Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
180.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
03/2003
Brandstof
Benzine
Vermogen
44 kW (60 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Stadswagen
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 3
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 180.000 km
- Bouwjaar
- 03/2003
- Laatste onderhoudsbeurt
- 02/2022
- Onderhoudhistoriek
- Ja
- Laatste maal distributieriem vervangen
- 02/2021
Technische Gegevens
- Vermogen
- 44 kW (60 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Elektrische ruiten
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- Handsfree
- MP3
- Radio
- Veiligheid
- Airbag bestuurder
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Noodwiel
Kleur en Bekleding
- Kleur interieur
- Zwart
Beschrijving
Peugeot 106 1.1 2003 zonder APK.
De auto is (nog) niet bij een apk keurmeester geweest dus ik kan je niet vertellen wat er aan zou moeten gebeuren om er een nieuwe apk op te krijgen.
Sowieso moeten er twee nieuwe voorbandjes onder want deze zijn op en de einddemper is lek.
De afgelopen jaren is er veel onderhoud aan de auto gedaan waaronder een nieuwe vsnaar, koppeling en de koppakking. Facturen zijn aanwezig evenals meer onderhoud geschiedenis.
De auto heeft bijna 180.000 op de teller en heeft mij nooit laten staan, is het gewend om grote afstanden te rijden en rijdt dan ook zeer zuinig.
Van buiten is de auto redelijk netjes voor een auto van deze leeftijd. Heeft wel een paar kleine krasjes en plekjes maar niets ernstigs. Interieur is redelijk.
Heeft electrische ramen en centrale deurvergrendeling.
Compleet met afneembare trekhaak.
Goed voor onderdelen of misschien om hem goedkoop door de APK te trekken.
Voor vragen kunt u mij een bericht sturen.
De auto is (nog) niet bij een apk keurmeester geweest dus ik kan je niet vertellen wat er aan zou moeten gebeuren om er een nieuwe apk op te krijgen.
Sowieso moeten er twee nieuwe voorbandjes onder want deze zijn op en de einddemper is lek.
De afgelopen jaren is er veel onderhoud aan de auto gedaan waaronder een nieuwe vsnaar, koppeling en de koppakking. Facturen zijn aanwezig evenals meer onderhoud geschiedenis.
De auto heeft bijna 180.000 op de teller en heeft mij nooit laten staan, is het gewend om grote afstanden te rijden en rijdt dan ook zeer zuinig.
Van buiten is de auto redelijk netjes voor een auto van deze leeftijd. Heeft wel een paar kleine krasjes en plekjes maar niets ernstigs. Interieur is redelijk.
Heeft electrische ramen en centrale deurvergrendeling.
Compleet met afneembare trekhaak.
Goed voor onderdelen of misschien om hem goedkoop door de APK te trekken.
Voor vragen kunt u mij een bericht sturen.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.422,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 1.422,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 4.302,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 5.000 km
- Leasing Factor
- 5,56
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 18 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 239,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1010
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0605
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Leasys S.p.A. Zweigstelle Deutschland, Friedrich-Lutzmann-Ring 1, 65423 Rüsselsheim am Main
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.