Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
245.000 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
12/2000
Brandstof
LPG
Vermogen
92 kW (125 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Stadswagen
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 5
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 245.000 km
- Bouwjaar
- 12/2000
- Keuring
- 11/2024
- Laatste onderhoudsbeurt
- 05/2023
- Vorige eigenaren
- 1
- Niet-rokers auto
- Ja
- Laatste maal distributieriem vervangen
- 05/2023
Technische Gegevens
- Vermogen
- 92 kW (125 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 1.781 cm³
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 1.257 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Lpg / Super 95
- Brandstofverbruik2,8
8,9 l/100 km (comb.)
12,1 l/100 km (stadsverkeer)
7 l/100 km (buitenwegen)
- CO2-emissie2,8
- 214 g/km (comb.)
- Emissieklasse
- Euro 3
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Automatische klimaatregeling
- Cruise Control
- Elektrische ruiten
- Entertainment en Media
- CD
- Radio
- Sound system
- Veiligheid
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Mistlampen
- Stuurbekrachtiging
- Vermoeidheidsdetectie
- Extra
- Katalysator
- Noodwiel
- Reservewiel
- Stalen velgen
- Trekhaak
- Zomerbanden
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Grijs
- Interieur
- Stof
Beschrijving
Eigenlijk was het niet de bedoeling om deze Seat nu al te vervangen met het recente onderhoud dat is gedaan. Maar toen er eenzelfde model langskwam met zeer lage en gedocumenteerde km-stand toch toegehapt. Daarom is deze na ruim 5,5 jaar eigenaarschap (2e eigenaar) nu te koop met 245.000km. Auto is schadevrij en heeft APK tot 16-11-2024. Distributieriem/waterpomp in mei 2023 vervangen bij ca. 231.500km. Oktober 2022 radiateur vervangen. Opsomming van die 2 complete reparaties zijn als foto's bijgevoegd. De auto is al die 5,5 jaar in onderhoud geweest bij dezelfde lokale garage, contact met de monteur is (in overleg) mogelijk.
Motor en versnellingsbak doen het perfect. Is ook niet verwonderlijk want de Leon is hetzelfde platform (incl. chassis) dan Audi A3 en VW Golf. De 1.8 20V motor van VAG staat bekend om zijn robuustheid, betrouwbaarheid en hoge belastbaarheid. Hij dan ook erg populair bij tuners. Grote turbo erop en zonder problemen naar 400pk zonder dat-ie kapot gaat.
De (probleemloze) Vogels LPG G3-installatie is in 2019 ingebouwd, ringkerntank (40L) op de plek van het reservewiel. Ook handig: de vulopening is aan de trekhaak bevestigd, dus geen lelijk gat in de bumper en geen rekening hoeven houden aan welke kant van de tankzuil je moet staan. De motor is voorzien van hydraulische klepstoters, dus geen klappen stellen of cylinderkop moeten reviseren wegens uitgestelde kleppen. Motor kan in deze configuratie 'makkelijk' naar 4 ton of meer...
Goedkoop en probleemloos rijden op LPG. Kost in de wegenbelasting 2 tientjes meer per maand, maar met 1x tanken per maand maak je al winst.
De Leon is natuurlijk al 24 jaar jong en heeft zo zijn eigen aardigheden. Van buiten en binnen ziet-ie er netjes uit. Klein deukje (ong. 2x2cm) plus kras in de achterklep, hier en daar een krasje. Klein deukje in de achterbumper.
Electrisch werkt alles. Cruise control, Airco (eind vorig jaar nog service gehad en dik 500gr koelmiddel bijgevuld!). Bekend probleem bij deze auto's (centrale deurvergrendeling) is verholpen. Klapsleutel met afstandsbediening. Wel moet de bestuurdersdeur harder worden gesloten, stond voor de volgende beurt op het lijstje, maar nu is al het geld naar de 'nieuwe' Leon dus dat mag de nieuwe eigenaar (naar wens) aanpakken (smeren?).
Wat ook vermeldenswaard is: de 'kerstverlichting' zoals we het hebben genoemd. Sinds de LPG-inbouw (2019) zijn er lampjes die spontaan geel oplichten (volgens instructieboekje niet gevaarlijk, want dan lichten ze rood op, wel naar laten kijken). Is meermaals naar gekeken, maar nooit iets gevonden. Gaat om ABS en remmen. Heel soms wil het motorlampje ook aangaan. De lichtjes gaan ook vanzelf weer uit. Gisteren nog een dikke 200km met de Seat gereden, lichtjes waren 'gewoon' uit. 2 foto's bijgevoegd met lopende motor, 21 februari 's middags en 's avonds gemaakt. Foto 6 en 7. Lichtjes zijn dus uit. Maar wie weet, vandaag denkt-ie dat het weer kerst is en schakelt-ie de kerstverlichting weer aan. Dit heeft-ie al 85.000km gedaan en het is nooit iets geweest.
