Suzuki
Vind het model dat bij je past.
Vind nu uw droomauto. Tussen de 2,4 miljoen auto's, op de grootste online automarkt, Europawijd.
Actueel aanbod voor Suzuki
-
Suzuki Baleno 1.2i GL
€ 9.250,-- 100.278 km
- 02/2018
- 66 kW (90 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Benzine
-
5,5 l/100 km
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Particulier, BE-3001 Leuven -
Suzuki Vitara 1.6 DID All Grip 4x4
€ 13.990,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 114.783 km
- 10/2015
- 88 kW (120 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Diesel
- - (l/100 km)
-
111 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-4633 Melen (Henri-Chapelle-Verviers-Eupen) -
Suzuki S-Cross 1.0 Turbo Boosterjet GL+ - met set alu velgen
€ 15.750,-- 36.500 km
- 04/2019
- 82 kW (111 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Benzine
-
5,3 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
120 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Particulier, BE-3020 Herent -
Suzuki Swift 1.2i GL JnJoy
€ 11.800,-- 103.000 km
- 03/2016
- 69 kW (94 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Particulier, BE-2390 Westmalle -
Suzuki Vitara 1.4 Turbo Boosterjet 48V Hybrid GLX
€ 24.500,-- 48.238 km
- 06/2019
- 95 kW (129 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
-
4,6 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
104 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Particulier, BE-1070 Bruxelles -
Suzuki Across 2.5i i-AWD PHEV GLX
€ 54.159,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 10 km
- - (Bouwjaar)
- 136 kW (185 PK)
- Nieuwe
- - (Vorige eigenaren)
- Automatisch
- Elektrisch/Benzine
-
1,2 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
26 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-8900 Ieper -
Suzuki SX4 S-Cross New SX4 S-cross 1.4 Turbo Bjet 48V HYBRID | 5J. GA
€ 22.498,-BTW verrekenbaar Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 5 km
- - (Bouwjaar)
- 95 kW (129 PK)
- Nieuwe
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Elektrisch/Benzine
-
0 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
-
0 kWh/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-3980 Tessenderlo -
Suzuki Across 2.5i i-AWD PHEV GLX
€ 49.990,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 24.164 km
- 02/2022
- 136 kW (185 PK)
- Demo
- 1 vorige eigenaar
- Automatisch
- Andere
- - (l/100 km)
-
22 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
16,6 kWh/100 km
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-8900 Ieper -
Suzuki Jimny 1.5 DDiS JLX Blue Sky
€ 9.500,-- 77.200 km
- 05/2010
- 63 kW (86 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- Manueel
- Diesel
-
6,1 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
162 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Particulier, BE-7120 Estinnes -
Suzuki Vitara Hybrid All Grip
€ 22.499,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 18.650 km
- 07/2021
- 95 kW (129 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Elektrisch/Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-6511 Strée -
Suzuki Swift 1.6i sport
€ 3.750,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 132.622 km
- 10/2013
- 100 kW (136 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-1755 Gooik -
Suzuki Swift 1.2i GL LED
€ 7.000,-- 87.000 km
- 12/2015
- 69 kW (94 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
-
5,5 l/100 km
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Particulier, BE-7100 la louviére -
Suzuki Vitara 1.4 benz Boosterjet 129pk Hybrid in de verise GL+
€ 20.714,-BTW verrekenbaar Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 10 km
- - (Bouwjaar)
- 95 kW (129 PK)
- Nieuwe
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
-
4,6 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
104 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-8900 Ieper -
Suzuki SX4 S-Cross New SX4 S-cross 1.4 MILD HYBRID | PANO DAK | 5J. G
€ 26.548,-BTW verrekenbaar Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 5 km
- - (Bouwjaar)
- 95 kW (129 PK)
- Nieuwe
- - (Vorige eigenaren)
- Manueel
- Benzine
-
0 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. - - (g/km)
Handelaar, BE-3980 Tessenderlo -
Suzuki Swift 1.2 benzine manueel airco
€ 7.250,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 89.000 km
