Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
107.461 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
08/1996
Brandstof
Benzine
Vermogen
47 kW (64 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- L-766-TJ
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 107.461 km
- Bouwjaar
- 08/1996
- Keuring
- 07/2026
- Vorige eigenaren
- 1
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 47 kW (64 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 657 cm³
- Versnellingen
- 3
- Cilinders
- 3
- Gewicht
- 600 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 2
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 0 g/km (comb.)
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Grijs
- Oorspronkelijke kleur
- Grijs metallic
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Stof
Beschrijving
Zoekt u nou écht iets unieks? Of bijvoorbeeld een Japanner met een hoog cult-gehalte? Dan is de Suzuki Cappuccino voor u een auto om zéker even te overwegen. De Cappuccino is een voor de Japanse markt gebouwde roadster met hardtop, die dankzij zijn kleine formaat en motorisering binnen de daar geldende 'Kei-car'-reglementen past. Hierdoor is de auto in Japan tegen een zeer laag belastingtarief te rijden. De Cappuccino is in nette staat, heeft geen vreemde schades. Wel is het voertuig gedeeltelijk overgespoten, maar we hebben geen ongevalschade geconstateerd. Vermoedelijk ging dit dus enkel om optisch herstel.
Wat krijgt u er dan voor terug? Een zeer compacte, maar sportief ogende én rijdende cabriolet die tevens gebouwd is voor de strenge Aziatische winters; dankzij de hardtop kunt u geruisloos dicht rijden. Ook beschikt hij over een airconditioning, deze blaast IJSKOUDE LUCHT. De Cappuccino betreft een cabriolet met een hardtop, deze kunt u vrij gemakkelijk verwijderen.
De Cappuccino die hier staat betreft een Japanse import met aanwezige historie. Tevens is dit een AUTOMAAT, dit is UNIEK! In Nederland zijn er naast deze auto geen automaten te koop, grijp dus uw kans! Wij leveren de Cappuccino rijklaar aan u af, dus inclusief onderhoudsbeurt, volle tank, nieuwe APK en een complete poetsbeurt.
Meer informatie
Modelreeks: mei 1994 - nov. 1995
Laadvermogen: 210 kg
GVW: 810 kg
Wielbasis: 206 cm
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 140 km/u
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 41 - € 45 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
Infotainment
Interieur
Wat krijgt u er dan voor terug? Een zeer compacte, maar sportief ogende én rijdende cabriolet die tevens gebouwd is voor de strenge Aziatische winters; dankzij de hardtop kunt u geruisloos dicht rijden. Ook beschikt hij over een airconditioning, deze blaast IJSKOUDE LUCHT. De Cappuccino betreft een cabriolet met een hardtop, deze kunt u vrij gemakkelijk verwijderen.
De Cappuccino die hier staat betreft een Japanse import met aanwezige historie. Tevens is dit een AUTOMAAT, dit is UNIEK! In Nederland zijn er naast deze auto geen automaten te koop, grijp dus uw kans! Wij leveren de Cappuccino rijklaar aan u af, dus inclusief onderhoudsbeurt, volle tank, nieuwe APK en een complete poetsbeurt.
Meer informatie
Modelreeks: mei 1994 - nov. 1995
Laadvermogen: 210 kg
GVW: 810 kg
Wielbasis: 206 cm
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 140 km/u
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 41 - € 45 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
- Hardtop
Infotainment
- Audio-installatie
- Radio zonder CD-speler
Interieur
- Houtinleg interieur
Leasing
Verkoper
AutobedrijfContactpersoonAfdeling verkoop
- BTW verrekenbaar
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.