De auto is ervaren, maar kan met goed onderhoud nog járen mee. En volgend jaar kan-ie de oldtimerverzekering in! Instructieboekjes van auto en (originele Seat) radio/cd (incl. code) zijn aanwezig. Alle keuringsrapporten ter controle km-stand ook aanwezig. De auto staat op winterbanden. Stalen velgen en wieldoppen. Setje zomerbanden (ook op stalen velgen) is aanwezig en zit er dus ook bij. Net als reservewiel met krik in originele houder. Omdat mijn vriendin de wieldoppen op de oude Seat mooier vond dan op de nieuwe, hebben we deze omgewisseld. Ook origineel Seat, zien er alleen iets anders uit dan op de foto.
Tenslotte: Ik verkoop de auto voor mijn vriendin. Contact in eerste instantie via de knop op de site. Op berichten 'wat is je laatste prijs' reageer ik niet. Onderhandelen mag, maar alleen ter plekke.
Motor en versnellingsbak doen het perfect. Is ook niet verwonderlijk want de Leon is hetzelfde platform (incl. chassis) dan Audi A3 en VW Golf. De 1.8 20V motor van VAG staat bekend om zijn robuustheid, betrouwbaarheid en hoge belastbaarheid. Hij dan ook erg populair bij tuners. Grote turbo erop en zonder problemen naar 400pk zonder dat-ie kapot gaat.
De (probleemloze) Vogels LPG G3-installatie is in 2019 ingebouwd, ringkerntank (40L) op de plek van het reservewiel. Ook handig: de vulopening is aan de trekhaak bevestigd, dus geen lelijk gat in de bumper en geen rekening hoeven houden aan welke kant van de tankzuil je moet staan. De motor is voorzien van hydraulische klepstoters, dus geen klappen stellen of cylinderkop moeten reviseren wegens uitgestelde kleppen. Motor kan in deze configuratie 'makkelijk' naar 4 ton of meer...
Goedkoop en probleemloos rijden op LPG. Kost in de wegenbelasting 2 tientjes meer per maand, maar met 1x tanken per maand maak je al winst.
De Leon is natuurlijk al 24 jaar jong en heeft zo zijn eigen aardigheden. Van buiten en binnen ziet-ie er netjes uit. Klein deukje (ong. 2x2cm) plus kras in de achterklep, hier en daar een krasje. Klein deukje in de achterbumper.
Electrisch werkt alles. Cruise control, Airco (eind vorig jaar nog service gehad en dik 500gr koelmiddel bijgevuld!). Bekend probleem bij deze auto's (centrale deurvergrendeling) is verholpen. Klapsleutel met afstandsbediening. Wel moet de bestuurdersdeur harder worden gesloten, stond voor de volgende beurt op het lijstje, maar nu is al het geld naar de 'nieuwe' Leon dus dat mag de nieuwe eigenaar (naar wens) aanpakken (smeren?).
Wat ook vermeldenswaard is: de 'kerstverlichting' zoals we het hebben genoemd. Sinds de LPG-inbouw (2019) zijn er lampjes die spontaan geel oplichten (volgens instructieboekje niet gevaarlijk, want dan lichten ze rood op, wel naar laten kijken). Is meermaals naar gekeken, maar nooit iets gevonden. Gaat om ABS en remmen. Heel soms wil het motorlampje ook aangaan. De lichtjes gaan ook vanzelf weer uit. Gisteren nog een dikke 200km met de Seat gereden, lichtjes waren 'gewoon' uit. 2 foto's bijgevoegd met lopende motor, 21 februari 's middags en 's avonds gemaakt. Foto 6 en 7. Lichtjes zijn dus uit. Maar wie weet, vandaag denkt-ie dat het weer kerst is en schakelt-ie de kerstverlichting weer aan. Dit heeft-ie al 85.000km gedaan en het is nooit iets geweest.
De auto is ervaren, maar kan met goed onderhoud nog járen mee. En volgend jaar kan-ie de oldtimerverzekering in! Instructieboekjes van auto en (originele Seat) radio/cd (incl. code) zijn aanwezig. Alle keuringsrapporten ter controle km-stand ook aanwezig. De auto staat op winterbanden. Stalen velgen en wieldoppen. Setje zomerbanden (ook op stalen velgen) is aanwezig en zit er dus ook bij. Net als reservewiel met krik in originele houder. Omdat mijn vriendin de wieldoppen op de oude Seat mooier vond dan op de nieuwe, hebben we deze omgewisseld. Ook origineel Seat, zien er alleen iets anders uit dan op de foto.
Tenslotte: Ik verkoop de auto voor mijn vriendin. Contact in eerste instantie via de knop op de site. Op berichten 'wat is je laatste prijs' reageer ik niet. Onderhandelen mag, maar alleen ter plekke.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 5.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 342,30
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
- Laatste termijn
- € 0,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Financial Services - Geschäftsbereich der RCI Banque S.A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.