- 02/2015
- 69 kW (94 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- Manueel
- Benzine
-
5 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
116 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-1910 Kampenhout -
Suzuki LJ 80
€ 6.000,-- 59.700 km
- 11/1979
- 29 kW (39 PK)
- Tweedehands
- - (Vorige eigenaren)
- - (Transmissie)
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Particulier, BE-7130 Binche -
Suzuki S-Cross 1.0 Turbo Boosterjet GL+
€ 15.500,-- 22.500 km
- 11/2018
- 82 kW (111 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Benzine
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Particulier, BE-2610 wilrijk -
Suzuki Grand Vitara 1.9 DDiS JLX-EL X-Plorer
€ 4.650,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 211.000 km
- 02/2009
- 95 kW (129 PK)
- Tweedehands
- 2 vorige eigenaren
- Manueel
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Handelaar, BE-1400 Nivelles -
Suzuki SX4 S-Cross 1.6DDiS-120 4x4 GLX 09/16 -gris foncé-airco/GPS
€ 10.950,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 164.796 km
- 09/2016
- 88 kW (120 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Diesel
-
4,6 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
114 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-6140 Fontaine-l'Évêque -
Suzuki S-Cross 1.4 Turbo Bjet 48V Hybrid GL+
€ 21.990,-Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen. - 15.238 km
- 09/2021
- 95 kW (129 PK)
- Tweedehands
- 1 vorige eigenaar
- Manueel
- Benzine
-
4,6 l/100 km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be. -
104 g/km (comb.)
Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.febiac.be.
Handelaar, BE-3300 Tienen
Het begon allemaal met de productie van weefgetouwen. In februari 1887 zag de oprichter van de firma, Michio Suzuki, het levenslicht. Op de leeftijd van 21 jaar bouwde hij in slechts vier dagen zijn eerste via pedaal aangedreven weefgetouw. Toen al viel zijn technische talent op - dankzij zijn immense productiviteit was de constructie ongeveer tienmaal zo snel als de destijds in gebruik zijnde machines. Op basis van de grote vraag richtte hij in oktober 1909 een onderneming op voor de vervaardiging van weefgetouwen: SUZUKI Shokkuki Seisakusho. Aangezien er in die tijd met textiel veel geld te verdienen was, liepen de zaken uitstekend. Suzuki groeide en de beursgang in 1920 was het logische gevolg.
Tot aan de Tweede Wereldoorlog hield Suzuki zich voornamelijk bezig met de constante verbetering van zijn weefgetouw, tot hij in 1936 een Britse Austin Seven kreeg. Samen met zijn technici demonteerde hij deze en bouwde daaruit zijn eigen wagen. In de herfst van 1937 was hij klaar met dit prototype en presenteerde hem: een watergekoelde viercilinder-viertaktmotor met 750 cc cilinderinhoud die bij 3.500 toeren 13 pk leverde. De tijd was echter niet bijzonder gunstig voor zulke experimenten. De oorlog dwong Suzuki over te schakelen op oorlogsproductie: men moest munitie vervaardigden voor het keizerlijke leger. De militaire opdrachten werden groter, terwijl de vraag naar weefgetouwen terugliep.
Ook na het einde van de oorlog kwam daarin geen verandering. Veel productiefabrieken werden verwoest en de productie richtte zich noodgedwongen op andere goederen, zoals elektrische ventilatorkachels, landbouwmachines of elektrische zeewaterontziltingsinstallaties. De weefgetouwfabricage kende een voorzichtige opleving toen ook uit de Verenigde Staten katoen werd geïmporteerd. Toch werd de Suzuki productie in het jaar 1950 maandenlang lamgelegd door diverse stakingen van de vakbonden, een probleem waarmee een zekere Soichiro Honda met zijn geringe personeel niet te kampen had. Daar vervaardigde men motorrijwielen met groot economisch succes.
Maar ook Suzuki had de motordroom niet opgegeven. Zo presenteerde hij in 1952 de Suzuki Power Free: het eerste motorrijwiel. Uitgerust met een ingebouwde motor met vierkante boring, een cilinderverhouding van telkens 36 mm en een vermogen van 1 pk bij 4.000 t/min was dit het absoluut kleinste aandrijfmechanisme dat in die tijd in Japan werd vervaardigd. Op basis van zijn uitstekende verkoopcijfers werd de motor al snel een van de belangrijkste producten van het Suzuku-palet. Als gevolg hiervan werd de productie van weefgetouwen volledig gestaakt.
