -
Lancia Delta HF 8V 2.0 TURBO 185cv INTEGRALE
€ 25.000,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 145.558 km
- 05/1988
- 136 kW (185 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-4500 Huy -
Lancia Flavia ESSENCE - AUTOMATIQUE - CONTROLE TECHNIQUE OK
€ 9.900,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 74.000 km
- 10/2012
- 125 kW (170 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Benzine
-
9,4 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Handelaar, BE-1970 Wezembeek-Oppem -
Lancia Flavia 2.4i Dual VVT
€ 11.000,-- 65.000 km
- 11/2014
- 125 kW (170 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Benzine
-
9,4 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
221 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Particulier, BE-1410 Waterloo -
Lancia Flavia FLAVIA AUTO CABRIOLET GARANTIE NAVIGATION
€ 12.950,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 55.000 km
- 03/2013
- 125 kW (170 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Automatisch
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-5503 Sorinnes -
Lancia A 112 abarth 70hp 1984 29.000km
€ 10.999,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 29.000 km
- 03/1984
- 51 kW (69 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- - (Transmissie)
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-8300 Knokke-heist -
Lancia Delta Integrale 8v
€ 30.000,-- 146.193 km
- 10/1988
- 133 kW (181 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Particulier, BE-4710 Lontzen
Ingenieurskunst maakte van Lancia de op één na belangrijkste autofabrikant van Italië
Een uit aluminium gegoten motorblok, V6-motoren die tot de standaarduitrusting behoren, dat zijn bij de productie van autos technische features van de hogere klasse. De fabrikant brengt deze dan ook graag als de allermodernste hightech ontwikkelingen naar buiten. In 1954 bestond de V6-motor echter al in lichte bouwwijze in de Lancia Aurelia, die hiermee een wereldprimeur had. De vernieuwingen waren zo baanbrekend dat de in 1906 opgerichte Italiaanse fabrikant Lancia de op één na belangrijkste autofabrikant van Italië werd, voordat hij in 1969 door marktleider Fiat werd overgenomen.
Het sportieve imago van het merk Lancia
Twintig jaar lang bood Lancia met modellen als de Lancia Flaminia, Flavia en Fulvia en in de jaren 70 en 80 met de Lancia Gamma, Prisma en Thema een ruim productpalet aan van mooi gevormde, meestal krachtig gemotoriseerde voertuigen uit de middenklasse en hogere middenklasse zoals sedans, cabrios en coupés. Passend bij zijn sportieve imago kon Lancia bovendien grote successen vieren in de rally autosport en leverde met de raceversie van de Lancia Beta en Lancia Delta twee van de succesvolste rallymodellen aller tijden. Niet onder de indruk van de schitterende sportgeschiedenis koos Fiat er aan het einde van de jaren 80 voor om het merk Alfa Romeo, dat sinds kort deel uitmaakte van het bedrijf, de plek van Lancia in te laten nemen als aanbieder van sportieve autos binnen het concern.
Vernieuwing van het merk Lancia met hoge eisen aan design
Het merk met modellen die traditioneel naar een letter van het Griekse alfabet werden benoemd, werd vernieuwd. Comfort, geschiktheid voor gezinnen en een bovengemiddelde standaarduitrusting moesten in de jaren 90 kenmerken worden van de nieuwe Lancia autos. Terwijl de middenklasse autos uit de series Lancia Delta, Kappa, Dedra of diens opvolger Lancia Lybra dankzij kenmerken van een eersteklas uitrusting zoals leer/alcantara stoelen vooral gewaardeerd werden door klanten die van comfort houden, bewees uitgerekend de kleinste Lancia zich als één van de succesvolste en meest gewaardeerde modellen van de fabrikant. Dit lag voornamelijk aan zijn moedige design. De Lancia Ypsilon, die door de Italiaan Enrico Fumina werd ontworpen, voldeed op deze manier aan het vernieuwde imago van Lancia als fabrikant van autos die gericht zijn op design.
Lancia individualiseert zijn modellen
Aan het begin van de 21e eeuw begon Lancia een modeloffensief, deze was helemaal afgestemd op de grote traditie van het avant-gardistische Italiaanse autodesign. De schuin geplaatste koplampen, grote trapeziumvormige radiatorroosters en de hoog geplaatste smalle achterlichten moesten van Lancia autos een verschijning maken met een hoge herkenbaarheid. Het tweekleurige lakwerk van de Lancia Ypsilon of de minivan Lancia Musa, evenals geraffineerde designideeën zoals een met stof bekleed dashboard, werden het nieuwe handelsmerk van fabrikant Lancia. Individualisering van de massa-auto, zo luidde het basisprincipe van de nieuwe handelswijze. Zo konden Lancia klanten voortaan ook uit 100 verschillende kleuren een kleur naar wens uitkiezen voor het lakwerk van hun auto. Het moederbedrijf Fiat nam de ontwikkelde individualiseringsstrategie later met groot succes over voor zijn retromodel van de Fiat 500.
De modellen van Lancia bieden extravagantie van binnen en buiten
Een extravagant design met luxe inrichting stond ook bij de in 2002 geïntroduceerde Lancia Thesis uit de hogere middenklasse op de voorgrond. In Duitsland werkte de strategie waarbij autos als individualisten aangeboden werden niet, hier werden in het registratiejaar 2007 amper 100 kopers gevonden voor de Lancia Thesis. In het hoogste prijssegment kon Lancia zijn verkoopstrategie die door het compact model Ypsilon bekend geworden was met veel minder succes handhaven. Daarvoor in de plaats hoopten de Italianen op succes met hun opnieuw op de markt gebrachte Lancia Delta, die in 2008 voor het eerst was geïntroduceerd. Het compacte voertuig op basis van de Fiat Bravo werd in twee benzineversies en met drie voor de toekomst toegeruste dieselmotoren aangeboden, die reeds aan de Euro5-norm voldeden.