Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
79.500 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
05/2013
Brandstof
Benzine
Vermogen
60 kW (82 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Stadswagen
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 79.500 km
- Bouwjaar
- 05/2013
- Keuring
- 02/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 02/2024
- Vorige eigenaren
- 1
- Onderhoudhistoriek
- Ja
- Laatste maal distributieriem vervangen
- 02/2024
Technische Gegevens
- Vermogen
- 60 kW (82 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.199 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 3
- Gewicht
- 950 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Super 95
- Brandstofverbruik
4,5 l/100 km (comb.)
5,5 l/100 km (stadsverkeer)
3,9 l/100 km (buitenwegen)
- CO2-emissie
- 104 g/km (comb.)
- Emissieklasse
- Euro 5
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Automatische klimaatregeling
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Veiligheid
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Hoofd airbag
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Bruin
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Grijs
- Interieur
- Stof
Beschrijving
Peugeot 208 uit 2013 met 79.500 km. De km-stand verklapt het al, er is nauwelijks mee gereden. Nooit problemen mee ondervonden. Fijne 5 deurs auto, ook geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen. De onze worden iets ouder en dus zoeken wij iets met meer ruimte.
Deze week (medio februari) wordt de auto opgeleverd met een verse APK en laten we de distributieriem voor de zekerheid vervangen. Een onderhoudsboekje is aanwezig.
De auto ziet er nog keurig uit. Wel aandacht voor wat oppervlakkige krasjes op het portier linksachter maar mogelijk zijn deze eruit te poetsen.
Uitvoering
Dit is een Envy uitvoering, een actie uitvoering met alle belangrijke zaken aan boord maar niet meer dan dat. Dus wel regensonsor, lichtsensor, lichtmetalen velgen, cruise control, climate control en parkeersensoren. Geen panoramadak, lederen bekleding en uiteruitrijcamera. De stoelen zijn fijn lang, achterin is de ruimte gemiddeld en de achterbak is ruim!
Rijden
Auto is voorzien van alles wat je nodig hebt. Leuk detail is het relatief kleine stuur, zeker als je deze gaat gebruiken als stadsauto is dat wel erg fijn en sportief. Je hoort het 3 cilinder motortje wel wat op snelweg snelheid (typisch 3 cilinder geluidje) en tijdens optrekken.
Motor en verbruik
Dit is een 1.2 zonder turbo. Daarnaast bewezen techniek. En we hebben de auto nu 4 jaar in bezit en ik moet zeggen dat we zonder enige kosten (naast jaarlijkse beurt) in deze auto rijden. Verbruik zit rond 5.5 liter per 100 km. Best netjes met vooral kleine stukjes (het is onze 2e auto). Op de snelweg in Nederland gaat het ook nog wel maar je merkt aan alles dat deze auto/motor in de stad beter in z’n element is.
Betrouwbaarheid en kosten
Zojuist al even aangehaald maar we rijden deze auto echt tegen hele lage kosten. De enige kosten die we eraan gehad hebben zijn banden, remmen en het jaarlijkse beurtje (olie/APK/filters etc). Uit voorzorg is de riem vervangen in feb. 2024.
Deze week (medio februari) wordt de auto opgeleverd met een verse APK en laten we de distributieriem voor de zekerheid vervangen. Een onderhoudsboekje is aanwezig.
De auto ziet er nog keurig uit. Wel aandacht voor wat oppervlakkige krasjes op het portier linksachter maar mogelijk zijn deze eruit te poetsen.
Uitvoering
Dit is een Envy uitvoering, een actie uitvoering met alle belangrijke zaken aan boord maar niet meer dan dat. Dus wel regensonsor, lichtsensor, lichtmetalen velgen, cruise control, climate control en parkeersensoren. Geen panoramadak, lederen bekleding en uiteruitrijcamera. De stoelen zijn fijn lang, achterin is de ruimte gemiddeld en de achterbak is ruim!
Rijden
Auto is voorzien van alles wat je nodig hebt. Leuk detail is het relatief kleine stuur, zeker als je deze gaat gebruiken als stadsauto is dat wel erg fijn en sportief. Je hoort het 3 cilinder motortje wel wat op snelweg snelheid (typisch 3 cilinder geluidje) en tijdens optrekken.
Motor en verbruik
Dit is een 1.2 zonder turbo. Daarnaast bewezen techniek. En we hebben de auto nu 4 jaar in bezit en ik moet zeggen dat we zonder enige kosten (naast jaarlijkse beurt) in deze auto rijden. Verbruik zit rond 5.5 liter per 100 km. Best netjes met vooral kleine stukjes (het is onze 2e auto). Op de snelweg in Nederland gaat het ook nog wel maar je merkt aan alles dat deze auto/motor in de stad beter in z’n element is.
Betrouwbaarheid en kosten
Zojuist al even aangehaald maar we rijden deze auto echt tegen hele lage kosten. De enige kosten die we eraan gehad hebben zijn banden, remmen en het jaarlijkse beurtje (olie/APK/filters etc). Uit voorzorg is de riem vervangen in feb. 2024.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 4.743,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 4.743,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 0 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 414,-
Aanvullende informatie
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.