Dat leidde ertoe dat de onderneming de nieuwe naam "Suzuki Motor Company" kreeg. Een bliksemsnelle ontwikkeling: aanvankelijk werd de Suzuki Power Free constant verder ontwikkeld en met de Colleda kwam de eerste echte motor op de markt. Een jaar later beleefde de Suzulight zijn primeur. Met dit model slaagde Suzuki erin, nu ook op de automobielmarkt voet aan de grond te krijgen - en niet alleen dat: met de productie van deze kleine wagen (360 cc, twee cilinders) werd Suzuki zelfs de op een na grootste autofabrikant na Honda, zelfs nog vóór grote namen als Toyota of Nissan.
De steeds groeiende vraag naar motorvoertuigen in de hele wereld bespoedigde ook de internationale uitbreiding van Suzuki. Om ook op de belangrijke Amerikaanse markt een voet tussen de deur te krijgen, werd in 1963 in Los Angeles de Amerikaanse verkoopmaatschappij "Suzuki Motor Corp." opgericht. Suzuki waagde deze stap zelfs drie jaar eerder dan Kawasaki. Yamaha volgde zelfs nog later.
Toen aan het einde van de jaren '60 een korte tussenbalans opgemaakt werd, moest men vaststellen dat Suzuki in een tijdsbestek van 60 jaar was uitgegroeid van een weefgetouwenfabriek tot een wereldwijd opererende reus in de motorwereld. Op het gebied van tweetaktmotoren was men zelfs marktleider. Dit wordt nu ook nagestreefd in de automobielbranche - daarom werd toen verder geëxpandeerd. In 1967 ging in Iwaka nog een ander productiebedrijf voor de automobielbranche van start. De automobielbranche won vervolgens steeds meer terrein en opende uiteindelijk de deur naar de succesvolle motorbranche.
De massale verspreiding van Suzuki-auto's begon pas in de jaren '80 van de vorige eeuw. Al in 1969 werden in Nederland bijvoorbeeld voor het eerst motoren van het merk Suzuki verkocht, maar pas in het begin van 1980 doken voor het eerst auto's op de markt op,
Als gevolg van de globalisering van de markt kocht General Motors in 1981 een 5% kapitaaldeelname aan Suzuki. Inmiddels is dit zelfs al verdubbeld tot 10%. Maar ook Suzuki stak binnen het kader van de internationalisering haar voelsprieten uit. Naast de zes eigen fabrieken in Japan bevinden zich inmiddels andere fabrieken in de Volksrepubliek China, Thailand, Indonesië, India, Pakistan, Spanje, Hongarije en Egypte. De flexibiliteit en het voortdurende vermogen zich te heroriënteren komt bij Suzuki ook tot uitdrukking in het aantal werknemers. Van de wereldwijd ongeveer 14.000 medewerkers (stand in 2003) werkt nu het grootste deel in de automobielfabrieken.
In het jaar 1955 nog nieuwkomer op de automobielmarkt is Suzuki nu wereldleider in het minicar-segment. Bovendien is Suzuki opgeklommen tot de op drie na grootste autofabrikant in Japan en de nummer 12 van de wereld. In het vaderland Japan heeft Suzuki de grootste afzetmarkt. Daar wordt 37% van alle Suzuki -auto's verkocht. Maar de exportmarkten Europa (20%), Azië (22%) en Noord-Amerika (16%) worden steeds belangrijker.
Alle modellen, alle uitvoeringen
Modellen
- Suzuki Across
- Suzuki Alto
- Suzuki Baleno
- Suzuki Cappuccino
- Suzuki Carry
- Suzuki Celerio
- Suzuki Grand Vitara
- Suzuki Ignis
- Suzuki Jimny
- Suzuki Kizashi
- Suzuki Liana
- Suzuki Samurai
- Suzuki Santana
- Suzuki SJ Samurai
- Suzuki Splash
- Suzuki Swace
- Suzuki Swift
- Suzuki SX4
- Suzuki Vitara
- Suzuki Wagon R+